Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

Data: 2011-08-25 08:48:43
Autor: Przemys³aw W
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
By³y wiceszef Centralnego Biura Antykorupcyjnego i kandydat PiS z P³ocka do sejmu Maciej W±sik ukrad³ paliwo na stacji benzynowej. Zatankowa³ 50 litrów do swojego peugeota i... odjecha³ bez p³acenia - pisze "Super Express".

Do zdarzenia dosz³o 6 listopada 2010 r. na stacji paliw przy ul. Powsiñskiej w Warszawie. W±sik zatankowa³ do auta paliwo za ok. 220 z³. Wszed³ do sklepu na stacji, kupi³ papierosy i… odjecha³. Za paliwo nie zap³aci³.

Pracownik stacji zawiadomi³ policjê. Rozpoczê³y siê poszukiwania wiceszefa CBA, jednak sprawa utknê³a w miejscu, bo W±sik nie odbiera³ wezwañ na komisariat policji. Wpad³ przez przypadek - 10 czerwca podczas demonstracji pod Pa³acem Prezydenckim zosta³ wylegitymowany przez policjê i okaza³o siê, ¿e jest poszukiwany.

Na komendzie przyzna³ siê do winy, t³umacz±c brak zap³aty za paliwo gapiostwem.

Grozi mu areszt, pozbawienie wolno¶ci albo grzywna.

4 sierpnia 2006 roku ówczesny premier Jaros³aw Kaczyñski powo³a³ W±sika na stanowisko zastêpcy szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Wcze¶niej przez dwa lata by³ zastêpc± komendanta warszawskiej stra¿y miejskiej i burmistrzem warszawskiej dzielnicy Wawer.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kandydat-PiS-do-sejmu-to-zlodziej,wid,13716987,wiadomosc_prasa.html

Przemek

--

"W bia³ej ksiêdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zosta³o nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mg³y.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-25 06:28:04
Autor: Leszczur
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
On 25 Sie, 08:48, Przemys³aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Na komendzie przyzna si do winy, t umacz c brak zap aty za paliwo
gapiostwem.

Grozi mu areszt, pozbawienie wolno ci albo grzywna.

Dostanie nie wiêcej niz grzywnê i w sumie nie powinien dostaæ wiêkszej
kary.
Ma³a szkodliwo¶æ spo³eczna - tak to siê chyba nazywa³o.
Jako¶ nie chce mi sie wierzyæ, ¿e facet planowa³ kradzie¿ jednego baku
paliwa bêd±c osob± publiczn±.
100 tysiêcy litrów - byæ mo¿e, ale nie jeden bak.
Daæ po ³apach, odes³aæ do k±ta i nie robiæ z tego afery.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 17:37:54
Autor: obserwator
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisa³(a): Dostanie nie wiêcej niz grzywnê i w sumie nie powinien dostaæ wiêkszej
kary.

za co ma dostac grzywne? Przeciez zaplacil karta. Ty zwasze sprawdzasz rachunek?

To wina tego goscia ktory nie policzyl naleznosci za benzyne.

A teraz cos ci wytlumacze: jest norma  przyjeta w handlu w krajach
cywilizowanych, ze jesli sprzedwaca czego nie policzy, to jego strata.

Nikt za podobne gapiostwo sprzedawcy, nikogo nie podaje do sadu, bo to nie
jest KRADZIEZ. On chcial zaplacic. Gdyby chcial urasc to posluzyby sie rowniez
kradziona karta lub po prostu uciekl i w ogole nie usilowalby zaplacic.

To koleja piramidalna glupota pelobandy ktora szuka po prostu haka na tego
czlowieka, a sama KRADNIE miliardy i ochrania gangsterow i mafie.

Bo PO to bezczelna BANDA KLAMCOW, ZLODZIEI i OSZUSTOW.

A Ta *afera* przypomina te z dorszem Pitery:))

Data: 2011-08-25 10:49:56
Autor: Leszczur
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
On 25 Sie, 19:37, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa³(a):

Dostanie nie wiêcej niz grzywnê i w sumie nie powinien dostaæ wiêkszej
kary.

za co ma dostac grzywne? Przeciez zaplacil karta. Ty zwasze sprawdzasz rachunek?

