Kandydaci na klerykow ?

Data: 2010-04-01 11:56:31
Autor:
Kandydaci na klerykow ?

http://miniurl.pl/komuszewychowanie

biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.

oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 16:06:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Kandydaci na klerykow ?

http://miniurl.pl/komuszewychowanie

biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.

oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

Cosik cisiem jepoki pomyliły...!!!

- komuny jus ponad 20 lot nima - teroski to POKOLENIE JPII żondzi...

Data: 2010-04-01 17:51:20
Autor: Piotr
Kandydaci na klerykow ?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001184.4bb4a84bnewsgate.onet.pl...

Cosik cisiem jepoki pomyliły...!!!

- komuny jus ponad 20 lot nima - teroski to POKOLENIE JPII żondzi...

Żartujesz Buroku_swarliwy, to Rycho, Miro, Grzecho, Kwachu i jego mordy, kuny, żagle i kolczyki... to pokolenie JPII?
Juz ci zupełnie od tego chlania się podupcylo w łepie.
Piotr

Data: 2010-04-01 23:28:42
Autor: bartez
Kandydaci na klerykow ?

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:0po8r5pe9jn4p2j223905hu0cagt28j31e4ax.com...

http://miniurl.pl/komuszewychowanie
biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.
oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

Nie byłem chowany wg "komuszych" wartości a dziwi mnie to. Komuniści jedli psie gówna, ścigali się na kolanach, zdejmowali spodnie, udawali, że się ruchają a na koniec bili się kijami? Ups!

"Ci oprawcy, bo tak można ich nazwać, zmuszali przez bicie kijem trójkę małoletnich chłopców do takich czynności jak np. ściganie się na kolanach, jedzenie odchodów psa, czy zdjęcie spodni. Najbardziej upokarzające było polecenie symulowania czynności seksualnych - wyjaśnia Radiu Merkury Poznań rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Poznaniu Magdalena Mazur - Prus."

Najbardziej upokarzające to chyba było jedzenie odchodów psa. Jakaś zboczona ta rzeczniczka.

P.S.
Byłem natomiast chowany w wierze katolickiej i uwielbiam ten utwór:
http://www.youtube.com/watch?v=6EmLLhNaVQE

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-02 11:54:27
Autor: BastFan
Kandydaci na klerykow ?
""<he®sk>"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:0po8r5pe9jn4p2j223905hu0cagt28j31e4ax.com...

http://miniurl.pl/komuszewychowanie

biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.

oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

Ktorych na przyklad? Mnie jedzenie psich odchodow kojarzy sie w sposob jednoznaczny z zarciem trupiego scierwa, czyli przyjmowaniem Komunii Sw przez katoli, ale chetnie wyslucham stekow zali, byle byly uargumentowane...

pozdr. BastFan

Data: 2010-04-14 20:05:26
Autor: Jurgen
Kandydaci na klerykow ?
On Thu, 01 Apr 2010 11:56:31 +0200, <he?sk> <WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote:

http://miniurl.pl/komuszewychowanie

biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.

oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

artykul nie wspomina jak byli chowani, jestes jasnowidzem czy moze matka boska od objawien ci powiedziala ?
tak btw znecanie nad maloletnimi bardzo przypomina klesze zachowania

Jurek
boli mnie czolo, mostek i ramiona

Kandydaci na klerykow ?