Kandydaci na klerykow ?

Data: 2010-04-01 23:28:42
Autor: bartez
Kandydaci na klerykow ?

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:0po8r5pe9jn4p2j223905hu0cagt28j31e4ax.com...

http://miniurl.pl/komuszewychowanie
biorac pod uwage to co wypisuje tu roznej masci antyklerykaly - tak.
oto do czego prowadzi wychowanie wg komuszych wartosci.

Nie byłem chowany wg "komuszych" wartości a dziwi mnie to. Komuniści jedli psie gówna, ścigali się na kolanach, zdejmowali spodnie, udawali, że się ruchają a na koniec bili się kijami? Ups!

"Ci oprawcy, bo tak można ich nazwać, zmuszali przez bicie kijem trójkę małoletnich chłopców do takich czynności jak np. ściganie się na kolanach, jedzenie odchodów psa, czy zdjęcie spodni. Najbardziej upokarzające było polecenie symulowania czynności seksualnych - wyjaśnia Radiu Merkury Poznań rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Poznaniu Magdalena Mazur - Prus."

Najbardziej upokarzające to chyba było jedzenie odchodów psa. Jakaś zboczona ta rzeczniczka.

P.S.
Byłem natomiast chowany w wierze katolickiej i uwielbiam ten utwór:
http://www.youtube.com/watch?v=6EmLLhNaVQE

Pozdrawiam.

Kandydaci na klerykow ?