Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki

Data: 2011-05-05 13:29:42
Autor: Arek.
Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
jak w temacie

Arek.

Data: 2011-05-05 14:34:35
Autor: bufi
Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
Arek. wrote:

jak w temacie

Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.

Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

Arek.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-05 17:00:07
Autor: Arek.
Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

akurat ja mam N-kę i Polsat HD oglądam z naziemnej w W-wie już ponad miesiąc
a F1 nie oglądam

Arek.

Data: 2011-05-05 15:02:35
Autor: bufi
Arek. wrote:

Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

akurat ja mam N-kę i Polsat HD oglądam z naziemnej w W-wie już ponad
miesiąc a F1 nie oglądam

No to poza tym to nie ma co tam oglądać. Czasem siatkówka, jak są
mistrzostwa.

Ja też oglądam Polsat z dvb-t ale niestety tylko w 16:9

Arek.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-05 17:42:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-05 16:34, bufi pisze:
Arek. wrote:

jak w temacie

Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

A kto tak orzekł?

btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.

Zgadza się - dzień wcześniej i do tego piękny b* w
liście kanałów ;)

Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

Na RTL nie było?

Data: 2011-05-05 16:30:56
Autor: bufi
Kanały Polsatu już dołączyli=?ISO-8859-2?Q?=?do N-ki
Artur Maśląg wrote:

> Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

A kto tak orzekł?

Najpierw poszła plota,że będą. Póżniej info na satkurierze, że
1.05 podpisali umowę i wszyscy oczekiwali,że zaświecą wieczorem.
Dobrze, że w ogóle są. Szkoda tylko, że na TVN to nic właściwie nie ma.

> btw. tefałeny hade mamy od wczoraj w CP.

Zgadza się - dzień wcześniej i do tego piękny b* w
liście kanałów ;)

Mam CAM, nie interesuje mnie lista ;)

> Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

Na RTL nie było?

Było i jest ale, nie w HD i przerywane co ~10 min. reklamami Krombacha
czy czegoś tam. Nie da się oglądać. Polsat jaki jest kazdy widzi, ale
nigdy nie przerywa reklamami transmisji na żywo. Wiem,wiem Borowczyk
ale to juz zupełnie inna historia...

Pozdrawiam

Data: 2011-05-05 19:33:14
Autor: Artur Maśląg
=?ISO-8859-2?Q?Kana=B3y_Polsatu_ju=BF_do=B3=B1czyli=3D?do N-ki
W dniu 2011-05-05 18:30, bufi pisze:
Artur Maśląg wrote:

Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05.

A kto tak orzekł?

Najpierw poszła plota,że będą. Póżniej info na satkurierze, że
1.05 podpisali umowę

Aha, znaczy na podstawie plot stwierdziłeś, że miało być od 1.05.

i wszyscy oczekiwali,że zaświecą wieczorem.

Aha, to od momentu podpisania umowy kanały miały się automagicznie
pojawić w ofercie. No, no, odważne teorie :)

Dobrze, że w ogóle są.

Jest mi w zasadzie obojętne - podpisali umowę to i są. Dodatkowo i tak
musieliby jakąś podpisać w związku z darmową emisją naziemną.

Szkoda tylko, że na TVN to nic właściwie nie ma.

Przykro mi - to samo można powiedzieć o Polsacie. Nie ma obowiązku oglądania.

Było i jest ale, nie w HD

Nie w HD?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters

i przerywane co ~10 min. reklamami Krombacha
czy czegoś tam.

Krombachera i z tymi minutami też przegiąłeś.

Nie da się oglądać.

No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
profesjonalna...

Polsat jaki jest kazdy widzi, ale
nigdy nie przerywa reklamami transmisji na żywo.

Nie? Mam wrażenie, że reklam tam jest od jasnej cholery, ale jakoś
specjalnie nie narzekam jak chcę coś obejrzeć.

Wiem,wiem Borowczyk
ale to juz zupełnie inna historia...

A co chcesz od Borowczyka? Jak byli na miejscu to wyglądało to lepiej.

Data: 2011-05-05 18:24:30
Autor: bufi
Artur Maśląg wrote:

> i wszyscy oczekiwali,że zaświecą wieczorem.