Naturalnie - przeciez chodzi o moje pieniadze.

To wina tego goscia ktory nie policzyl naleznosci za benzyne.

I jego matki, ze go zle wychowala. Poza tym wlasnie dlatego facet "nie
mial czasu" pojawic sie na komendzie celem zlozenia wyjasnien.

A teraz cos ci wytlumacze: jest norma  przyjeta w handlu w krajach
cywilizowanych, ze jesli sprzedwaca czego nie policzy, to jego strata.

Jest jeszcze inna norma: moralnosc Kalego.

On chcial zaplacic.

Moze i chcial, ale tego nie zrobil.

Gdyby chcial urasc to posluzyby sie rowniez
kradziona karta lub po prostu uciekl i w ogole nie usilowalby zaplacic.

No usilowal, ale sprzedawca usilnie odmawia³.

To koleja piramidalna glupota pelobandy ktora szuka po prostu haka na tego
czlowieka, a sama KRADNIE miliardy i ochrania gangsterow i mafie.

No to wlasnie mowie, ze nie ma co robic z tego niewiadomo czego.

Bo PO to bezczelna BANDA KLAMCOW, ZLODZIEI i OSZUSTOW.

A tam - oni przeciez chca p³aciæ i chc± dobrze! Przynajmniej tak
mowi±, a przeciez deklaracja pos³± to rzecz ¶wiêta!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 18:26:24
Autor: obserwator
wrote:
> Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa=B3(a):
>
> Dostanie nie wi=EAcej niz grzywn=EA i w sumie nie powinien dosta=E6 wi=EA=
kszej
> kary.

dyskusji na tej grupie? Pamiec krotka?

> To wina tego goscia ktory nie policzyl naleznosci za benzyne.

I jego matki, ze go zle wychowala. Poza tym wlasnie dlatego facet "nie
mial czasu" pojawic sie na komendzie celem zlozenia wyjasnien.

Po co mial sie pojawic na komendzie ? Mial wyrok i policja go scigala?
Co to za procedury? Odkad to znowu policja wzywa bezprawnie czlowieka na
komende? PRL- w pelnej krasie?

> A teraz cos ci wytlumacze: jest norma =A0przyjeta w handlu w krajach
> cywilizowanych, ze jesli sprzedwaca czego nie policzy, to jego strata.

Jest jeszcze inna norma: moralnosc Kalego.

Jestes w bledzie, a dlaczego wytlumaczylem chyba dosc dokladnie?

> On chcial zaplacic.

Moze i chcial, ale tego nie zrobil.

A nie dal karty platniczej? Zaplacil. To nie jego wina, ze sprzedwaca czegos
nie policzyl. Kropka.

Ja mialem taki incydent: zaplacilem 100zl za zakupy, ale dwie stowki mi sie
skleily i sprzedwaca wydal mi reszte tylko ze 100 zl. Probowalem interweniowac u jej szefa. Obiecano mi ze po przeliczeniu kasy moze mi zwroca. Oczywiscie nie zwrocili, bo kasierka prawdopodobnie wziela do
kieszeni nadwyzke i szef nie mogl kradziezy udowodnic. Na policje nie
polecialem, bo przeciez by mnie wysmiali. Byla ewidentna kradziez, ale i moja wina, ze dalem dwie stowki, a nie jedna.

> Gdyby chcial ukrasc to posluzyby sie rowniez
> kradziona karta lub po prostu uciekl i w ogole nie usilowalby zaplacic.

No usilowal, ale sprzedawca usilnie odmawia=B3.

Klamiesz glupio. Dal karte platnicza.

> To koleja piramidalna glupota pelobandy ktora szuka po prostu haka na teg=
> czlowieka, a sama KRADNIE miliardy i ochrania gangsterow i mafie.

No to wlasnie mowie, ze nie ma co robic z tego niewiadomo czego.

