Kandydaci do PE: Richard Henry Czarnecki (PiS) i Róża Maria Gräfin von Thun und Hohenstein (PO)

Data: 2009-05-20 10:18:58
Autor: boukun
Kandydaci do PE: Richard Henry Czarnecki (PiS) i Róża Maria Gräfin von Thun und Hohenstein (PO)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv0ct7$r61$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.dziennik.pl/polityka/article368038/Roza_Thun_w_wyborach_austriacka_grafinia.html
<cytat>
 To właśnie Czarnecki - przypomina "Newsweek" - ujawnił, że krakowska
 liderka PO Róża Thun została zarejestrowana przez Państwową Komisję
 Wyborczą pod swym pełnym nazwiskiem: Róża Maria Gräfin von Thun und
 Hohenstein.
 [...]
 Dziś Czarnecki gryzie się pewnie w język. Na bydgoskiej liście PiS do
 Europarlamentu został bowiem zarejestrowany jako Richard Henry
 Czarnecki. Dlaczego? Urodził się w Londynie i pod angielskimi imionami
 do dziś figuruje w bazie PESEL.  Jeszcze niedawno Czarnecki zarzekał
 się w RMF FM, że w wyborach wystąpi pod polskim imieniem: "To są moje
 ósme wybory i zawsze występowałem jako Ryszard Czarnecki" -
 stwierdził. Okazało się, że - tak jak w przypadku Thun - PKW była
 nieugięta.
</cytat>

Jak naprawdę nazywa się Ryszard Czarnecki
http://www.dziennik.pl/polityka/article382966/Jak_naprawde_nazywa_sie_Ryszard_Czarnecki.html
boukun

Kandydaci do PE: Richard Henry Czarnecki (PiS) i Róża Maria Gräfin von Thun und Hohenstein (PO)