Kandydaci na prezydenta

Data: 2010-01-04 16:59:24
Autor: u2
Kandydaci na prezydenta
Moim zdaniem nie liczy się Donaldu T., za dużo nakłamał, aby wyborcy na
niego zagłosowali.

Pewnie peło zrobi skok na władzę za pomocą Radka S. Ma pewne zalety,
t.zn. dobrą prezencję, ma zaufanie zachodnich agentur, skończył wojskową
akademię. Do jego wad należą : ma dobrą prezencję, ma zaufanie
zachodnich agentur, skończył wojskową akademię.

Wady, bo prezencja to nie inteligencja i kompetencje. Donek również
dobrze się prezentuje a kompetencji do sprawowania urzędu premiera mniej
niż zero. Agenci zachodni i wschodni chętnie by nas utopili w łyżce
wody. A wojskowi tylko szukają draki n.p. w Afganistanie, by jak
najwięcej wydrenować budżet.

Z kolei niezależny kandydat Andrzej Olechowski również ma dobrą
prezencję. Ma pewne inklinacje bycia ponadpartyjnym kandydatem co
niewątpliwie jest pewną zaletą. Nie podoba mi się jego pełoska
przeszłość, ale może się od niej obecnie odcinać.

Jerzy Szmajdziński to przykład tego trzeciego, który gdzie dwóch się
bije tam trzeci korzysta. Podejrzewam, że byłby niezły na stanowisku
prezydenta jako przeciwwaga do zapędów po-pisu.

Obecny prezydent to właściwa osoba na właściwym stanowisku. Kompetencje
profesora prawa oraz doskonałe zrozumienie co oznacza polska racja stanu
wbrew temu co usłużne merdia próbują ciemnemu ludowi wcisnąć. Ale czy
zdecyduje się ponownie kandydować ?

Data: 2010-01-04 17:43:17
Autor: = he®sk =
Kandydaci na prezydenta
On Mon, 04 Jan 2010 16:59:24 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Moim zdaniem nie liczy si Donaldu T., za duo nakama, aby wyborcy na
niego zagosowali. [...]

 wyborcy to nie to samo co wierny prezesowi elektorat pis.

Obecny prezydent to waciwa osoba na waciwym stanowisku.

 wetuje co sie da...

Kompetencje profesora prawa

 a praktycznie ?

oraz doskonae zrozumienie co oznacza polska racja stanu

 a co oznacza? pis 4 ever?

wbrew temu co usune merdia prbuj ciemnemu ludowi wcisn.

 przeciez tvp i pr pelnia misje dziejowa pis! wciskaja kit? komu?

Ale czy zdecyduje si ponownie kandydowa ?

 kandyduj! kandyduj! narod polski cie blaga! kandyduj!

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-01-04 20:45:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

"John Green" <jgreen@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
dr Kruk na prezydenta.

   zastanowie sie jesli prof. kaczynski nie bedzie ubiegac. ;-)

   ar

Data: 2010-01-04 20:50:40
Autor: Piotr
Kandydaci na prezydenta
Dnia Mon, 4 Jan 2010 20:45:44 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisa(a):

 dr Kruk na prezydenta.

   zastanowie sie jesli prof. kaczynski nie bedzie ubiegac. ;-)

To rzeczywicie ty Cezary? Rany, na co ty chorujesz?
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu niele odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 20:55:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

To rzeczywicie ty Cezary? Rany, na co ty chorujesz?
Piotr
-- z chuci to potrafi bezrobotnemu niele odp...:

   na wszystkich was - bez wyjatku wszystkich.

   ar

Data: 2010-01-04 20:59:55
Autor: Piotr
Kandydaci na prezydenta
Dnia Mon, 4 Jan 2010 20:55:43 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisa(a):

  na wszystkich was - bez wyjatku wszystkich.

