Kanalia podszywa się pod mój alias!

Data: 2018-08-07 20:42:48
Autor: Pajdak
Kanalia podszywa się pod mój alias!
Co psie!? Nie potrafisz walczyć na argumenty? Nażryj się kupsztali kanalio! Za judaszowskie ruble z Nowogrodzkiej! Taki z ciebie bohater szczurze? UB-ecka gnido! Wasza lordowska mać! Gazeciarzu z podwarszawskiej wiochy! Obyś się zeszczał dziś w nocy w swoim wyrku mi-lo(r)dzie! ;-)))

CL

Data: 2018-08-07 21:03:21
Autor: u2
W dniu 07.08.2018 o 20:42, piździak pisze:
[...]

te piździak to ty od lat multiplikujesz nicki i podszywasz się pod innych:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-07 12:18:33
Autor: Zenek Kapelinder
Kanalia podszywa się pod mój alias!
Sam po siebie sie podszywa. folksdojcz widzi ze jego idole przegrywaja na wszystkich frontach i szuka nowych panow.

Data: 2018-08-07 21:27:21
Autor: u2
Kanalia podszywa się pod mój alias!
Sam po siebie sie podszywa. folksdojcz widzi ze jego idole przegrywaja na wszystkich frontach i szuka nowych panow.

bez przesady kto czyta usenetowe niusy ? piździak to taka młodsza wersja cyrkusa:)))))))))))))

Data: 2018-08-08 06:27:02
Autor: Pajdak
pijaczynma suwalski  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b69f297$0$674$65785112news.neostrada.pl...
Sam po siebie sie podszywa. folksdojcz widzi ze jego idole przegrywaja na wszystkich frontach i szuka nowych panow.

bez przesady kto czyta usenetowe niusy ?

Wy to czytacie, cioty! ;-))))

piździak to taka młodsza wersja cyrkusa:)))))))))))))

ty to starsza wersja sekretarza gminnej PZPR. Gatunek na szczęście wymierający!

Que morres!

CL

Data: 2018-08-08 09:27:15
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
lumpenelitarny perwers Pajdak napisał:

> piździak to taka młodsza wersja cyrkusa:)))))))))))))

ty to starsza wersja sekretarza gminnej PZPR. Gatunek na szczęście wymierający!

Que morres!

CL

Ale Pajdaczku, bez swojego pańcia Pieprzykoskiego poziom Ci ostro pikuje w dół:(
Mało wklejek dajesz, brak Ci motywacji?

Data: 2018-08-08 21:08:11
Autor: Pajdak
Kanalia podszywa się pod mój alias!
taka sama kanalia jak lo(r)dzik lump zagrodowy "Relatywizator rzeczywistości Dąs"
<franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Que morres!

CL

Ale Pajdaczku, bez swojego pańcia Pieprzykoskiego

Nadąsany franciszku żyto, kto to jest ten "pieprzykowski"? Kto jest ten "cyrkus"?

poziom Ci ostro pikuje w dół:(

Kanalie i gnidy podszywają się pod alias usiłując namieszać! Dołączasz do
nich?

Mało wklejek dajesz, brak Ci motywacji?

Wystarczyła jedna która wkurzyła 3 cioty! ;-)))

Tak na marginesie - akceptujesz wulgarzymy lo(r)dzika? Jeżeli tak, a nie
widze byś protestował to jesteś taka sama kanalia jak on i zenus. Chcesz
dołączyć do UB-eków? Twoja sprawa.

CL

Data: 2018-08-08 06:25:02
Autor: Pajdak
zenek - ta kanalia podszywa się pod mój alias!
WON KANALIO!!!

ścierwo  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8b7b4a9-deac-4818-8444-5989f4e600f7googlegroups.com...
Sam po siebie sie podszywa. folksdojcz widzi ze jego idole przegrywaja na wszystkich frontach i szuka nowych panow.

zenek é un canil que suplanta o meu alias. é unha carcasa, unha carcasa humana.

https://tinyurl.com/y8u37fpj

Que morres!

CL

Data: 2018-08-07 21:10:15
[...]