Kanalie o kanonizacji JPII

Data: 2014-04-24 09:45:24
Autor: u2
Kanalie o kanonizacji JPII
Wysyłanie „państwowych delegacji” do Rzymu na kanonizacje jest niewłaściwe? Nie ma „tego typu obyczaju”? Kto tak twierdzi(ł)? Jaruzelski? Gomułka? Nie. Dopiero Tusk... i Miller…

17 X 1971 – beatyfikacja Maksymiliana Marii Kolbego
… dokoła Konfesji rzędy kardynałów, biskupów. Na honorowej trybunie imienia św. Longinusa zasiadają członkowie oficjalnej delegacji polskich władz państwowych: podsekretarz stanu, dyrektor Urzędu do spraw Wyznań dr Aleksander Skarżyński oraz ambasador PRL w Rzymie Wojciech Chabasiński. Delegacji polskiej towarzyszył w bazylice msgr Montalvo z Sekretariatu Stanu. [wyróżnienia w cytatach – M.G.]

30 IV 2000 – kanonizacja Siostry Faustyny
… na oczach ok. 200 tys. wiernych po prawej stronie ołtarza miejsca zajmują członkowie korpusu dyplomatycznego akredytowanego przy Stolicy Apostolskiej z substytutem abpem Giovannim Battistą Re, a także polska delegacja rządowa, której przewodniczy premier Jerzy Buzek. W jej skład wchodzi wicepremier Longin Komołowski z małżonką, wicemarszałkowie Sejmu Stanisław Zając i Franciszek Stefaniuk z małżonkami, ambasador RP przy Stolicy Apostolskiej ...

19 X 2003 – beatyfikacja Matki Teresy z Kalkuty
… prawdopodobnie na Placu [Św. Piotra] mogło być nawet pół miliona osób. W pierwszym sektorze, najbardziej eksponowanym, najbliżej ołtarza, zasiadło 2 tys. ubogich z domów prowadzonych we Włoszech przez założone przez Matkę Teresę Zgromadzenie Misjonarek Miłości. ... Niedaleko nich zajęły miejsca oficjalne delegacje 27 państw - prezydenci, premierzy, przedstawiciele świata religii, polityki i arystokracji.

1 V 2011 – beatyfikacja Jana Pawła II
Polska, Włochy i Francja wyślą liczne oficjalne delegacje na beatyfikację Jana Pawła II. Na liście polskiej jest już 15 osób, ale lista jeszcze nie jest zamknięta …
…1,5 miliona pielgrzymów z całego świata wzięło udział w Watykanie w niedzielnej mszy beatyfikacyjnej, odprawionej przez papieża Benedykta XVI. … przybyło kilkadziesiąt tysięcy Polaków, z prezydentem Bronisławem Komorowskim, politykami i liczną delegacją polskiego Kościoła. Obecnych było ok. 90 oficjalnych delegacji z całego świata.

27 IV 2014 – kanonizacja Jana Pawła II
Pewnie każdy Polak pragnąłby być [na uroczystości kanonizacyjnej] - ja też, ale jestem bardzo powściągliwy, jeśli chodzi o państwowe delegacje z okazji uroczystości religijnych. Zrobię wszystko, żeby umożliwić i pomóc tym wszystkim, którzy będą chcieli tego dnia być w Rzymie, żeby to stało się możliwe. Natomiast czy to będzie delegacja państwowa - tego typu obyczaju nie ma. [Donald Tusk, 30 września 2013 r.]
Do Rzymu leci też państwowa delegacja na czele z Bronisławem Komorowskim. [3 kwietnia 2014 r.]
Prezydent był pytany … w TVN24, kogo zaprosi na pokład prezydenckiego samolotu lecącego do Rzymu na uroczystości kanonizacyjne. … „Oczywiście i pan prezydent Lech Wałęsa, jego małżonka, pan prezydent Kwaśniewski, jego małżonka, są zaproszeni, i bardzo się cieszę, że to zaproszenie przyjęli” - podkreślił [4 kwietnia 2014 r.] Komorowski. … / … [Czy Jarosław Kaczyński dostał zaproszenie na pokład?] Nie jest chyba byłym prezydentem? [… Może przyszłym?] To wtedy on będzie zapraszał.
[Kanonizacja jest] uroczystością na wskroś religijną, która nie ma nic z ceremoniału państwowego. [Leszek Miller, 23 kwietnia 2014 r.]

