Kandydat wszystkich Polaków..

Data: 2010-03-21 05:48:34
Autor: Woland
Kandydat wszystkich Polaków..
Domek rodzinny dla każdego, samolot w każdej rodzinie, tani internet,
podwyżki dla wszystkich i promowanie flaczków oraz bigosu - oto
program wyborczy kandydata na prezydenta w wyborach prezydenckich
2010. Nazywa się Roman Włos i jest dumny z tego, ze jest niezależny.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nazywa-sie-Wlos-i-obiecuje-wszystko-- -bedzie-prezydentem,wid,12095254,wiadomosc.html?ticaid=19d8e&_ticrsn=3

Data: 2010-03-21 15:54:45
Autor: Klin
Użytkownik Woland napisał:
[...]

   Żydzi robią sobie szopki z Polaków jak poprzednio z Kononowiczem
   byśmy umieli docenić sobie ich kandydatów.

Data: 2010-03-21 16:28:25
Autor: bolek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ho5c4p$qrr$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik Woland napisał:
[...]

Czy rzeczywiście ten naród jest taki tępy ?
A może im pejsy rosną w drugą stronę ?

bolek

Data: 2010-03-21 17:58:14
Autor: cyc

Użytkownik Woland napisał:
[...]

Ten Wlos - kandydat , zapatzryl sie na Rydzyka i doszedl do slusznego wniosku , ze jesli ten moze sprzedawac ludziom zbawienie i znajduje na to tylu kupcow , on smialo moze rozdawac samoloty , tudziez inne przydenckie " gadzety " i tez znajdzie za nie poslusznych .

cyc

Data: 2010-03-21 19:34:24
Autor: Klin
Użytkownik cyc napisał:

[...]

  Nie widzisz, że wpuszczają Cię w maliny - gryźcie się Polaczki ze sobą
  to my Wami rządzimy wyznaczamy na kogo macie pluć kogo popierać my
  tu jesteśmy Waszymi Panami. Chyba, że sam się uważasz za członka
  Wybranego Narodu i starasz się być tubą tych co się tylko za ludzi
  tu uważają - w takim razie nie przeszkadzam ulżyj sobie.

Data: 2010-03-21 20:30:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 19:34, Klin > pisze:
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Zaskakujące wnioski wyciągasz z paplania jakiegoś Włosa.... Skąd to przypuszczenie że on jest żydem?

Data: 2010-03-21 21:05:41
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

   Zaczynam wątpić w Twoją zdolność wyciągania wniosków co Ci to
   chodzi po głowie. Nie z paplania Włosa tylko Cyca.

Data: 2010-03-21 21:25:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 21:05, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

  Czyż to nie Włosa uznałeś za prowokatora "Polaczków"?

Data: 2010-03-21 21:46:14
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

  Nie Włosa tylko tych co starają się z niego uczynić kandydata
  na prezydenta by mieć powód do kpin z Polaków i tak reklamować
  swoich "Wybranych" kandydatów, dla których nie ma być alternatywy
  rzekomo, wypraktykowali ten chwyt już  kiedyś lansując Kononowicza
  jako kandydata "wszystkich Polaków".

Data: 2010-03-21 14:15:57
Autor: Hans Kloss
Kandydat wszystkich Polaków..
On 21 Mar, 21:46, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
 by mieć powód do kpin z Polaków i tak reklamować
  swoich "Wybranych" kandydatów,

A guano. Już raz się daliśmy (w tym ja) nabrać na olanie
"ośmieszajacego Polaków" kandydata- Staśka Tymińszczaka. Jego rzekome
esbectwo okazało się po latach chamskim kopniakiem w jaja, on sam-
niegroźnym poczciwiną, a wygrał na tym przewale ten kto miał wygrać
czyli kandydat wszystkich esbeków. I do dziś mi wstyd że mój głos
także się wtedy do jego zwycięstwa przyczynił. Nigdy więcej nie
popełnię takiego błędu i innych ostrzegam- obiecywane samoloty,
helikoptery i domki to pikuś w porównaniu z tym jak wyglądały
dotychczas obiecanki pozostałych uczestników politycznego cyrku w
porównaniu z późniejszą rzeczywistością. Radzę więc poważnie rozważyć
głosowanie na tego jajcarza- choćby jako substytut pokazania naszej
sprzedajnej politycznej bandzie środkowego palca.
J-23

Data: 2010-03-22 12:10:54
Autor: Klin
Kandydat wszystkich Polaków..
Użytkownik Hans Kloss napisał:
On 21 Mar, 21:46, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
[...]

   Czyli trick się udał wygrał ten co miał wygrać i tak będzie tym razem,
   wygra ich kandydat kim by nie był. Inni zostaną skutecznie ośmieszeni,
   a że paru jak Ty pokaże im środkowy palec to przeboleją.

Data: 2010-03-22 05:15:30
Autor: zbig
Kandydat wszystkich Polaków..
On 22 Mar, 12:10, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:

   Inni zostaną skutecznie ośmieszeni,
Takiego Kaczyńskiego nie trzeba ośmieszać, drobi to skutecznie sam.
Choćby ostatnie odznaczenia działaczy NZS i nadzwyczajne wyróżnienie
obecnych dziennikarzy, którzy czynnie wspierają środowisko PiS.

Data: 2010-03-22 13:44:53
Autor: Klin
Kandydat wszystkich Polaków..
Użytkownik zbig napisał:
On 22 Mar, 12:10, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:

[...]

  Gdybyś nie czytał komediantów z GW nie wiedziałbyś z czego się masz śmiać.

Data: 2010-03-22 07:53:02
Autor: zbig
Kandydat wszystkich Polaków..
On 22 Mar, 13:44, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
Użytkownik zbig napisał:> On 22 Mar, 12:10, Klin<""klin
> \"@op.pl,

  Gdybyś nie czytał komediantów z GW nie wiedziałbyś z czego się masz śmiać.

Osobom o małej wyobraźni wszystko kojarzy się z jednym. Dla twojej
wiadomości: GW traktuję tak samo jak inne źródła informacji, tzn.
czytam, analizuję i wyciągam wnioski. Nigdy nie byłem admiratorem
środowiska GW i osobiście Michnika. Nigdy nie głosowałem na Unię
Wolności i jej mutacje. Tak więc gonisz w piętkę kolego.

Data: 2010-03-22 16:30:47
Autor: Klin
Kandydat wszystkich Polaków..
Użytkownik zbig napisał:
On 22 Mar, 13:44, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
[...]

   Nie ma zbyt wielkiego wyboru źródeł informacji czy to Trybuna,
   Polityka, Wprost, TVN, Polsat wszędzie podobni ludzie nucą muzykę,
   przy której Ci się dobrze tańczy jak wnoszę z Twoich tu wypowiedzi.

Data: 2010-03-22 11:49:50
Autor: zbig
Kandydat wszystkich Polaków..

Jest jeszcze radio, TVP, która jest tubą PiS, zaglądam tez do Rzepy.
Gdybym swoje oceny kształtował na podstawie Wprost to musiabym
głosować na Kaczyńskiego

Data: 2010-03-22 18:04:00
Autor: jadrys
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Oj bardzo przepraszam, pan Włos zaznacza wyraźnie że jest kandydatem niezależnym.  - Nie ma żadnych podstaw żeby mu nie wierzyć.

Data: 2010-03-23 17:12:49
Autor: cirrus
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Niezależnym od czego, może od alkoholu?

--
stevep

Data: 2010-03-21 20:30:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 13:48, Woland pisze:
[...]

Jednak chyba, a raczej na pewno nie jest niezależny od głupoty.

Kandydat wszystkich Polaków..