Kandydaci na prezydenta: języki obce?

Data: 2020-03-28 10:51:11
Autor: japanizer
Kandydaci na prezydenta: języki obce?
Andrzej Duda: osobie, która nigdy nie słyszała pojedynczego zdania w języku obcym, może się wydawać, że Andrzej Duda potrafi coś powiedzieć w języku angielskim. Osoba, która choć słyszała angielski alfabet, raczej się nie nabierze.

Małgorzata Kidawa-Błońska: wiadomo, czy mówi w jakimś języku obcym?

Data: 2020-03-28 13:22:56
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Dla niej jęz. PL jest obcy. https://youtu.be/YbCVi2TOhKI
Żal kobity, zjedzą ją.

Data: 2020-03-29 03:18:05
Autor: japanizer
On Sunday, March 29, 2020 at 5:22:58 AM UTC+9, Konopny Nespresso wrote:
> [...]
> Andrzej Duda: osobie, która nigdy nie słyszała pojedynczego zdania w języku obcym, może się wydawać, że Andrzej Duda potrafi coś powiedzieć w języku angielskim. Osoba, która choć słyszała angielski alfabet, raczej się nie nabierze.

Przecież Duda ma gorszych wpadek na pęczki. Wpisz w youtube czy w google "wpadki dudy". Za dużo wyników, żeby to przytaczać.

Wracając do języków obcych:

http://ewybory.eu/wybory-prezydenckie-2020/kandydaci/malgorzata-kidawa-blonska/

Małgorzata Kidawa-Błońska
Języki obce: angielski, niemiecki

Z tym, że nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia.

I sama strona wydaje się zamieszczać fake niusy - przykładowo, o Dudzie:

http://ewybory.eu/wybory-prezydenckie-2020/kandydaci/andrzej-duda/

Data: 2020-03-29 07:30:20
Autor: Runt
W dniu 2020-03-28 o 21:22, Konopny Nespresso pisze:
[...]

Dla niej jęz. PL jest obcy.
https://youtu.be/YbCVi2TOhKI
Żal kobity, zjedzą ją.

W jakim języku parla prezes PiS? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 08:34:52
Autor: Budzik
Kandydaci na prezydenta: języki obce?
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

[...]

Prezes PiS nie kandyduje...
Zgadzam się, ze dziś polityk który chce sprawowac jakiekolwiek wyzsze stanowiska, majacy chociaz odrobine kontaktu z zagranica powinien płynnie mowic po angielsku. Powiem wiecej - jeżeli nei mowi to powinien być to dla niego powód do wstydu i po prostu powinien się nauczyc. I nie rozumiem dlaczego sie nie uczą. Tusk pokazał ze mozna w rok nauczyc sie mowic w sposób nie przynoszacy wstydu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-03-29 10:43:21
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 10:34, Budzik pisze:
[...]

Ale o wszystkim decyduje.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 09:59:59
Autor: Budzik
[...]

Ale do tego decydowania nie potrzebuje jezyków obcych.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2020-03-29 14:01:20
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...
Ale o wszystkim decyduje.
Ale do tego decydowania nie potrzebuje jezyków obcych.
To w jaki sposób dogaduje się z Putinem?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 12:39:52
Autor: Budzik
Kandydaci na prezydenta: języki obce?
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

Ale o wszystkim decyduje.
Ale do tego decydowania nie potrzebuje jezyków obcych.
To w jaki sposób dogaduje się z Putinem?

Niedogadujesie :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-03-30 00:46:14
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r5q2mg$4cb$1@news.albasani.net>, Runt <Runtime@anakumena.org> napisał(-a):

W dniu 2020-03-29 o 11:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...
> Ale do tego decydowania nie potrzebuje jezyków obcych.
To w jaki sposób dogaduje się z Putinem?

przecież czyta w jego myślach
i posłusznie to wykonuje

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-29 18:39:05
Autor: andal
On Sun, 29 Mar 2020 08:34:52 +0000, Budzik wrote:

[...]

czy potrafisz uzasadnic ?

podpowiem Ci ze nawet nie wszyscy anglicy mowia plynnie po angielsku

Data: 2020-03-30 05:59:57
Autor: Budzik
Kandydaci na prezydenta: języki obce?
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Miałbym uzasadniac swoja opinie o tym ze dzisiejszym sweicie dobrze jest bezproblemowo komunikowac sie i ze najlepszy do tego jest jezyk angielski? Hmm...
Czy twoje poczucie w tym temacie jest inne?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2020-03-30 07:19:21
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 20:39, andal pisze:

podpowiem Ci ze nawet nie wszyscy anglicy mowia plynnie po angielsku

Kiedy tu przyjechałem 1-wsz wrażenie było takie, że nie znam zupełnie angielskiego, a to czego się uczyłem to dla tubylców jakiś salonowy język. Po polsku typu "ę", "ą" itp. W Walii i Szkocji budził śmiech.

--
Runt

All's well that ends well.

Kandydaci na prezydenta: języki obce?