..ale wlasnie juz zrobila banda pseudodziennikarzy ktorzy w ten spsob niszcza ludziom niewygodnym opinie tworzac medialne fakty i nazywajac tego czlowieka
zlodziejem.

> Bo PO to bezczelna BANDA KLAMCOW, ZLODZIEI i OSZUSTOW.

A tam - oni przeciez chca p³aciæ i chc± dobrze! Przynajmniej tak
mowi±, a przeciez deklaracja pos³± to rzecz ¶wiêta !

Majaczysz.

Data: 2011-08-26 00:37:29
Autor: Leszczur
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
On 25 Sie, 20:26, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
> Naturalnie - przeciez chodzi o moje pieniadze.

z tego co tu wypisujesz, to watpie.

Nie interesuj± mnie twoje watpliwosci. Pytasz - dostajesz odpowiedz i
o ile odpowiedz nie pasuje to zalozen jakie sobie poczyni³e¶, to jej
nie wierzysz. Po kiego grzyba w takim razie w ogole pytasz???

> I jego matki, ze go zle wychowala. Poza tym wlasnie dlatego facet "nie
> mial czasu" pojawic sie na komendzie celem zlozenia wyjasnien.

Po co mial sie pojawic na komendzie ?

Bo dosta³ wezwanie. To powinno wystarczyæ. Nie do niego nale¿a³a
decyzja czy warto, czy nie warto i¶æ na komendê.

Mial wyrok i policja go scigala?

Bez znaczenia - by³y wezwania, których nie chcia³ odbieraæ. Cz³owiek
niewinny nie mia³by z tym problemu....

Co to za procedury? Odkad to znowu policja wzywa bezprawnie czlowieka na
komende? PRL- w pelnej krasie?

Zg³upia³e¶? Policja ma prawo zatrzymaæ na 24 godziny ka¿dego bez
podawania przyczyn. Ma prawo te¿ wezwaæ ka¿dego na komendê i chcesz
czy nie chcesz - masz zasrany obowi±zek siê tam pojawiæ. Zw³aszcza
je¶li nie wiesz o co chodzi. No chyba, ¿e wiesz a¿ za dobrze...

> Jest jeszcze inna norma: moralnosc Kalego.

Jestes w bledzie, a dlaczego wytlumaczylem chyba dosc dokladnie?

Nie. By³y w±tpliwo¶ci i kole¶ by³ poszukiwany, wiêc bez dyskusji
powinien i¶æ na policjê i tam ewentualnie broniæ swojej racji, a nie
unikaæ konfrontacji.

> Moze i chcial, ale tego nie zrobil.

A nie dal karty platniczej? Zaplacil. To nie jego wina, ze sprzedwaca czegos
nie policzyl. Kropka.

To jeszcze trzeba by³o i¶æ na policjê, sprawê wyja¶niæ, brakuj±c±
kwotê ui¶ciæ (lub nie), a nie unikaæ listonosza.

> No usilowal, ale sprzedawca usilnie odmawia=B3.

Klamiesz glupio. Dal karte platnicza.

Sam fakt podania komu¶ karty nie ma znaczenia. Cena do zap³aty jest
wybita na kasie i widoczna dla klienta, jest na kwicie kasowym, jest
na terminalu platniczym i zwykle jest podawana przez sprzedawce. Poza
tym W±sik przyzna³ siê do winy, wiêc przestañ go g³upio broniæ.

> [...]

ludziom niewygodnym opinie tworzac medialne fakty i nazywajac tego czlowieka

Faktem jest, ¿e unikanie wizyty na komendzie nie dzia³a na jego
korzy¶æ. Odno¶nie motywów mo¿na spekulowaæ - chcia³ czy nie chcia³,
zapomnia³ czy nie sprawdzi³ kwitka, on sie pomyli³, czy kasjer. Ale
faktem niepodwa¿alnym jest to, ¿e nie mia³ zamiaru pojawiæ siê na
policji i wyja¶niæ sytuacji. Dlatego by³ na li¶cie osób poszukiwanych
i nie ma co teraz naiwnie t³umaczyæ ¿e to wina sprzedawcy i
wschodniego frontu atmosferycznego.