Aha, to od momentu podpisania umowy kanały miały się automagicznie
pojawić w ofercie. No, no, odważne teorie :)

Czesto tak bywa ostatnio, że w dniu wygasniecia/podpisania umowy
w ciągu kilku godzin pojawiaja się kanały. NGC z FOXem, wcześniej
jakiś Disney i Nicklodeon.
 [...]

> Było i jest ale, nie w HD

Nie w HD?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters

Nie. Zapomniałeś dodać, że RTL HD jest z platformy SKY Deutschland,
który to i owszem, jest dostepny na np. Astrze tyle, że kodowany.
Tylko SD jest FTA. No chyba, że piszesz o jakmis DVB-t.

> i przerywane co ~10 min. reklamami Krombacha
> czy czegoś tam.

Krombachera i z tymi minutami też przegiąłeś.

Może odrobinkę.

> Nie da się oglądać.

No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
profesjonalna...

Piszesz tak, jakby Ci nie przeszkadzał 'ważny' mecz w 3D-HD przerywany
reklamami Biedronki. Trudno to sobie wyobrazić.

> Polsat jaki jest kazdy widzi, ale
> nigdy nie przerywa reklamami transmisji na żywo.

Nie? Mam wrażenie, że reklam tam jest od jasnej cholery, ale jakoś
specjalnie nie narzekam jak chcę coś obejrzeć.

Nie ma reklam w czasie transmisji F1, czy to jest trening, kwalifikacje
czy wyścig. No, miedzy sesjami kwalifikacyjnymi są.

> Wiem,wiem Borowczyk
> ale to juz zupełnie inna historia...

A co chcesz od Borowczyka? Jak byli na miejscu to wyglądało to lepiej.

Nie komentuje tego co sie dzieje na torze, tylko jakieś historyjki
opowiada. A na miejscu to oglądam właśnie na RTLu. Tam zawsze zaczynają
z 2h przed wyścigiem i można obejrzec jaka pogoda i takie tam. Tylko te
reklamy....

Data: 2011-05-05 21:07:13
Autor: Artur Maśląg
Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki
W dniu 2011-05-05 20:24, bufi pisze:
(...)
Czesto tak bywa ostatnio, że w dniu wygasniecia/podpisania umowy
w ciągu kilku godzin pojawiaja się kanały. NGC z FOXem, wcześniej
jakiś Disney i Nicklodeon.

To o niczym nie świadczy.

Nie.

???

Zapomniałeś dodać, że RTL HD jest z platformy SKY Deutschland,
który to i owszem, jest dostepny na np. Astrze tyle, że kodowany.
Tylko SD jest FTA. No chyba, że piszesz o jakmis DVB-t.

No cóż - mam wrażenie, że niby FTA RTL Szweiz też był kodowany
w swoim czasie.

Piszesz tak, jakby Ci nie przeszkadzał 'ważny' mecz w 3D-HD przerywany
reklamami Biedronki. Trudno to sobie wyobrazić.

Nie jestem maniakiem. Polsat i Canal+ skutecznie mnie wyleczył
z traktowania dowolnych transmisji na poważnie. Start SS jest dla
mnie dużo ważniejszy, a i to reklamami przerywano.

Nie ma reklam w czasie transmisji F1, czy to jest trening, kwalifikacje
czy wyścig. No, miedzy sesjami kwalifikacyjnymi są.

Kiedyś tak samo twierdził naganiacz C+. W trakcie jego opowieści o
braku reklam jedna mu się włączyła za plecami...

Nie komentuje tego co sie dzieje na torze, tylko jakieś historyjki
opowiada.

Ponieważ go tam nie ma. Jak byli to inaczej gadali...

A na miejscu to oglądam właśnie na RTLu. Tam zawsze zaczynają
z 2h przed wyścigiem i można obejrzec jaka pogoda i takie tam. Tylko te
reklamy....

Sam widzisz, że te polsatowe relacje są kiepskie...

Data: 2011-05-05 21:44:53
Autor: bufi
Artur Maśląg wrote:

W dniu 2011-05-05 20:24, bufi pisze:

> Nie.

???

No co? Nie ma transminsji FTA w HD na RTLu, skad te zdziwienie?
Tu masz wykaz kanałów kodowanych i nie.
http://satkurier.pl/news/65700/f1-gp-turcji.html

Kup se duża antenę i złap BBC HD bedziesz miał i jakość i komentarz
i bez reklam.

