Kana³y w HD ?

Data: 2010-10-04 17:42:54
Autor: Robert_J
Kana³y w HD ?
Orientuje sie kto¶ od czego zalezy zestaw kana³ów HD proponowanych przez
platformy i kablówki a konkretnie dostepno¶æ danego kana³u w HD

Od widzimisiê operatora, ale te¿ od konkretnej umowy miêdzy operatorem TVK a nadawc± programu.

kto wybiera czy dany kana³ bedzie w HD itd..

Kana³ nadawany z satelity w HD bêdzie po prostu w HD. Jaki sens ma robienie z niego "nieHD"? Czasem s± od tego wyj±tki, ale tylko je¶li dany kana³ wpuszcza siê w analog. Ja np. w swojej sieci w analogu puszczam jeden program HD (oczywi¶cie jako SD), ale to na podstawie wyj±tkowego zezwolenia nadawcy :-).

Zauwa¿y³em ze wiekszosc kana³ów w HD jest
ta sama i ró¿ni± sie tylko ilo¶ci± lub samymi programami.

Napisz ja¶niej, bo nie kumam ;-). Je¶li ró¿ni± siê programami to chyba nie s± ju¿ takie same? Ale mo¿e siê nie znam ;-)

Kana³y w HD ?