Kanał TVP Historia zostanie zawieszony

Data: 2010-04-30 18:14:53
Autor: Eustachy
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
http://satkurier.pl/news/54797/kanal-tvp-historia-zostanie-zawieszony.html

Nosz kurwa to chyba ta "misja TVP" za to wyprodukują fafnaście nowych serii M jak życie i Jak oni dźwigają.

--
– Więc to są te słynne tajne runy krasnoludów? Co głosi ten napis?
– "Na pohybel skurwysynom!"

Data: 2010-05-01 21:30:15
Autor: Mateusz Adamczyk
W dniu 2010-04-30 18:14, Eustachy pisze:
http://satkurier.pl/news/54797/kanal-tvp-historia-zostanie-zawieszony.html

Nosz kurwa to chyba ta "misja TVP" za to wyprodukują fafnaście nowych
serii M jak życie i Jak oni dźwigają.

Mnie to nie rusza. Jakby ten kanał prezentował poziom taki jak np.
Viasat History to może bym się zmartwił.

Może mam pecha, ale za każdym razem jak próbowałem oglądać ten program
to były audycje akurat o samych komuchach, esbekach i o tym kto stał tam
gdzie stało zomo. Jestem dość młodym człowiekiem - patrzę w przyszłość i
rozrachunek z przeszłością (w której nie miałem okazji żyć) raczej mało
mnie interesuje.

Jak dla mnie może iść na przemiał.

Data: 2010-05-01 22:41:37
Autor: adresss
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
On Sat, 01 May 2010 21:30:15 +0200, Mateusz Adamczyk
<mateusz.adamczyk@NOSPAM.gmail.com> wrote:

[...]

a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
i przyszlosci??

--
ThinkXtra

Data: 2010-05-01 22:54:57
Autor: Mateusz Adamczyk
W dniu 2010-05-01 22:41, adresss@poczta.pl pisze:

a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
i przyszlosci??

Generalnie chciałem napisać, że podoba mi się formuła programu
historycznego jaką prezentuje Viasat History.

TVP Historia nie podoba mi się ze względu na to, że _według mnie_
koncentrują się za bardzo na czasach PRL'u.

Data: 2010-05-03 19:53:30
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Mateusz Adamczyk" <mateusz.adamczyk@NOSPAM.gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdc9527$0$2596$65785112news.neostrada.pl...

Generalnie chciałem napisać, że podoba mi się formuła programu
historycznego jaką prezentuje Viasat History.

Zmień kanał, masz do tego prawo, możesz też zmienić
kraj, wtedy zmieni Ci się historia.

TVP Historia nie podoba mi się ze względu na to, że _według mnie_
koncentrują się za bardzo na czasach PRL'u.

  Polska jaką znamy ma 92 lata z tego wolni byliśmy 21 lat
przed II Wojną Światową i teraz niby od 21 lat "jesteśmy wolni".
50 lat, czyli ponad połowę istnienia tego Państwa byliśmy pod
zaborem rosyjskim.
  Nadal jesteśmy pod wpływem elit byłego PRL, spójrz na ludzi
którzy piastują najważniejsze fukcje Państwa ... to nadal te
same mordy co za komuny. PRL to nasza zasadnicza historia i
czy tego chcesz czy nie ona toczy się nadal, PRL będzie
istnieć tak długo jak istnieją stare komuchy i ich spadkobiercy
napasieni kradzionym szmalem i nauczeni od dziecka że "Kali ukraść to dobrze".
  Problemem Polski nie jest roztrząsanie PRL tylko BRAK
ROLICZENIA LUDZI KTÓRZY BYLI NASZYMI KATAMI.
.... i jest to TYLKO Polski problem, bo inne kraje
pokomunistyczne bardzo szybko się z tym uporały, tam nie
do pomyślenia jest aby robotnik ze stoczni miał 800 zł
emerytury, a komuch z ZOMO który go napierdalał pałą
5000 zł.
  Czy też należysz do buraków któzy wierzą że Polska
kiedyś od morza do morza sięgała, a w średniowieczu
stanowiliśmy potęgę??? Przecież to bzdury którymi karmił
Cię nauczyciel z PRL'u i durne filmy udające historyczne.
Polska BYŁA NIKIM ... może stać się KIMŚ, ale trzeba
wyjebać za burtę pasażerów na gapę bo z nimi ten statek
w końcu zatonie.

  Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

  Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na
szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.

Tomy M.

Data: 2010-05-03 20:59:32
Autor: brum
[OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
 Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

....czynnego szpiega austriackiego sztabu generalnego, pseudonim ziuk, ktory w czasie bitwy warszawskiej zlozyl na rece witosa dymisje, a sam pojechal do kochanki...

Data: 2010-05-04 12:19:38
Autor: Tomy M.

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:hrn6ej$578$1news.onet.pl...
 Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

...czynnego szpiega austriackiego sztabu generalnego, pseudonim ziuk, ktory w czasie bitwy warszawskiej zlozyl na rece witosa dymisje, a sam pojechal do kochanki...

To normalna rozgrywka polityczna, ze szpiegostwem miała
gówno wspólnego, zwłaszcza że było to "szpiegowanie" rosjan
dla austryjaków.

.... i nie do kochanki tylko do narzeczonej, nie mógł się z niż
ożenić bo nie miał rozwodu z poprzednią żoną.

Teraz weźmiecie się za Piłsudskiego? Kwaśniewski i Jaruzelski
to spoko gościa ... a Piłsudski to kawał chuja tak?

Tomy M.