To ty jak Kondrat, jedziesz za miliony...
Wiesz Cezary, watpi aby ci ulyo, ale pierdol to i za mnie sobie odpu.
Piotr
Mimo to doceniam.

Data: 2010-01-04 21:02:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

> [...]

Piotr
Mimo to doceniam.
-- z chuci to potrafi bezrobotnemu niele odp...:

   przeprosiles za ,pilsudzkiego'?  przeprosiles!

   zastanowie sie...
   ar

Data: 2010-01-04 21:06:47
Autor: Piotr
Kandydaci na prezydenta
Dnia Mon, 4 Jan 2010 21:02:45 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisa(a):

przeprosiles za ,pilsudzkiego'?  przeprosiles!

   zastanowie sie...

Pomyl, za reszt te jestem gotw... Przeprosi.
Pomyliem si.
Piotr

Data: 2010-01-04 21:11:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

> [...]

Pomyliem si.
Piotr

-- z chuci to potrafi bezrobotnemu niele odp...:

   nie przejmuj sie.  moja mama slazaczka - choc corka peowiaka -
   chcac czasami ukarac mojego ojca tez czasami tak wymawiala
   to nazwisko. ;-)

   ar

Data: 2010-01-04 21:47:01
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-04 16:59, u2 pisze:
[...]

Jeżeli chcemy mieć porządnego człowieka na tym stanowisku to tylko pan Piotr Ikonowicz.

Data: 2010-01-04 22:05:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zdecyduje się ponownie kandydować ?

Jeżeli chcemy mieć porządnego człowieka na tym stanowisku to tylko pan

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  [jesli sie juz bawic to bawic sie zetnie]

  czemu zatem nie n.p. zbigniew marcin kowalewski?
  mowi ci cos to nazwisko ty zalgany czerwony insekcie?

Zbigniew Marcin Kowalewski (ur. 1943 w Łodzi) – aktywista lewicowy,
trockista, autor książek i artykułów, tłumacz.

W 1981 został wybrany do Prezydium Zarządu Regionu Łódzkiego NSZZ
Solidarność, był delegatem na I Zjazd "Solidarności". Występował na rzecz
przejmowania zakładów pracy przez robotników i tworzenia samorządów
pracowniczych, mających kierować procesami decyzyjnymi w zakładach pracy. W
wydanej wówczas broszurze Taktyka strajku czynnego zawarł m.in. postulat
tworzenia straży robotniczej, w związku z czym spotkał s 111c ię z zarzutami
kierowania "Solidarności" na drogę walki zbrojnej. W tym samym okresie, co
do "Solidarności", Kowalewski przystąpił do Czwartej Międzynarodówki, do
której przynależy do dziś.

W okresie stanu wojennego w Polsce 1981-1983 znalazł się na emigracji we
Francji. Próba wydalenia go stamtąd zakończyła się ostrymi protestami
środowisk lewicowych, w tym szeroko zakrojoną kampanią wsparcia ze strony
francuskiej sekcji Czwartej Międzynarodówki i w efekcie przedłużeniem
pozwolenia na pobyt.

Przetłumaczył na polski m.in. książkę Isabel Allende Dom duchów oraz Samira
Amina Zmurszały kapitalizm, jak również wiele artykułów zagranicznych
autorów.

Sam jest autorem m.in. następujących pozycji książkowych: Guerilla
latynoamerykańska, Rap. Między Malcolmem X a subkulturą gangową.

Kowalewski jest redaktorem naczelnym półrocznika Rewolucja, zastępcą
redaktora naczelnego polskiej edycji Le Monde Diplomatique,
współpracownikiem półrocznika Lewą Nogą oraz tygodnika Trybuna Robotnicza.
Stale współpracuje z portalem internetowym Viva Palestyna[1].

Obecnie jest członkiem Polskiej Partii Pracy oraz Komitetu Pomocy i Obrony
Represjonowanych Pracowników.

