Kandydat PO do Rady Powiatu z mojej dzielnicy

Data: 2014-11-02 22:55:21
Autor: boukun
Kandydat PO do Rady Powiatu z mojej dzielnicy
Cytat z ulotki znalezionej dzisiaj w mojej skrzynce:

"...jestem na rencie. Pochodzę z rodziny robotniczo-chłopskiej. Znam życie przed transformacją, jak i po w naszym kraju.
Kandydując do Rady Powiatu chciałbym swoją wiedzą i doświadczeniem wnieść coś dla miasta i powiatu, a przede wszystkim być bliżej ludzi, poznać ich stan społeczny, ekonomiczny i zdrowotny, a tym, którzy borykają się z tymi problemami w miarę pomagać..."

Koniec cytatu...

Nosz kurwa, jest z mojego osiedla, jest tak blisko ludzi jak tylko można i nie zna ich stanu społecznego, ekonomicznego i zdrowotnego? Jak będzie radnym, to się POwiec pieprzony dopiero oddali od ludzi. Jak chce pomagać ludziom, dotkniętym tymi problemami? Jak Tusek, jego POwska banda i de bul, okradając Polaków z emerytury? I co z tą znajomością życia przed transformacją (jak to złodziejstwo narodu kurwa pięknie nazwali) i po w naszym kraju? Jakie wnioski POwskie złodzieje z tego wyciągnęli? Gdzie się lepiej kradło? Chyba chciałby coś wynieść z miasta i powiatu, a wnieść kolejny pomnik JPII, z ludzkiej krwawicy...

I pod taką ulotką podpisał się POpierający go poseł PO z sejmu, inny złodziej emerytur...
Tfu z POjebami złodziejami, rencistami, he, he, he...

boukun

Kandydat PO do Rady Powiatu z mojej dzielnicy