Kana造 TV w IPLA bez DRM

Data: 2018-08-10 18:02:40
Autor: mrvtktjv
Kana造 TV w IPLA bez DRM
Witam,

Czy kto posiada list kana堯w TV na 篡wo dzia豉j帷ych na urz康zeniu lub przegl康arce bez obs逝gi DRM?
Zastanawiam si nad zakupem jednego lub wi瘯szej ilo軼i pakiet闚 TV w Ipli, ale nie jestem pewien jak b璠zie wygl康a sytuacja z ich odtwarzaniem w tym wypadku.
Bior帷 pod uwag, 瞠 z numerem w Plusie spora cz窷 pakiet闚 jest podobno za p馧 ceny oferta jest warta uwagi.

Data: 2018-08-10 22:52:30
Autor: ToMasz
Kana造 TV w IPLA bez DRM
W dniu 10.08.2018 o18:02, mrvtktjv pisze:
[...]

sprawd testowo jak to u Ciebie dzia豉. czym b璠ziesz odtwarza? Ja czasami kupuje pakiecik. najlepsza cecha ichniej telewizji to dwu godzinny "time shift". pozatym same wady. na smartfonach lista jest w pionie - odtwarzanie w poziomie. jak ju obr鏂isz smartwona do poziomu - lista "jest bokiem". co chwila "k馧eczko" 豉dowania danych. brak sleeptimera. po zamknieciu programu - brak mo磧iwo軼i wystartowania ostatnio ogl康anego kana逝. Wi瘯szo軼 tego co nadaj ma drm i np na projektorze nieda si ogl康a.

ToMasz

Data: 2018-08-11 09:16:19
Autor: mrvtktjv
Kana造 TV w IPLA bez DRM
W dniu 10.08.2018 o22:52, ToMasz pisze:
[...]

Dzi瘯i za gar嗆 informacji z w豉snych do鈍iadcze.
W takim razie pozostaje mi kupi starter Plusa, zrobi na nim rok wa積o軼i konta i potestowa osobi軼ie pakiet IPLA PLUS + ewentualnie do tego jaki pakiet "normalnie" p豉tny (chocia z racji numeru w Plusie cz窷 z nich b璠zie kosztowa p馧 "normalnej" ceny).
Na kana豉ch sportowych mi nie zale篡 (tylko na dokumentalnych - pakiet IPLA WIEDZA I NEWS albo IPLA NEWS I ROZRYWKA), wi璚 powinna by wi瘯sza szansa powodzenia i unikni璚ia DRM.
Odtwarza planuj na PC (tu DRM jest) i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM nie ma).

Data: 2018-08-12 09:20:59
Autor: ToMasz
Kana造 TV w IPLA bez DRM
[...]
wszystko jest mo磧iwe z ich cenami. rok temu znajomy kt鏎y ma cyfre plus, kupowa mi takie pakiety. co ciekawe to by豉 cena pakietu na 3 miesi帷e (bo nie ma d逝窺zego czasu) plus op豉ta za przyj璚ie pakietu, co ok 1.50z. P豉ci貫m 5z, teraz jest za 20z, ale dla mnie, (nie mam 瘸dnej umowy z nimi) nie wiem z jakiej paki jest za 10z. Za du穎 jak na regularne kupowanie, wi璚 kupuje 2 razy w roku, zamiast 12.

Na kana豉ch sportowych mi nie zale篡 (tylko na dokumentalnych - pakiet IPLA WIEDZA I NEWS
no w豉郾ie. dlamnie ten pakiet znikn掖. czy jest dost瘼ny "w plusie"?

 i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM
nie ma).
linuks jaki? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym linuksem mog sprawdzi

ToMasz

Data: 2018-08-12 11:41:23
Autor: mrvtktjv
Kana造 TV w IPLA bez DRM
Wygl康a na to, 瞠 teoretycznie da si go kupi tutaj: https://www.ipla.tv/kod , ale "w praktyce" tego jeszcze nie pr鏏owa貫m.
Swoj drog - dzia豉 jeszcze ta promocja - https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=88529#p964924 ?

i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM
nie ma).
linuks jaki? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym linuksem mog sprawdzi
Tak, Enigma2 (zwany r闚nie E2) to system oparty o j康ro Linuxa.

Je郵i jest mo磧iwo嗆, to by豚ym wdzi璚zny za sprawdzenie "w praktyce", czy w przegl康arce z wy陰czonym DRM dzia豉j kana造 Discovery Channel, National Geographic, Polsat News.

W mi璠zyczasie posprawdza貫m co nieco bazuj帷 na przegl康arkowym API Ipli i uzyskane jak dotychczas wyniki niestety nie wygl康aj zach璚aj帷o:
W wierszach nazwa i dost瘼ne rozdzielczo軼i wed逝g API, nie mam dost瘼u do tych kana堯w, wi璚 nie przetestowa貫m samego ich odtwarzania, jedynie to, co pokazuje API.
IPLA PLUS
Polsat News: 1080p, 576p, 720p
Polsat News 2: 576p
Superstacja: 576p
Polsat Play: 576p, 720p
Polsat Cafe: 1080p, 576p, 720p

IPLA WIEDZA I NEWS czy jak tam zwa:
Polsat Doku: 576p, 720p
BBC Earth: -
Discovery Channel: -
Discovery Science: -
Discovery Life: -
Discovery Historia: -
Discovery DTX: -
National Geographic: -
Nat Geo WILD: -
Animal Planet: -
Travel Channel: -
History Channel: -
H2: -
Viasat History: 576p, 720p
Viasat Nature HD: 1080p, 576p, 720p
Viasat Explore HD: 1080p, 576p, 720p
TLC: -
ID: -
Water Planet: 576p

Par innych przetestowanych:
CI Polsat HD: 576p
BBC Lifestyle HD: -
BBC Brit: -
MTV Polska: -

Data: 2018-08-12 20:54:13
Autor: ToMasz
Kana造 TV w IPLA bez DRM

[...]
wejd na ich stron i wybierz 14 dni gratis na testowanie
ToMasz

Kana造 TV w IPLA bez DRM