Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!

Data: 2010-10-08 22:25:42
Autor: awe
Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!
Boukun ty jak ta faulusFRAU zajmujesz sie maglem z jakims dziwnym upodobaniem. Jezzzu
awe

Data: 2010-10-08 22:21:55
Autor: boukun
Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8nuea$5v5$1news.onet.pl...
Boukun ty jak ta faulusFRAU zajmujesz sie maglem z jakims dziwnym upodobaniem. Jezzzu
awe

Polityka mój drogi, ca³a polityka...

boukun

Kandydat PiS to ch³opak scenarzystki "M jak mi³o¶æ"?!