Kamysz zaatakował

Data: 2020-01-23 19:06:20
Autor: Runt
Kamysz zaatakował
https://www.money.pl/emerytury/emerytura-bez-podatku-sejm-zdecydowal-co-dalej-z-projektem-6470857102481537a.html

"Sejm zdecydował o skierowaniu obywatelskiego projektu dotyczącego emerytur bez podatku do komisji finansów publicznych i polityki społecznej. Za takim rozwiązaniem głosowała zdecydowana większość posłów."

"Władysław Kosiniak-Kamysz, który w ubiegłym tygodniu reklamował projekt, zapewniał, że emerytura bez podatku nie jest żadnym "prezentem dla emerytów". - To dług naszego pokolenia, wobec pokolenia rodziców i dziadków - mówił lider PSL.

Jak wskazywał, takie rozwiązania są w innych krajach europejskich, choćby na Węgrzech."

Co sie odwlecze... ;-)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-24 09:23:26
Autor: z
Kamysz zaatakował
Kosiniak i Chołownia odbierają elektorat niewolnicy promptera.
Oni przynajmniej mają coś w głowie.
Jak mnie to uspokaja. Będzie pierwsza tura ;-)

Data: 2020-01-25 03:16:33
Autor: mrbluesky.pl
Kamysz zaatakował
Kosiniak i Chołownia odbierają elektorat niewolnicy promptera. Oni przynajmniej mają coś w głowie. Jak mnie to uspokaja. Będzie pierwsza tura ;-) -- -
Wyobraz sobie w drugiej debate Kidawy z Dudom. To bylby bal! ;P

Data: 2020-01-25 15:23:06
Autor: Runt
Kamysz zaatakował
W dniu 2020-01-25 o 12:16, pajac mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Kosiniak i Chołownia odbierają elektorat niewolnicy promptera.

HOŁOWNIA ciemnoto!

Oni przynajmniej mają coś w głowie.

Ty - kocie szczyny!

Jak mnie to uspokaja. Będzie pierwsza tura ;-)
-- -
Wyobraz sobie w drugiej debate Kidawy z Dudom. To bylby bal! ;P

Jak na Titanicu.

Data: 2020-01-25 16:50:51
Autor: z
Kamysz zaatakował
W dniu 2020-01-25 o 15:23, Runt pisze:
Ty - kocie szczyny!

Ty to masz przesrane to życie. Taki smród dooooooła

Data: 2020-01-25 17:33:25
Autor: u2
Kamysz zaatakował
W dniu 25.01.2020 o 16:50, z pisze:
W dniu 2020-01-25 o 15:23, Runt pisze:
Ty - kocie szczyny!

Ty to masz przesrane to życie. Taki smród dooooooła

szpunt robi w niemieckim burdeliku, tam musi śmierdzieć:)))))))))

Data: 2020-01-25 17:45:29
Autor: Runt
Kamysz zaatakował - biały, gdzie jeste ś?
W dniu 2020-01-25 o 17:33, u2 pisze:

szpunt robi w niemieckim burdeliku, tam musi śmierdzieć:)))))))))

twoi kumple robią z psp małpiarnię!

Data: 2020-01-25 18:05:49
Autor: u2
Kamysz zaatakował
W dniu 25.01.2020 o 17:45, Runt pisze:
W dniu 2020-01-25 o 17:33, u2 pisze:

szpunt robi w niemieckim burdeliku, tam musi śmierdzieć:)))))))))

twoi kumple robią z psp małpiarnię!

te cipak, to ty małpa ?:)))))))))))

Data: 2020-01-26 16:11:54
Autor: Yogi
Kamysz zaatakował
Dnia Sat, 25 Jan 2020 18:05:49 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 25.01.2020 o 17:45, Runt pisze:
W dniu 2020-01-25 o 17:33, u2 pisze:

szpunt robi w niemieckim burdeliku, tam musi śmierdzieć:)))))))))

twoi kumple robią z psp małpiarnię!

te cipak, to ty małpa ?:)))))))))))

Stasiek, a ty wciąż te babcie w wychodku podglądasz? ;-)))))))

Data: 2020-01-26 16:17:48
Autor: Yogi
Dnia Sat, 25 Jan 2020 17:45:29 +0100, Runt napisał(a):

W dniu 2020-01-25 o 17:33, u2 pisze:

szpunt robi w niemieckim burdeliku, tam musi śmierdzieć:)))))))))

twoi kumple robią z psp małpiarnię!