Data: 2010-05-04 13:38:58
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 5/4/2010 12:19 PM, Tomy M. pisze:

... i nie do kochanki tylko do narzeczonej, nie mógł się z niż
ożenić bo nie miał rozwodu z poprzednią żoną.

Ale nam nagle narzeczonych przybyło, a wydawało się że narzeczeństwo jest przeżytkiem  ;-)

Teraz weźmiecie się za Piłsudskiego? Kwaśniewski i Jaruzelski
to spoko gościa ... a Piłsudski to k...ł c...a tak?

Opanuj się, piszesz w miejscu publicznym.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-05-04 13:44:34
Autor: pawell32
Dariusz Zygmunt pisze:

Opanuj się, piszesz w miejscu publicznym.

ale jemu się pomyliło miejsce publiczne z domem publicznym

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-04 16:30:48
Autor: bufi
pawell32 wrote:

Dariusz Zygmunt pisze:

> Opanuj się, piszesz w miejscu publicznym.

ale jemu się pomyliło miejsce publiczne z domem publicznym

Komuś tu się pomyliły grupy. To nie grupa o polityce tylko o
telewizji. Zrobili śmietnisko z p.s.polityka a teraz tu przyłażą
smiecić.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-04 19:45:23
Autor: adams
[OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał
.... a Piłsudski to kawał chuja tak?

Nie Tommy, to akurat ty. W dodatku ignorant.
__
Adam

Data: 2010-05-04 02:37:37
Autor: Dariusz Zygmunt
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
W poniedziałek, 3 maja 2010 19:53, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

[...]

 Niezły cytat w kontekście tego co piszesz powyżej, naprawdę celny.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-05-04 19:04:46
Autor: adams
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bdf0da0$0$17094$65785112news.neostrada.pl...

 Polska jaką znamy ma 92 lata z tego wolni byliśmy 21 lat
przed II Wojną Światową i teraz niby od 21 lat "jesteśmy wolni".

Kurna, czy już nawet tutaj pisuary dotarły z propagandą?!!
Czy telewizornię wam zlikwidowano?
Walcie się koleś z tą propagandą!
Za PRLu tak nawet w butach nie włazili w nieswoje!
Won!!
__
Adam

Data: 2010-05-04 19:11:47
Autor: adams
[...]

A to akurat to nie PRL promował, ale za czasów PRL i potem niektóre PRAWICOWCY BURAKU.
Dla ciebie i podobnych powinni stworzyć kanał Przedszkole Historii Polski.
Bycie guru w sprawach technicznych może oznaczać głupola w innych, nieprawdaż?
__
Adam

Data: 2010-05-09 04:47:10
Autor: MP
[...]

Zmień partie zmieni Ci się świato pogląd.

[...]

Jak jusz tak dokładnie uświadamiasz, to trzymaj się faktów:
Do 1952 roku nie było PRL tyko Rzeczpospolita Polska.
Dopiero konstytucja nażucona przez Stalina, zmieniła nazwę Państaw!!!
Ale z Ciebie Historyk z koziej wulki,
Pewnie o Moczaże i 1968 też pewnie zapomniałeś.

 Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

 Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na
szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.

Tomy M.
I w przewrocie majowym ginie ponad 400 osób bezsensownie, bo Piłsudzki odmawia prezydentury.

ANP

Data: 2010-05-13 00:30:56
Autor: Tomy M.
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
szczekajcie, szczekajcie ... :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-02 19:07:50
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
i przyszlosci??

Może mniej zacięcia politycznego, a więcej historii?

Data: 2010-05-05 14:49:41
Autor: BaX
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony

a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
i przyszlosci??

Może mniej zacięcia politycznego, a więcej historii?

Ciężko zapełnić kanał czymś czego nie ma, proponujesz tworzenie histori na nowo? Filmy z tamtych lat były takie jakie były i takie jakie były są emitowane. To że przedstawiają często jeden punkt widzenia ten zgodny z punktem widzenia władzy jest nie do przeskoczenia. Można pokazywać film pokazujący jedno, dając komentarz mówiący drugie. Dokumentu nie nakręcisz drugi raz.

Data: 2010-05-05 17:19:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4be1693f$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moment, ale chyba chodzi o to, że prezentowany nachalnie punkt widzenia jednak odbiega od tego który był obowiązujące za PRL i to tak o 100%.

Data: 2010-05-19 22:39:06
Autor: Marcin Rolicki
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony

To świetnie. Przyjąłem tą świetną wiadomość z radością. Że nie będziemy
musieli utrzymywać grupy darmozjadów, prezesów i dyrektora tego śmietnika. I
robienie Polaków z całej Polski na 3,5 tys. średniej pensji w Warszawie.
Spółek producenckich, aktorów, dziennikarzyn, takich jak Wołoszański,
współpracownik wywiadu PRL, taki co lecą tantiemy za piątą emisję "Sensacji XX
Wieku", prof. historii (którzy nie chcą się zlustrować) na współprace z tajną
komnistyczną policją SB. Nie wiem kto jest taki głupi żeby utrzymywać takie
telewizyjne zakłamanie.

Data: 2010-05-20 00:43:02
Autor: Dariusz Zygmunt
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
W czwartek, 20 maja 2010 00:39, Marcin Rolicki wyraził następujacą opinię:

To świetnie... nie będziemy
musieli utrzymywać grupy darmozjadów, prezesów i dyrektora tego śmietnika.
 O naiwności  ;-)  Tych to akurat nie zwolnią.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Kanał TVP Historia zostanie zawieszony