[wAw] Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZIĆ :(

Data: 2009-07-15 22:12:10
Autor: robert1
[wAw] Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZIĆ :(
Byłem dzisiaj i miało być pięknie a było koszmarnie. Skończyły się deszcze, zrobiło się ciepło i mamy kolejną inwazję tych małych [cenzura] Jeżeli planujecie jakikolwiek wyjazd do naszego ulubionego lasu to standardowo [krypto reklama on]www.bros.pl[krypto reklama off/]

Normalnie tak mnie pożarły że aż mnie skręca :| Nie idzie stać w miejscu normalnie ;/

....że też naukowcy nie potrafią nic skutecznego wymyślić, by wytępić tą plagę krwiopijców

Data: 2009-07-15 13:36:30
Autor: Mateusz
Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZI Ć :(
a ja mam aplikację na telefon do ostraszania ;) działa.

Data: 2009-07-15 23:00:42
Autor: kml

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:aecbf109-8954-4ed2-88be-4cacf60f0dd4i6g2000yqj.googlegroups.com...
a ja mam aplikację na telefon do ostraszania ;) działa.

Eeeee.... poważnie mówisz?

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-16 10:41:31
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Wed, 15 Jul 2009 23:00:42 +0200, kml napisał(a):

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w
wiadomości
a ja mam aplikację na telefon do ostraszania ;) działa.

Eeeee.... powaĹźnie mĂłwisz?
No - dzwoni znajomy i mowi ze duzo komarow wiec przedpiscia nie jedzie - odstraszylo go nie?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-07-16 10:19:30
Autor: T0M0
[...]

znaczy ze generuje jakis wysoki dzwiek komary go nie lubia?

--
T0M0

Data: 2009-07-16 12:19:55
Autor: robert1
[...]

nawet jeśli, to w warunkach jazdy na rowerze to się nie sprawdzi: szum wiatru, wyboje... jednym słowem hałas z zewnątrz.

Data: 2009-07-16 22:49:30
Autor: chary
robert1@mailinator.com wrote:
[...]

No przeciez juz ustalono, ze komary nie sa problemem podczas jazdy tylko podczas postoju :-)

pozdrawiam,
Marek Sosnowski
--
"For most Germans, Prague is only a few hours away by fast tank"

Data: 2009-07-16 12:55:55
Autor: Gambit
Dnia 15-07-2009 o 22:36:30 Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com>  napisał(a):

a ja mam aplikację na telefon do ostraszania ;) działa.

Może coś więcej na ten temat? Jakiś link, etc...

Od sobotniego wyjazdu jeszcze czuję te cholery.

--
pozdrawiam, Krzysiek
gg: 1892475

Data: 2009-07-16 10:31:23
Autor: Alfer_z_pracy
[wAw] Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZIĆ :(
Byłem dzisiaj i miało być pięknie a było koszmarnie. Skończyły się
deszcze, zrobiło się ciepło i mamy kolejną inwazję tych małych [cenzura]

Wczoraj byłem do Kampi. W pewnej chwili zatrzymałem się żeby obejrzeć zaskrońca na ścieżce, w tym momencie usłyszałem dosłownie rój komarów, coś niesamowitego, czegoś takiego jeszcze nie słyszałem. Praktycznie całą prawą połówkę Kampi przejechałem bez zatrzymywania, to naprawdę dobra metoda na komarzyce choć odrobinę męcząca :)

Pzdr
A.

Data: 2009-07-16 10:38:28
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h3mp3c$s1l$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zaczynam tęskinić za ciągłymi opadami bo te małe bydlaki nie latają w deszczu...

Data: 2009-07-17 14:44:24
Autor: Cezex
robert1@mailinator.com pisze:
...że też naukowcy nie potrafią nic skutecznego wymyślić, by wytępić tą plagę krwiopijców

ależ wymyślili, w końcu podczas budowy Kanału Panamskiego się udało, tyle że trzeba mieć na to $$

--
Cezex

Data: 2009-08-06 14:14:12
Autor: KuFeL
[...]

to nie jest chyba kwestia naukowcow tylko cywilizacji, ktora redukuje populacje naturalnych przeciwnikow komara. Tak samo jak z biedronka azjatycka ktora przyplynela w kontenerach z produktami z chin i teraz pastwi sie na wybrzezu nad wypoczywajacymi a do tego niszczy populacje naszej biedronki.

I potwierdzam ze te azjatyckie gryza... boli, ale nie ma odczynu.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-07 18:27:29
Autor: Tomek Banach
KuFeL wrote:

to nie jest chyba kwestia naukowcow tylko cywilizacji, ktora redukuje populacje naturalnych przeciwnikow komara.

A co jest naturalnym przeciwnikiem komara?

Data: 2009-08-07 16:31:52
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-08-07, Tomek Banach wrote:
KuFeL wrote:

to nie jest chyba kwestia naukowcow tylko cywilizacji, ktora redukuje populacje naturalnych przeciwnikow komara.

A co jest naturalnym przeciwnikiem komara?

Susza. :))

Data: 2009-08-07 18:32:06
Autor: biodarek
[wAw] Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZIĆ :(
Tomek Banach:
A co jest naturalnym przeciwnikiem komara?

Rower na dachu samochodu, naturalnie :)

--
biodarek

[wAw] Kampinos komary - NIE DA SIĘ NORMALNIE JEŹDZIĆ :(