> [...]

z traktowania dowolnych transmisji na poważnie. Start SS jest dla
mnie dużo ważniejszy, a i to reklamami przerywano.

Nie wiem co to SS.

> [...]

Kiedyś tak samo twierdził naganiacz C+. W trakcie jego opowieści o
braku reklam jedna mu się włączyła za plecami...

Marudzisz. W przerwach meczowych też są reklamy i to chyba na
całym świecie.

Przynajmniej w HD i bez reklam.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-06 08:50:57
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-05 23:44, bufi pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Być może - oglądałem na RTL w HD, ale być może masz rację, że
wymienione FTA nie są w HD i ja oglądałem niekoniecznie ten RTL :)

Kup se duża antenę i złap BBC HD bedziesz miał i jakość i komentarz
i bez reklam.

Nie muszę 'se' kupować, ponieważ mam :)

Nie wiem co to SS.

NASA STS program - Space Shuttle.

Marudzisz. W przerwach meczowych też są reklamy i to chyba na
całym świecie.

Wręcz przeciwnie - Ty marudzisz. Najpierw, ze N-ka się spóźniła,
później że w TVN nic nie ma itd. Ja jak pisałem zwyczajnie nie wierzę
w opowieści marketingowe transmisjach nie przerywanych reklamami.

Przynajmniej w HD i bez reklam.

Obraz to nie wszystko.

Data: 2011-05-06 14:45:34
Autor: bufi
Artur Maśląg wrote:

Być może - oglądałem na RTL w HD, ale być może masz rację, że
wymienione FTA nie są w HD i ja oglądałem niekoniecznie ten RTL :)

Bo ich SD wygląda jak u nas HD.

> Nie wiem co to SS.

NASA STS program - Space Shuttle.

Było tak od razu. Swego czasu ogladałem lądowania na NASA TV, ale to
znasz. Kiedyś tez trafiłem start na EuroNews. A gdzie Ty oglądasz?

> Marudzisz. W przerwach meczowych też są reklamy i to chyba na
> całym świecie.

Wręcz przeciwnie - Ty marudzisz. Najpierw, ze N-ka się spóźniła,

Nie ;) Chodziło mi o TVN HD w CP. W ence jak dla mnie to i za rok
mogliby dodać.

później że w TVN nic nie ma itd. Ja jak pisałem zwyczajnie nie wierzę

No bo nie ma ;) Ileż mozna oglądać Wojewódzkiego który robi idiotów z
ludzi. To było kiedys zabawne.
No czasem jakiś serial puszczą fajny. Chociaż na FOX i AXN są ciekawsze.
Poza tym żadnego sportu!?

w opowieści marketingowe transmisjach nie przerywanych reklamami.

> Przynajmniej w HD i bez reklam.

Obraz to nie wszystko.

Wystarczy mi obraz Live w dobrej jakości i obok LiveTiming z
Formula1.com; gadaninę jakoś przeboleje.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-06 19:02:27
Autor: Artur Maśląg
=?ISO-8859-2?Q?Kana=B3y_Polsatu_ju=BF_do=B3=B1czyli=3D?do N-ki
W dniu 2011-05-06 16:45, bufi pisze:
(...)
Było tak od razu. Swego czasu ogladałem lądowania na NASA TV, ale to
znasz. Kiedyś tez trafiłem start na EuroNews. A gdzie Ty oglądasz?

A ja pamiętam? Zależy gdzie jestem :) W sumie to im zostały już tylko
dwa starty (przynajmniej tak mi się wydaje).

Nie ;) Chodziło mi o TVN HD w CP. W ence jak dla mnie to i za rok
mogliby dodać.

Arek: "Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki"
bufi: "Spóźnili się trochę. Miały być od 1.05."

Nic tam nie ma o TVN HD w CP, tylko jak najbardziej o programach
polsatowskich w N :)

później że w TVN nic nie ma itd. Ja jak pisałem zwyczajnie nie wierzę

No bo nie ma ;) Ileż mozna oglądać Wojewódzkiego który robi idiotów z
ludzi. To było kiedys zabawne.

To Wojewódzki jest tylko na TVN? Nawet nie wiedziałem. Zresztą nie
pamiętam kiedy i gdzie go nawet ostatnio widziałem.

