Kanaly HD - Bit Error Rate

Data: 2011-02-23 17:28:44
Autor: bufi
Kanaly HD - Bit Error Rate
pw wrote:

Witam,
Posiadam tuner tevii s660, kanaly SD dzialaja idealnie, natomiast
problem mam z HD, antena 80cm corab, caly czas mam BER i UNC 0, czy
to normalne, ze dla HD mam ber 0, chyba powinno rosnac?

To nie jest normalne. Ber powinien rosnac a unc powinno malec,
a najlepiej jak unc ma zerowa wartosc.

problemem sa pojawiajace sie bledne pixele, wylacznie na kanalach HD,
ale sie dziwie dlaczego ber i unc caly czas jest 0, moze moj tuner
zle wylicza ber i unc?

Moze masz cos popsute. Jak radzil Pawel, sprawdz instalacje. Szczególnie
antene i konerter. Male przemieszczenie anteny i SD dzialaja a HD nie.

status SCVYL | signal cf08 | snr 7323 | ber 00000000 | unc 00000000 |

Jakim programem pobrales te informacje? U siebie w progdvb nigdzie tego
nie moge znalezc. Bo uzywasz tego tunera w kompie, tak? Jakich kodeków
do HD uzywasz?

Pozdrawiam

Data: 2011-02-23 17:47:57
Autor: bufi
Kanaly HD - Bit Error Rate
bufi wrote:

> status SCVYL | signal cf08 | snr 7323 | ber 00000000 | unc 00000000

Aha to jakiś Linux? Jak masz mozliwość to sprawdż tuner pod Windowsem.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-24 09:07:18
Autor: pw
Kanaly HD - Bit Error Rate
On 02/23/2011 06:47 PM, bufi wrote:
bufi wrote:

status SCVYL | signal cf08 | snr 7323 | ber 00000000 | unc 00000000

Aha to jakiś Linux? Jak masz mozliwość to sprawdż tuner pod Windowsem.

Pozdrawiam

tez mi sie wydaje, ze to jest blad w sterownikach linuxa, poniewaz niesadze zeby BER dla SD byl wiekszy od zera, a dla HD 0 czyli idealny, HD jak juz pisalem jest bardziej podatny na zaklocenia, stad BER powinno byc wieksze niz dla SD

czy oprogramowanie pod windowsem wypluwa BER?  w ktorym miejscu i jakim programem moglbym to sprawdzic?

Data: 2011-02-24 15:48:59
Autor: bufi
Kanaly HD - Bit Error Rate
pw wrote:

czy oprogramowanie pod windowsem wypluwa BER?  w ktorym miejscu i
jakim programem moglbym to sprawdzic?

Ja uzywam tylko progdvb bo tylko on mi obsługuje CAM i
niestety nie widzę żadnych opcji aby to sprawdzić.
Może ktos inny podpowie.

Pozdrawiam

Kanaly HD - Bit Error Rate