Kamping Zubrzyca Górna

Data: 2011-06-10 22:16:15
Autor: Piotr
Kamping Zubrzyca Górna
Witam,
Czy ktoś korzystał ostatnio np. w 2010 roku z tego kampingu. Jak oceniacie warunki sanitarne? Np. w porównaniu z kampingiem w Niedzicy?
Piotr

Data: 2011-06-14 16:51:14
Autor: adam
Kamping Zubrzyca Górna
Czy ktoś korzystał ostatnio np. w 2010 roku z tego kampingu. Jak oceniacie warunki sanitarne? Np. w porównaniu z kampingiem w Niedzicy?

Byłem w maju 2010, zaraz po obfitych deszczach, wzięliśmy domek, było wilgotno po zimie (no i te ciągłe ulewy ubiegłej wiosny). W domku niby wszystko było, ale takie siermiężne, jakby jeszcze gierkowskie a nawet gomułkowskie. Bardzo miła gospodyni, ceny trochę za wysokie jak za tę wilgoć i siermiężność, sanitariaty ogólne były jeszcze zamknięte. Więcej bym tam nie poszedł, choć w lato pod namiotem może być zupełnie nieźle. Nie wiem jak jest w Niedzicy.

Adam

Data: 2011-06-14 20:58:14
Autor: Piotr
Kamping Zubrzyca Górna

Użytkownik "adam" <adamw777@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it7sh4$4fe$1inews.gazeta.pl...
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
W Niedzicy na kampingu (namioty i przyczepy) warunki sanitarne sa bardzo dobre. Woda ciepła bez problemu, regularnie sprzątane. Trawa koszona. Co prawda za prysznić trzeba było dodatkowo zapłacić 2zł/ 3min.

Piotr

Kamping Zubrzyca Górna