Kanał TVP Historia zostanie zawieszony

Data: 2010-05-19 22:39:06
Autor: Marcin Rolicki
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony

To świetnie. Przyjąłem tą świetną wiadomość z radością. Że nie będziemy
musieli utrzymywać grupy darmozjadów, prezesów i dyrektora tego śmietnika. I
robienie Polaków z całej Polski na 3,5 tys. średniej pensji w Warszawie.
Spółek producenckich, aktorów, dziennikarzyn, takich jak Wołoszański,
współpracownik wywiadu PRL, taki co lecą tantiemy za piątą emisję "Sensacji XX
Wieku", prof. historii (którzy nie chcą się zlustrować) na współprace z tajną
komnistyczną policją SB. Nie wiem kto jest taki głupi żeby utrzymywać takie
telewizyjne zakłamanie.

Data: 2010-05-20 00:43:02
Autor: Dariusz Zygmunt
Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
W czwartek, 20 maja 2010 00:39, Marcin Rolicki wyraził następujacą opinię:

To świetnie... nie będziemy
musieli utrzymywać grupy darmozjadów, prezesów i dyrektora tego śmietnika.
 O naiwności  ;-)  Tych to akurat nie zwolnią.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Kanał TVP Historia zostanie zawieszony