http://naszeblogi.pl/45991-nieobyczajny-tusk-o-kanonizacji-jana-pawla-ii
--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-24 10:45:18
Autor: Aleksander
Kanalie o kanonizacji JPII
 Jakie kanalie. Sam jestes kanali±, skoro innych obrażasz, bo nie gdakaja posłusznie w rytm twojej wiary, obłudnej zreszt± i zakłamanej, pioracej ludziom mózgi.
Państwo to państwo wszystkich obywateli, a każdy rozs±dny człowiek, wie, że te ¶więto¶ci, cuda czynione, itp propaganda to głupoty , nie maj±ce nic wspólnego z reaalnym swiatem. Wierz sobie w co chcasz,  krowe, konia, Jezusa, wieczn± dziewicę, itp. ale nie zmuszaj ludzi na poziomie do takiej wiary, a uroczysto¶ć wy¶więcania, to po prostu szopka, dla głupich, nawiedzonych mas, ogólnie jednak w kryteriach dzisiejszej cywilizacji szkodliwy proceder. Ale chcę byc tolerancyjny, więć niech będzie, tyle że z daleka od mojego państwaa, które ma być dla wszystkich , a tym samym musi byc ¶wieckie, areligijne, oparte na faktach a nie na wierze.

Alx

Data: 2014-04-24 17:32:01
Autor: MarkWoydak
Kanalie o kanonizacji JPII

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5358cf21$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
Jakie kanalie. Sam jestes kanali±, skoro innych obrażasz, bo nie gdakaja posłusznie w rytm twojej wiary, obłudnej zreszt± i zakłamanej, pioracej ludziom mózgi.

Przeciez ten u2 to reanimowany komuch udaj±cy głeboko wierz±cego. Swego czasu ten przechrzta pisał o sobie, że jest agnostykiem. To obłudna komusza swinia!

MW

Data: 2014-04-24 17:43:56
Autor: u2
Kanalie o kanonizacji JPII
W dniu 2014-04-24 17:32, MarkWoydak pisze:
Przeciez ten u2 to reanimowany komuch udaj±cy głeboko wierz±cego. Swego
czasu ten przechrzta pisał o sobie, że jest agnostykiem. To obłudna
komusza swinia!

nie no pajdak, nigdy nie pisalem, ze jestem agnostykiem, to ta kanalia sztolcman mowil ze jest agnostykiem, pomerdalo sie tobie niemiecka swinio :-)

Data: 2014-04-25 06:32:29
Autor: stevep
Kanalie o kanonizacji JPII
W dniu .04.2014 o 17:32 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Niezależnie od wiary to idiota.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-24 17:42:37
Autor: u2
Kanalie o kanonizacji JPII
W dniu 2014-04-24 10:45, Aleksander pisze:
  Jakie kanalie. Sam jestes kanaliďż˝, skoro innych obraďż˝asz, bo nie gdakaja
pos�usznie w rytm twojej wiary, ob�udnej zreszt� i zak�amanej, pioracej
ludziom m�zgi.

nie no saszka zmien kodowanie, a ja nie jestem katolem wiec pudlo glabie :-)

Data: 2014-04-24 11:07:27
Autor: Marek Czaplicki
Kanalie o kanonizacji JPII
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 09:45:

http://naszeblogi.pl/45991-nieobyczajny-tusk-o-kanonizacji-jana-pawla-ii

Sądzę, że nie potrafisz spokojnie przyjąć czyjegoś zdania. Jako nie katolik nie powinieneś tak się puszyć na okolicznośc kanonizacji. To ma tylko wymiar religijny, a więc Ciebie nie dotyczy. :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 11:25:52
Autor: WW
Kanalie o kanonizacji JPII
[...]

To dlaczego tym zapchana jest telewizja publiczna?
Macie swojÄ…!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2014-04-24 11:29:58
Autor: Marek Czaplicki
Kanalie o kanonizacji JPII
WW pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:25:

[...]

Zapchana? Jakoś nie zauważyłem. Może ja umiem korzystać z pilota? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 11:32:46
Autor: WW
Kanalie o kanonizacji JPII

[...]

Bo wy niczego"nie zauwaĹĽacie", wam wystarcza "wiara".

Data: 2014-04-24 11:38:16
Autor: Marek Czaplicki
Kanalie o kanonizacji JPII
WW pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:32:

[...]

W pilota? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 12:42:36
Autor: WW
Kanalie o kanonizacji JPII

W pilota? :-)

Jego przynajmniej można dotknąć a więc mieć dowód, że istnieje.
Macie taki dowĂłd na swego boga?

Data: 2014-04-24 12:50:34
Autor: Marek Czaplicki
Kanalie o kanonizacji JPII
WW pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 12:42:

W pilota? :-)

Jego przynajmniej można dotkn±ć a więc mieć dowód, że istnieje.
Macie taki dowód na swego boga?