A tam - oni przeciez chca p³aciæ i chc± dobrze! Przynajmniej tak
mowi±, a przeciez deklaracja pos³± to rzecz ¶wiêta !

Majaczysz.

Nie - stosujê tê sam± logikê któr± siê pos³ugujesz. Deklaracja dobrej
woli jest wystarczaj±ca.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 19:41:58
Autor: Leprechaun
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3619i$qrm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Udowodnij ty bezczelny skurwysynu!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-08-25 17:45:39
Autor:
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):

Data: 2011-08-25 19:49:47
Autor: Leprechaun

Data: 2011-08-25 17:50:12
Autor: obserwator
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a): (...)

zamknij sie idioto, kurwy synem to jestes ewidentnie ale ty prymitywna kanalio.

A tutaj przypominam twoja fotke i klamliwy zyciorys: http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Ciekawe za ile kupiles ten dyplom na Bialorusi?

Data: 2011-08-25 20:01:41
Autor: Leprechaun
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3620k$t7d$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):

(...)

zamknij sie idioto, kurwy synem to jestes ewidentnie ale ty prymitywna kanalio.

A tutaj przypominam twoja fotke i klamliwy zyciorys:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Ciekawe za ile kupiles ten dyplom na Bialorusi?

 Kozi synu! Bêkarcie bia³oruski! Wychowanku rynsztoka! Prywmitywny durniu! Jeste¶ zaka³± tego forum. Takimi jak ty powinien zaj±æ siê psychiatra. Mam nadziejê, ¿e prawdziwy Kwa¶niewski dopadnie ciê ty gnido!

BomBel

Data: 2011-08-25 17:58:39
Autor: Przemys³aw W
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³

Jako¶ nie chce mi sie wierzyæ, ¿e facet planowa³ kradzie¿ jednego baku
paliwa bêd±c osob± publiczn±.

Jednak fakt, i¿ nie odbiera³ wezwañ na policjê ¶wiadczy przeciw niemu.

Przemek

Data: 2011-08-25 09:46:56
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 17:58, PrzemysÅ aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> wrote:
U¿ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa³

Jako¶ nie chce mi sie wierzyæ, ¿e facet planowa³ kradzie¿ jednego baku
paliwa bêd±c osob± publiczn±.

Jednak fakt, i¿ nie odbiera³ wezwañ na policjê ¶wiadczy przeciw niemu.

Oczywiscie. Tak czy inaczej - nie ma co robiæ z tego niewiadomo czego.

Data: 2011-08-25 08:56:13
Autor: rAzor
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j34r8d$llo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nietykalni. Tak nazywaj± w PiS tych, którzy s± blisko prezesa. Nie p³ac± w hotelach, restauracjach. Od tego maj± pomagierów licz±cych na ³askê szefa i dostêp do okruszków ze sto³u ¶wiêtych krów. Ka¿da próba niesuborynacji koñczy siê wilczym biletem.

--
rAzor

Data: 2011-08-25 07:17:05
Autor: MH
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
rAzor <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisa³(a):

Nietykalni. Tak nazywaj± w PiS tych, którzy s± blisko prezesa. Nie p³ac± w hotelach, restauracjach.

===================

I znakomicie je¿d¿± meleksami.

MH

Data: 2011-08-25 03:12:56
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 09:17, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.ru> napisa (a):

> Nietykalni. Tak nazywaj w PiS tych, kt rzy s blisko prezesa. Nie p ac w
> hotelach, restauracjach.

==================>
I znakomicie je d meleksami.

W takim stanie jak oni - nie mo¿na je¼dziæ lepiej! ;-)

Data: 2011-08-25 11:31:26
Autor: Tomek
[...]

Pitera powinna wzi±æ sie do roboty w tej sprawie. No bo jest jaka¶ sprawa?
Tomek

Data: 2011-08-25 14:27:11
Autor: stevep
Kandydat PiS do sejmu to złodziej?
Dnia 25-08-2011 o 11:31:26 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pocałuj kretynie w dupę Pitere przez lewe ramię.