W czerwcu 2005 był jednym z pierwszych sygnatariuszy i zbierał podpisy pod
apelem Dość prowokacji i ingerencji, w którym krytyce poddana została
polityka Stanów Zjednoczonych względem Kuby, jak również stosunek do tego
polskich władz, polityków i mediów. Znajduje się w nim również krytyka
całokształtu polityki zagranicznej USA, jak też polskiej polityki
społecznej, korupcji oraz związków z polityką amerykańską[2].

W lipcu 2006 razem z Pawłem Michałem Bartolikiem opublikował protest Kogo
bronią obrońcy Oriany Fallaci, w którym gwałtownie skrytykowany został
stosunek polskich elit do jej osoby[3] 111c .

W listopadzie 2006 jego podpis znalazł się pod protestem przeciw poczynaniom
władz meksykańskich w stanie Oaxaca, opublikowanym w wielkonakładowym
dzienniku meksykańskim La Jornada[4]. (wiki)

ar

Data: 2010-01-04 22:12:41
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-04 22:05, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

No niestety, - p. Zbigniew jest zbyt radykalny jak na takie stanowisko... i zbyt mało znany ogółowi.

Data: 2010-01-04 22:49:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   zbyt malo znany t.zw. ogolowi?  a kto wczesniej slyszal
   o jakims stanislawie tyminskim?  i jaki byl wynik?

   ad causa kowalewski: ladnie brzmiace nazwisko i imiona,
   polak, zna jezyki, nietrunkowy intelektualista, zaden
   rozwodnik, bardzo dobra prezencja i co najwazniejsze... milosnik che!
   czegoz moze pragnac wiecej crvene gowno?

   ar

Data: 2010-01-05 14:07:06
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-04 22:49, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Nie sądzę żeby taka sytuacja jak z Tymińskim miała jeszcze kiedyś zaistnieć.
Wszystkie te walory które posiada p. Kowalewski można rozbić o kant d..py gdy brakuje najważniejszego - patriotyzmu. Co Polakom po jego znajomości języków gdy grozi nam że on będzie zachowywał się jak obecny prezydent? Tzn. podpisywał wiążące (haniebne) traktaty bez konsultacji z narodem? Tudzież wysyłał nasze wojska na nie nasze wojny?

Data: 2010-01-05 17:13:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kandydaci na prezydenta

> [...]

Wszystkie te walory które posiada p. Kowalewski można rozbić o kant
d..py gdy brakuje najważniejszego - patriotyzmu.

   co to jest ,patriotyzm'?  pytam dlatego poniewaz sam tego rzeczownika nie
   uzywam.

   o tym co ponizej chetnie moge porozmawiac ale wylacznie dopiero po
   uzyskaniu odpowiedzi na wyzej postawione pytanie?

   ar

Data: 2010-01-07 14:24:46
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-05 17:13, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Inaczej - umiłowanie Ojczyzny. Patrioci  mówimy  na tych którzy oddali za swoja Ojczyznę życie lub zdrowie. A nigdy nie nazwiemy kogoś tak, kto podpisuje traktaty oddające kraj pod dyktat Brukseli. albo sprowadza obce wojska do Polski..

Data: 2010-01-08 00:07:39
Autor: zeusx
Kandydaci na prezydenta

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi4nar$kh4$1news.onet.pl...

[...]

Taki prezydent Czech, żyje i mam nadzieję długo będzie zdrów. Nie zarzucisz mu chyba brak patriotyzmu?
zx

Data: 2010-01-08 15:16:16
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-08 00:07, zeusx pisze:

[...]

A czymże on się takim wykazał żebym miał go za patriotę? Dlaczego śladem Polskich sprzedawczyków nie pytał swoich rodaków o zgodę na "tarczę antyrakietową"? Dlaczego  również nic nie mieli do powiedzenia Czesi w sprawie "Traktatu Lizbońskiego"?