A co ma dowód do tv. "My" nie mamy. Może dlatego, że jestem jeden a nie wielu. Ja mam. "Wy" już nie. :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-25 06:33:59
Autor: stevep
Kanalie o kanonizacji JPII
W dniu .04.2014 o 11:32 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

A kto to sÄ… "wy" towarzyszu?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-24 17:33:01
Autor: MarkWoydak
Kanalie o kanonizacji JPII

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ljalb5$71m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć, że TVP to telewizja publiczna? To typowi oszuści i naciągacze udający "pełnienie misji".

MW

Data: 2014-04-24 11:29:33
Autor: Aleksander
Kanalie o kanonizacji JPII
Wszystko faajnie, ale ja np nie lubie jak ludzi się obraża.
Ja religii nie wchodze w kaszę, więc niech i nie wchodzi bezczelnie w moje drogi. , żyje moim kosztem.
Poza tym, mnie wkurza, że ta religia włazi mi wszędzie  w życie, do gazety, wiadomo¶ci, do domu, juz nawet nie wiem czy w lodówce nie siedzi, bo ... jakis tam człowiek ma byc rzekomym ¶więtym, a jego rzekome zasługi sa dla mnie akurat nie zasługami tylko win±.
To że amerykanie podbijaja inne kraje, niszcz±c rz±dy, przywódców zabijaj±c, wynika po czę¶ci z tego, że JP przyczynił sie do demontazu równowagi dla ameryki , czyli rozpadu ZSRR.  To żadna zasługa tylko wina, więc co to za ¶więty?? pedofilii popieraj±cy, ukrywaj±cy?
Alx

Data: 2014-04-24 11:33:41
Autor: Marek Czaplicki
Kanalie o kanonizacji JPII
Aleksander pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:29:

Wszystko faajnie, ale ja np nie lubie jak ludzi si� obra�a.
Ja religii nie wchodze w kasz�, wi�c niech i nie wchodzi bezczelnie w moje
drogi. , �yje moim kosztem.
Poza tym, mnie wkurza, ďż˝e ta religia wďż˝azi mi wszďż˝dzie  w ďż˝ycie, do
gazety, wiadomo�ci, do domu, juz nawet nie wiem czy w lod�wce nie siedzi,
bo ... jakis tam cz�owiek ma byc rzekomym �wi�tym, a jego rzekome zas�ugi
sa dla mnie akurat nie zas�ugami tylko win�.
To �e amerykanie podbijaja inne kraje, niszcz�c rz�dy, przyw�dc�w
zabijaj�c, wynika po cz��ci z tego, �e JP przyczyni� sie do demontazu
r�wnowagi dla
ameryki , czyli rozpadu ZSRR.  To ďż˝adna zasďż˝uga tylko wina, wiďż˝c co to za
�wi�ty?? pedofilii popieraj�cy, ukrywaj�cy?
Alx

Na początek mała uwaga. Zmień kodowanie. Na grupie jest iso. Co za równowaga była, to ja dokładnie pamiętam. Równowaga oparta na strachu. A co do dominacji Ameryki to wystarczy sobie wyobrazić, co by było gdyby inne mocarstwo wygrało wyścig już nie zbrojeń, ale gospodarek? Gospodarka na Syberii oparta na gułagach czyli nowoczesnej formie niewolnictwa? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 17:39:40
Autor: Aleksander
Kanalie o kanonizacji JPII

Ciekawe czzy teraz jest dobrze, bo zmieniłem kodowanie.

Piszesz że był strach?? jaki ?? , ja pamietam, że było dokładnie odwrotnie. Prawda, że amerykanie czuli pewien respekt przed ruskimi, ale to wła¶nie było dobrze, bo nie pozwalali sobie na takie wyczyny jak dzi¶, niszczenie innych krajów, chocby Irak, w imię ponoć chemicznej broni której nie było.
Za to był spokój, stabilno¶ć, nic nie groziło i nie nasze zmatrtwienie było jak utrzymac pokój. My byli¶my po prostu bezpieczni.
Wszystko to, cał± stabiln± rzeczywisto¶ć zniszczył niejaki JPII . Teraz Polacy nie maj± pracy, robi± w unii za parobków, , przemysł polski zrujnowany, ogólnie nie ma Polski i jej ¶wiadomo¶ci, poza hasłami.

Alx

Data: 2014-04-24 17:30:12
Autor: MarkWoydak
Kanalie o kanonizacji JPII

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5358c115$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
Wysyłanie „państwowych delegacji” do Rzymu na kanonizacje jest niewłaściwe? Nie ma „tego typu obyczaju”? Kto tak twierdzi(ł)? Jaruzelski? Gomułka? Nie. Dopiero Tusk... i Miller…

No tak, nie ma zwyczaju zapraszac do prezydenckiej salonki jakiegos kurduplowatego nieudacznika tylko dlatego, że chorobliwie chciałby być prezydentem.

MW

Kanalie o kanonizacji JPII