Kanada - karta, jaką wypełnia się przed lądowani em

Data: 2010-02-23 06:16:44
Autor: mic49
Kanada - karta, jaką wypełnia się przed lądowani em
Witam,

Czy ktoś może wie, gdzie znajdę wzór (czy też ma i może zeskanować)
kartę, jaką wypełnia się jeszcze w samolocie przez lądowaniem w USA
lub Kanadzie? Rodzina leci w marcu, a nic po angielsku powiedzieć i
napisać nie potrafi. Chciałbym więc ich jakoś przygotować.

Michał

Data: 2010-02-23 15:51:42
Autor: heja
Kanada - karta, jaką wypełnia się przed lądo waniem
Rodzina leci w marcu, a nic po angielsku powiedzieć i
napisać nie potrafi.

Napisać pół biedy, ale powiedzieć by się przydało, jak Immigration
zapyta, po co przylecieli albo gdzie będą mieszkać.

--
Michał

Data: 2010-02-24 06:20:56
Autor: karol
Kanada - karta, jaką wypełnia się przed lądowaniem
zapyta, po co przylecieli albo gdzie będą mieszkać.

poprostu wyciągną kartkę i przeczytają po angielsku: ta pani przyszła w tym kozuchu i w nim wychodzi....

jk

Data: 2010-02-24 12:17:44
Autor: Samotnik
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem
Dnia 24.02.2010 karol <karol.miecki@bowling.com> napisał/a:
zapyta, po co przylecieli albo gdzie b?d? mieszka?.

poprostu wyci?gn? kartk? i przeczytaj? po angielsku: ta pani przysz?a w tym kozuchu i w nim wychodzi....

Kolina, raz w życiu udało Ci się coś mądrego napisać!
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-02-24 13:36:00
Autor: FD
Samotnik pisze:

Kolina, raz w życiu udało Ci się coś mądrego napisać!

bez jaj - nie napisał a zacytował
xero tez chwalisz za kopie ?? :)

Data: 2010-02-24 14:00:12
Autor: karol
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem

Kolina, raz w życiu udało Ci się coś mądrego napisać!

Oh nier raz.....
Swój wkład meryteryczny w prl oceniam na mocne 4,5

jk

Data: 2010-02-26 00:33:01
Autor: Szuwaks

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hm5ie3$he2$1nemesis.news.neostrada.pl...
karol pisze:
Kolina, raz w życiu udało Ci się coś mądrego napisać!
Oh nier raz.....
Swój wkład meryteryczny w prl oceniam na mocne 4,5
w skali do 1000!

Raczej w skali 1:1000000
:-)

Szuwaks

Data: 2010-02-26 06:47:19
Autor: karol
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem
Raczej w skali 1:1000000
:-)

spodkało sie ddwóch zazdrośników. Sami wykreujicei jakiś interesujący kontent (ang)

jk

Data: 2010-02-26 09:28:01
Autor: FD
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem
W dniu 2010-02-26 piątek 06:47, karol pisze:
Raczej w skali 1:1000000
:-)

spodkało sie ddwóch zazdrośników. Sami wykreujicei jakiś interesujący
kontent (ang)

Kontent to jest jakas *wartosciowa* tresc.... a nie pitolenie bez sensu czy wklejanie durnych linkow...

Ale prosze bardz chcesz kontent to idz do wątku gdzie obraziles pilota ktory zginal w katastrofie...

Masz tam ciolku link do raport NTSB - gdzie mowia o przyczynie technicznej
a nie o - specjalisto od kozich bobkow - bledzie pilota jak to napisales.

kolina przestan ludzi wk...wiac i wyp.... stąd!!

Data: 2010-02-26 10:29:09
Autor: karol
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem
Masz tam ciolku link do raport NTSB - gdzie mowia o przyczynie technicznej

lol
czytałeś rtaport?

jk

Data: 2010-02-26 22:40:21
Autor: karol
Kanada - karta, jak? wype?nia si? przed l?dowaniem
a ty?

widać ze w domu nie miałeś sowior vivra, nie odpowiada isę pyaniem na pytanie

jk

Data: 2010-02-26 22:57:43
Autor: malgorzata
karol pisze:
a ty?

widać ze w domu nie miałeś sowior vivra, nie odpowiada isę pyaniem na pytanie

jk
Tak? A, stosowane przez Ciebie lekceważenie wszelkich zasad językowych jest jak najbardziej na porządku dziennym? Nie mówię już o merytorycznym poziomie wypowiedzi.

M.

Data: 2010-02-26 23:03:09
Autor: karol

Data: 2010-02-27 00:54:37
Autor: malgorzata
karol pisze:
Tak? A, stosowane przez Ciebie lekceważenie wszelkich zasad językowych

Napisałam o wszelkich zasadach językowych, a więc nie tylko o ortografii. A, idąc tropem Twojej pokrętnej logiki, to czyż inne zasady współżycia społecznego nie są bezmyślnie narzuconymi przez ludzi ociężałych umysłowo następnym pokoleniom? Weź się Kolina zamknij dla dobra swojego i ludzkości, bo swoimi durnymi postami dobijasz tę, i nie tylko tę grupę.

M.

Data: 2010-02-27 00:58:03
Autor: malgorzata
karol pisze:
Tak? A, stosowane przez Ciebie lekceważenie wszelkich zasad językowych

A, z innej bajki... Jak Ci poszły egzaminy na kandydata na kontrolera ruchu lotniczego?

M.

Data: 2010-02-28 00:11:21
Autor: Piotrp_de
karol pisze:
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl
> A, z innej bajki... Jak Ci poszły egzaminy na kandydata na kontrolera ruchu lotniczego?

Ależ Małgosiu - on ma już wszystko pod kontrolą i to bez żadnego egzaminu i nawet bez skończenia szkoły podstawowej ;-)))

Pozdrawiam Piotr

Data: 2010-02-28 17:39:31
Autor: malgorzata
Piotrp_de pisze:

[...]

Tak, zauważyłam. I, to nie tylko na tej grupie. Jest kontrolerem wszechprzestrzeni i wszechczasów ;)

pozdrawiam
Małgorzata

Data: 2010-02-23 20:36:51
Autor: ER
mic49 napisał(a):
[...]

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/hu/info_and_services/travel_preparation?l=en&nodeid=1770956&cid=1000263#ancAbT4

  Er
  mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl

Kanada - karta, jaką wypełnia się przed lądowani em