Ty runt (co to do cholery jest?) nie przejmuj się Stachem, on zawsze miał
coś z głową. A do burdelu to on nie chodził bo mu chyba nie korzeń nie
grał. ;-))))))0 Y

Data: 2020-01-25 17:44:39
Autor: Runt
Kamysz zaatakował
W dniu 2020-01-25 o 16:50, szuja z pisze:
W dniu 2020-01-25 o 15:23, Runt pisze:
Ty - kocie szczyny!

Ty to masz przesrane to życie.

Nie POwiedziałbym.

Taki smród dooooooła

To od ciebie tak "waniajet".

Data: 2020-01-25 18:06:47
Autor: u2
Kamysz zaatakował
W dniu 25.01.2020 o 17:44, Runt pisze:
[...]

te cipak, uciekaj póki czas z niemieckiego burdeliku, trzymają ciebie tam siłą ?:)

Data: 2020-01-26 16:16:07
Autor: Yogi
Kamysz zaatakował
Dnia Sat, 25 Jan 2020 18:06:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Stasiek, a pamiętasz jak żeśmy w NRD Grete zaciągneli do magazynku bo
chciałes zobaczyć jak dziwczyńskie łono wygląda? Śmiechu było co niemiara
kiedy powiedziałeś, że gdyby nie krasnula nie wiedziąłbyć jak damska brocha
wygląda. A miałęs wtedy już ponad 30 lat. Co u ciebie, ożeniłeś się czy
wciąż gnieciesz paprocha w rozporku jak kiedyś?

Data: 2020-01-26 07:28:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kamysz zaatakował
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 16:16:09 UTC+1 użytkownik Yogi napisał:

> [...]
wygląda. A miałęs wtedy już ponad 30 lat. Co u ciebie, ożeniłeś się czy
wciąż gnieciesz paprocha w rozporku jak kiedyś?

Yogi całkiem pieprzną historię opowiadasz. Lubię takie.
Z ciekawości: frelka się tam goliła czy rosły jej piórka?

Data: 2020-01-26 16:20:21
Autor: Yogi
Kamysz zaatakował
Dnia Sat, 25 Jan 2020 17:44:39 +0100, Runt napisał(a):

[...]

Zodtań tego świra Zygmunta. On zawsze durnowaty był, po mieście z teczką
pełną papierów chodził i ludzi zaczepiał. Niby projekt domu robił a spał na
działce w letnim. Taki dureń z niego się zrobił kiedy go z uczelni
wyzrucili za chlanie i podszczypywanie studentek i nie tylko. Y

Data: 2020-01-25 04:43:26
Autor: Konopny
Kamysz zaatakował
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 19:06:22 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
[...]

Niech Kosiniak wyjaśni skąd się wzięły te cięcia za czasów jego panowania:

2013r rzeczpospolita.pl
W 2010 roku przyznawana wtedy ,,stara" emerytura wynosiła 2490 zł, a ,,nowa" 1711, rok później już 2660 i 1694. W ubiegłym roku odpowiednio: 2760 i 1728 zł. Nowe świadczenie, wynosi zaledwie 62 proc. starej emerytury. I nie chodzi tu o margines. Liczba osób, którym ZUS wylicza świadczenia, stale rośnie. W ubiegłym roku spośród 120 tys. osób, które uzyskały prawo do emerytury, prawie 82 tys. przeszło na nią według nowych zasad. Rok wcześniej było ich 66 tys.

I czemu:
cyt
Rzecznik PSL Jakub Stefaniak nie zaprzeczył, że stronnictwo chce podwyższyć wiek emerytalny. Teraz PSL objawił się jako zbawca? Teraz jest za późno.

Data: 2020-01-25 15:25:06
Autor: Runt
Kamysz zaatakował
W dniu 2020-01-25 o 13:43, Konopny pisze:
[...]

No to napisz do niego.

Rzecznik PSL Jakub Stefaniak nie zaprzeczył, że stronnictwo chce podwyższyć wiek emerytalny.

A to, że znieść podatek od emerytur?

Teraz PSL objawił się jako zbawca? Teraz jest za późno.

Krypa wkrótce zatonie. Bez kota pójdziecie na dno.