Kana³y erotyczne UPC

Data: 2009-06-02 12:33:33
Autor: Tele-wic
Kana³y erotyczne UPC
Czy korzysta z kana³ów oferowanych przez UPC: Hustler TV, Private Spice i XXXxtreme? Jaki poziom uerotycznienia one prezentuj±? Hardcore czy co¶ w stylu TVN?

Data: 2009-06-04 18:37:42
Autor: psb
Kana³y erotyczne UPC
Tele-wic pisze:
Czy korzysta z kana³ów oferowanych przez UPC: Hustler TV, Private Spice i XXXxtreme? Jaki poziom uerotycznienia one prezentuj±? Hardcore czy co¶ w stylu TVN?

Pozdrawiam

Hustler nie wiem, ale 2 pozosta³e to hard.

psb

Data: 2009-06-04 18:40:59
Autor: crazy
Kana³y erotyczne UPC
psb pisze:
Tele-wic pisze:
[...]

Hustler tez do "hard" siê zalicza.
Blue Hustler - to ju¿ soft.

Data: 2009-06-11 22:56:56
Autor: Ra
Kana³y erotyczne UPC
Tele-wic pisze:
Czy korzysta z kana³ów oferowanych przez UPC: Hustler TV, Private Spice i XXXxtreme? Jaki poziom uerotycznienia one prezentuj±? Hardcore czy co¶ w stylu TVN?

w asterze by³y one za free, z tego pamiêtam to
private spice - lekki soft, chyba to by³y seriale + programy na ¿ywo
huster by³/jest w wersji soft i hard. Poziom eurotycznienia 0, mog³e¶ wyskoczyæ do marketu na zakupy, wróciæ i na ekranie nic kompletetnie siê nie zmieni³o

Kana³y erotyczne UPC