Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!

Data: 2010-10-08 22:15:47
Autor: boukun
Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!
¯ycie pisze lepsze historie ni¿ jakikolwiek scenarzysta.
¯yciowa partnerka kandydata na prezydenta Warszawy, Czes³awa Bieleckiego, Ilona £epkowska wyzna³a w "Super Expressie", ¿e na ¶lub nie maj± czasu. Co nie znaczy, ¿e nie uwa¿aj± siê za ma³¿eñstwo. Scenarzystka stwierdzi³a, ¿e nawet wymienili siê obr±czkami. S± ju¿ dwa lata razem, ale £epkowska powiedzia³a:

My¶lê, ¿e po trzech moich rozwodach, czwarty szybki

¶lub by³by trochê ¶mieszny. Choæ nie zarzekam siê, ¿e kiedy¶ to nie nast±pi.

To by³by rzeczywi¶cie "szybki ¶lub", prawda? Swoj± drog±, to ¿ycie pisze historie lepsze od scenariuszy, gdy¿ £epkowska z Bieleckim znaj± siê ju¿. 51 lat.

  Kiedy byli¶my dzieæmi, mieszkali¶my w tej samej klatce, na tym samym piêtrze. Nasze mieszkania

  s±siadowa³y. Nasi rodzice siê przyja¼nili...

Ciekawe, czy Ilona £epkowska wymy¶li³aby co¶ takiego do którego¶ ze swoich seriali? Historia jest naprawdê romantyczna. Pytanie tylko czy w pe³nym hipokrytów mie¶cie jakim jest stolica, brak ¶lubu nie bêdzie przeszkod± na drodze

do prezydenckiego sto³ka. Obawiam siê, ¿e mo¿e to byæ wa¿niejsze od tego, ¿e Bieleckiego popiera PiS.

Przy okazji wyja¶nia siê natomiast, czemu nikt nie zaproponowa³ Czes³awowi Bieleckiemu cz³onkostwa w PiS. W ¶wietle

nowego kodeksu etycznego, szykowanego dla cz³onków partii i tak trzeba by³oby go nied³ugo wyrzuciæ z partii. Za nieprzestrzeganie warto¶ci chrze¶cijañskich w ¿yciu prywatnym.

Trudno o lepszy dowód na to, ¿e ¿ycie jest bardziej interesuj±ce od seriali.

Andrzej Mandel

http://www.pardon.pl/artykul/12655/kandydat_pis_to_chlopak_scenarzystki_m_jak_milosc

Hmm, kiedy¶ ponoæ w ¦widnicy, na ulicy Ofiar O¶wiêcimskich mieszkali sami ¯ydzi...

boukun

Data: 2010-10-08 22:25:42
Autor: awe
Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!
Boukun ty jak ta faulusFRAU zajmujesz sie maglem z jakims dziwnym upodobaniem. Jezzzu
awe

Data: 2010-10-08 22:21:55
Autor: boukun
Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8nuea$5v5$1news.onet.pl...
Boukun ty jak ta faulusFRAU zajmujesz sie maglem z jakims dziwnym upodobaniem. Jezzzu
awe

Polityka mój drogi, ca³a polityka...

boukun

Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!