Kandydat

Data: 2012-10-01 10:38:18
Autor: T.
Kandydat
Ponieważ dziś ma być ten wielki dzień, kiedy to pan Kaczyński przedstawi
kandydata na premiera, to nie byłbym sobą, gdybym mu choć odrobinę nie
nabruździł. Oto w tym momencie jako pierwszy (godzinę publikacji
zobaczycie pod wpisem), ogłaszam własnego kandydata na premiera,
niezależnego i technicznego jak najbardziej. Wprawdzie przez moment
miałem ciągoty, aby zgłosić sam siebie samego, ale zrezygnowałem, bo
skoro Kaczyński siebie nie zgłosił, to ja też nie będę się wychylał.

Mój kandydat nazywa sie Zenon Nowak (dla znajomych Zenek) i jest tak
zwanym gospodarzem na moim osiedlu, czyli poprostu cieciem. To taki
Stanisław Anioł XXI wieku, z żoną Miećką na podorędziu. Pan Zenek, to
pracowity chłop, który wszystko wie i potrafi wiele, nawet naprawić kran
czy korki, w tym senise jest jak najbardzej techniczny, bo technicznÄ… ma
smykałkę. Rozum ma też nietęgi, tzw. chlopski, i nie jeden Bugaj czy
inna Gilewska do kolan mu nawet nie dorastajÄ….

A kominy umie malować?
T.

Data: 2012-10-01 10:42:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Kandydat

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5069567a$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież to kandydat Kaczyńskiego. Powinieneś postawić pytanie: "czy potrafi tańczyć na grobach"?

Data: 2012-10-01 10:56:34
Autor: boukun
Kandydat

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50695792$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]