No czasem jakiś serial puszczą fajny. Chociaż na FOX i AXN są ciekawsze.
Poza tym żadnego sportu!?

ESPN? Zależy co kto lubi. Zresztą ja w ogóle mało co oglądam.

Wystarczy mi obraz Live w dobrej jakości i obok LiveTiming z
Formula1.com; gadaninę jakoś przeboleje.

Sam widzisz, że polsatowskie relacje można sobie darować ;)

Data: 2011-05-06 10:11:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-05-05 19:33,  *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie da się oglądać.

No cóż, masz prawo do własnej opinii - da się oglądać, do tego jest
powszechnie dostępne i sama transmisja zdaje się jest bardziej
profesjonalna...

Sam wyścig jest dokładnie taki sam w każdej telewizji - sygnał produkuje F1. Różnice mogą być przed i po, kiedy reporter danej TV lata sobie po padoku :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-06 10:45:01
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-06 10:11, Mirek Ptak pisze:
[...]

Trudno, żeby był inny, skoro to ten sam wyścig i ten sam materiał
źródłowy.

Różnice mogą być przed i po, kiedy reporter danej TV lata sobie po
padoku :)

Różnice są również w trakcie - gadają przecież inni ludzie.
BTW - powtórki ciekawszych momentów nie mogą być powtarzane przez
operatora, niezależnie od tego co się dzieje na torze?

Data: 2011-05-06 16:34:43
Autor: bufi
Artur Maśląg wrote:

BTW - powtórki ciekawszych momentów nie mogą być powtarzane przez
operatora, niezależnie od tego co się dzieje na torze?

Trudno powiedzieć. Podobno w tej kwestii FIA nakłada surowe przepisy
na transmisje LIVE. Pewnie nie mozna ingerować w przekaz(jedynie
komentarz) albo nie można przerywać przedłużającej się transmisji.
kto pamięta kwalifikacje z Brazylii 2lata temu, ten wie. Albo
wyścig z Korei w tamtym roku. Polsat, za przerwanie takiego 'długiego'
wyścigu mógłby zapłacić duża karę finansową. Z reszta każda stacja z
prawami F1 ma przestrzegac tych przepisów.

Tak czytałem gdzies na forum z F1, nie pomnę adresu teraz.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-06 21:02:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-06 18:34, bufi pisze:
Artur Maśląg wrote:

BTW - powtórki ciekawszych momentów nie mogą być powtarzane przez
operatora, niezależnie od tego co się dzieje na torze?

Trudno powiedzieć.

Ba, skoro są co chwila reklamy to może powtórzyć to co
było zamiast sygnału live, czy też nie? Nigdy nie oglądałem
na raz na dwóch - jednej bez przerw, drugiej z reklamami.
Mam nieodparte wrażenie, że jednak te powtórki w trakcie są
różnie stosowane, ponieważ czuję w tym różnicę między
kolejnymi transmisjami. Oglądam z różnych źródeł w zależności
od okoliczności.

[...]

Daj link - dla mnie oczywistym jest, że nikt nie przerwie takiej
transmisji, ponieważ efektem będzie stopień wk*** widzów i spadek
oglądalności za takie numery, a nie kara finansowa z FIA.

Tak czytałem gdzies na forum z F1, nie pomnę adresu teraz.

Różne rzeczy już czytałem - jak ktoś kupuje sygnał to go kupuje.
Ciekawe, czy szczegóły takich umów są publicznie dostępne :)

Data: 2011-05-05 19:20:06
Autor: Zakarm
Arek. wrote:

[...]

Murzynom wlaczyli polsat ale czad.

:):):):):)

Data: 2011-05-05 22:57:44
Autor: 4CX250
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ipuchr$drk$1inews.gazeta.pl...
Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

Nawet nie masz pojęcia jak długa jest moja laga którą kładę na wszelakie sportowe kanały a zwłaszcza piłkarzyków i motorowerzystów.

Marek

Data: 2011-05-05 21:37:35
Autor: bufi
4CX250 wrote:

> Ale macie radochę w N ;) F1 w końcu w hade macie ;)

Nawet nie masz pojęcia jak długa jest moja laga którą kładę na

Ten wątek nie jest o twojej ladze.

Kanały Polsatu już dołączyli do N-ki