--
stevep

Data: 2011-08-25 15:04:08
Autor: Tomek
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v0rrjl1bv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 25-08-2011 o 11:31:26 Tomek <kuki543@wp.pl> napisa³(a):

U?ytkownik "Przemys3aw W" <Bronmy RP przed pisem@...pl> napisa3 w wiadomo?ci
By3y wiceszef Centralnego Biura Antykorupcyjnego i kandydat PiS z P3ocka
do sejmu Maciej W?sik ukrad3 paliwo na stacji benzynowej. Zatankowa3 50
litrów do swojego peugeota i... odjecha3 bez p3acenia - pisze "Super
Express".

Do zdarzenia dosz3o 6 listopada 2010 r. na stacji paliw przy ul.
Powsinskiej w Warszawie. W?sik zatankowa3 do auta paliwo za ok. 220 z3.
Wszed3 do sklepu na stacji, kupi3 papierosy i. odjecha3. Za paliwo nie
zap3aci3.

Pracownik stacji zawiadomi3 policje. Rozpocze3y sie poszukiwania wiceszefa
CBA, jednak sprawa utkne3a w miejscu, bo W?sik nie odbiera3 wezwan na
komisariat policji. Wpad3 przez przypadek - 10 czerwca podczas
demonstracji pod Pa3acem Prezydenckim zosta3 wylegitymowany przez policje
i okaza3o sie, ?e jest poszukiwany.

Na komendzie przyzna3 sie do winy, t3umacz?c brak zap3aty za paliwo
gapiostwem.

Grozi mu areszt, pozbawienie wolno?ci albo grzywna.

4 sierpnia 2006 roku ówczesny premier Jaros3aw Kaczynski powo3a3 W?sika na
stanowisko zastepcy szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Wcze?niej
przez dwa lata by3 zastepc? komendanta warszawskiej stra?y miejskiej i
[...]

"W bia3ej ksiedze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zosta3o nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mg3y.
W 38 milionowym kraju nie znalaz3 sie ani jeden powa?ny cz3owiek,
który te bzdury by firmowa3 w3asnym nazwiskiem"

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Pitera powinna wzi?a sie do roboty w tej sprawie. No bo jest jaka? sprawa?
Tomek

Poca³uj kretynie w dupê Pitere przez lewe ramiê.

Zastanawiam siê, czy naprawdê pewne organizacje nie maj± lepszych agitatorów ni¿ pó³idiotów i æwieræinteligentów? To¿ to kasa wyrzucona w b³oto...
Tomek

Data: 2011-08-25 15:12:08
Autor: Przemys³aw W
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?
U¿ytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisa³

Zastanawiam siê, czy naprawdê pewne organizacje nie maj± lepszych agitatorów ni¿ pó³idiotów i æwieræinteligentów?

Widocznie nie skoro musz± zap³aciæ karê i sprostowaæ k³amstwa.

Przemek

Data: 2011-08-25 16:33:06
Autor: stevep
Dnia 25-08-2011 o 15:04:08 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

[...]

Czego żywem przykladem jest twoje kretynstwo.

--
stevep

Data: 2011-08-25 17:43:27
Autor: obserwator
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kandydat-PiS-do-sejmu-to-zlodziej,wid,13
716987,wiadomosc_prasa.html

a to wp.pl jest juz sedzia i wydaje wyroki? Przeciez to jest wlasnie KARALNE
takie oczernianie czlowieka w prasie.

Z tymi qurwami esbuckimi pracujacymi w tych postkomuszych masmediach, non stop
trzeba by bylo sie sadzic. Ale to tylko qurwy, a nie ludzie, wiec szkoda forsy na ludzkie gowno.

Data: 2011-08-25 19:48:52
Autor: Leprechaun
Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j361jv$rt0$1inews.gazeta.pl...

[...]

¯y³ka ci durniu pêknie!  Zaplujesz siê w tej nienawi¶ci. Ty durny MATOLE! ;))))

BomBel

Kandydat PiS do sejmu to z³odziej?