Data: 2010-01-04 22:56:50
Autor: u2
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-04 21:47, Jadrys pisze:

Jeżeli chcemy mieć porządnego człowieka na tym stanowisku to tylko pan
Piotr Ikonowicz.

Zgadzam się, kandydat bardzo porządny w rodzaju doktora Judyma. Ale
podejrzewam, że będzie jeszcze kilku porządnych kandydatów.

Data: 2010-01-05 14:08:47
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-04 22:56, u2 pisze:
[...]

Np. - kto/kim są ci pozostali "porządni"? Nazwiska proszę.

Data: 2010-01-05 18:05:59
Autor: u2
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-05 14:08, Jadrys pisze:

Np. - kto/kim są ci pozostali "porządni"? Nazwiska proszę.

Przecież już napisałem n.p. Andrzej Olechowski, Jerzy Szmajdziński lub
Lech Kaczyński.

Data: 2010-01-07 14:25:18
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-05 18:05, u2 pisze:
W dniu 2010-01-05 14:08, Jadrys pisze:

Np. - kto/kim są ci pozostali "porządni"? Nazwiska proszę.

Przecież już napisałem n.p. Andrzej Olechowski, Jerzy Szmajdziński lub
Lech Kaczyński.

Rozumiem że to żart..

Data: 2010-01-05 17:08:45
Autor: cirrus
Kandydaci na prezydenta
Uytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:hhtk45$v11$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-04 16:59, u2 pisze:
Moim zdaniem nie liczy si Donaldu T., za duo nakama, aby wyborcy na
niego zagosowali.
Pewnie peo zrobi skok na wadz za pomoc Radka S. Ma pewne zalety,
t.zn. dobr prezencj, ma zaufanie zachodnich agentur, skoczy wojskow
akademi. Do jego wad nale : ma dobr prezencj, ma zaufanie
zachodnich agentur, skoczy wojskow akademi.
Wady, bo prezencja to nie inteligencja i kompetencje. Donek rwnie
dobrze si prezentuje a kompetencji do sprawowania urzdu premiera mniej
ni zero. Agenci zachodni i wschodni chtnie by nas utopili w yce
wody. A wojskowi tylko szukaj draki n.p. w Afganistanie, by jak
najwicej wydrenowa budet.
Z kolei niezaleny kandydat Andrzej Olechowski rwnie ma dobr
prezencj. Ma pewne inklinacje bycia ponadpartyjnym kandydatem co
niewtpliwie jest pewn zalet. Nie podoba mi si jego peoska
przeszo, ale moe si od niej obecnie odcina.
Jerzy Szmajdziski to przykad tego trzeciego, ktry gdzie dwch si
bije tam trzeci korzysta. Podejrzewam, e byby niezy na stanowisku
prezydenta jako przeciwwaga do zapdw po-pisu.
Obecny prezydent to waciwa osoba na waciwym stanowisku. Kompetencje
profesora prawa oraz doskonae zrozumienie co oznacza polska racja stanu
wbrew temu co usune merdia prbuj ciemnemu ludowi wcisn. Ale czy
zdecyduje si ponownie kandydowa ?
Jeeli chcemy mie porzdnego czowieka na tym stanowisku to tylko pan Piotr Ikonowicz.

Najlepiej w parze z Kononowiczem, nazwiska nawet podobne. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-07 14:26:01
Autor: Jadrys
Kandydaci na prezydenta
W dniu 2010-01-05 17:08, cirrus pisze:
[...]

Ale tylko nazwiska.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-01-05 17:07:19
Autor: cirrus
Kandydaci na prezydenta
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:hht3tm$g74$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Obecny prezydent to waciwa osoba, aby si skompromitowa z kretesem w nadchodzcych wyborach.

--
stevep

Data: 2010-01-08 00:50:26
Autor: swstr
Kandydaci na prezydenta
To malo istotne czy prezydent bedzie z prawej , lewej czy ze srodka i tak
pokochamy go jak swego  :)

--

Kandydaci na prezydenta