Kandydat z granatem !

Data: 2010-08-18 15:11:11
Autor: konus
Kandydat z granatem !
Ewentualmny kandydat w ewentualnym przyszlym rzadzie Kaczynskiego przyszedl pod prezydencki palac z granatem w celu wyegzekwowania "sprawiedliwosci spolecznej " . Oznacza to tyle , ze nie ma prawdy innej niz ta objawiona przez furera Kaczynskiego i ze prawdy tej faszysci beda bronic az do zatracenia ......Polski oczywiscie , nie siebie .

kwakwa

Data: 2010-08-18 15:33:17
Autor: Lorn
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-18 15:11, konus pisze:
[...]

Heh... Jedyna rada na tych oszołomów, to spałować i przegonić. :>

Data: 2010-08-18 15:35:56
Autor: u2
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-18 15:33, Lorn pisze:
Heh... Jedyna rada na tych oszołomów, to spałować i przegonić.

Czyli zomo wiecznie żywe. No i esbeckie prowokacje :)

Data: 2010-08-18 15:36:50
Autor: Lorn
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-18 15:35, u2 pisze:
W dniu 2010-08-18 15:33, Lorn pisze:
Heh... Jedyna rada na tych oszołomów, to spałować i przegonić.

Czyli zomo wiecznie żywe. No i esbeckie prowokacje :)

Spałować i przegonić kołtuństwo. :)

Data: 2010-08-18 15:38:41
Autor: u2
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-18 15:36, Lorn pisze:
[...]

Widać, ze tęsknisz za zomoz±, pewnie tam pracowałe¶ w prylu :)

Data: 2010-08-18 15:46:15
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i4gnes$q1q$3news.onet.pl...
[...]

Jako zywo !.
Czesc  z nich zamknac w wariatkowie .

kwakwa

Data: 2010-08-18 18:12:48
Autor: mkarwan
Kandydat z granatem !

[...]

"Jak relacjonował Wirtualnej Polsce Maciej Karczyński, mężczyzna pojawił się przed Pałacem ok. 10.20.
Podszedł do miejsca, w którym przebywaj± obrońcy krzyża i zacz±ł wymachiwać granatem.
Zgromadzeni w tym miejscu ludzie powiadomili policję, która zatrzymała 60-latka."

Ľródło http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-z-granatem-zatrzymany-pod-Palacem-Prezydenckim,wid,12580517,wiadomosc.html

Data: 2010-08-18 18:15:21
Autor: u2
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-18 18:12, mkarwan pisze:

[...]

Tak jak można było podejrzewać, że pełobanda zrobi wszystko, aby
prowokować i eskalować konflikt z prawdziwymi obrońcami krzyża.

To niezła zasłona dymna na ich przekręty takie jak n.p. afera hazardowa
czy afera stoczniowa.

Data: 2010-08-18 19:23:28
Autor: złodziej podatków.
Kandydat z granatem !

> [...]
prowokować i eskalować konflikt z prawdziwymi obrońcami krzyża.

To niezła zasłona dymna na ich przekręty takie jak n.p. afera hazardowa

Czy w domu wszyscy zdrowi ?

Data: 2010-08-18 18:26:05
Autor: Lorn
Kandydat z granatem !
[...]

I? Nawiedzony spod krzyża, czy debil z granatem, który nie potrafi w inny sposób wyrazić swej dezaprobaty powinien zostać usunięty sił±.

Data: 2010-08-18 10:53:36
Autor: zbig
Kandydat z granatem !
On 18 Sie, 18:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

I? Nawiedzony spod krzyża, czy debil z granatem, który nie potrafi w
inny sposób wyrazić swej dezaprobaty powinien zostać usunięty sił±.

Niestety, Kaczyńskiemu udało zrealizować swój opętańczy plan
podjudzania Polaków przeciw sobie. Nie zdziwię się wcale, kiedy będ±
ofiary ¶miertelne tej zbrodniczej działalno¶ci pozbawionego
jakichkolwiek skrupułów Kaczora.
To retoryka zamachu stanu. Pod adresem jego brata padały głosy
krytyczne ze strony polityków - przeciwników politycznych  ale to co
wyprawia kaczor i jego hałastra w stosunku  do Komorowskego to juz
jest dno agresywnego chamstwa. Przypomnijmy, ze na kazd± krytykę
prezydenta kaczyńskiego PiS reagował z w¶ciekło¶ci± twierdz±c , że
prezydentowi nalezy się szacunek już samego faktu, że pełni ten urz±d.
teraz już o tym zapomnieli.
Te insynuacje, ze jakoby Komorowski zorganizował zamach to szczyt
cynicznego manipulanctwa.

Data: 2010-08-19 02:14:11
Autor: Jaksa
Kandydat z granatem !
On Wed, 18 Aug 2010 19:53:36 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

On 18 Sie, 18:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-08-18 18:12, mkarwan pisze:

> Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> "Jak relacjonowaĹ‚ Wirtualnej Polsce Maciej KarczyĹ„ski, mężczyzna  pojawiĹ‚
> się przed Pałacem ok. 10.20.
> Podszedł do miejsca, w którym przebywają obrońcy krzyża i zaczął
> wymachiwać granatem.
> Zgromadzeni w tym miejscu ludzie powiadomili policję, która zatrzymała
> 60-latka."

> źródło
>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-z-granatem-zatrzyman...

I? Nawiedzony spod krzyĹĽa, czy debil z granatem, ktĂłry nie potrafi w
inny sposób wyrazić swej dezaprobaty powinien zostać usunięty siłą.

Niestety, Kaczyńskiemu udało zrealizować swój opętańczy plan
podjudzania Polaków przeciw sobie. Nie zdziwię się wcale, kiedy będą
ofiary śmiertelne tej zbrodniczej działalności pozbawionego
jakichkolwiek skrupułów Kaczora.
To retoryka zamachu stanu. Pod adresem jego brata padały głosy
krytyczne ze strony politykĂłw - przeciwnikĂłw politycznych  ale to co
wyprawia kaczor i jego haĹ‚astra w stosunku  do Komorowskego to juz
jest dno agresywnego chamstwa. Przypomnijmy, ze na kazdÄ… krytykÄ™
prezydenta kaczyńskiego PiS reagował z wściekłością twierdząc , że
prezydentowi nalezy się szacunek już samego faktu, że pełni ten urząd.
teraz juĹĽ o tym zapomnieli.
Te insynuacje, ze jakoby Komorowski zorganizował zamach to szczyt
cynicznego manipulanctwa.

Ale tego zbigu chyba nikt nigdzie nie twierdzil.
Bronislaw Gnoj-Komorowski jest na to zbyt glupi.

Zreszta, wszyscy dobrze wiedza ze to tylko wydmuszka
srodowiska WSI i UDecji.

Jaksa

Data: 2010-08-19 10:49:59
Autor: Lorn
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-19 02:14, Jaksa pisze:

Zreszta, wszyscy dobrze wiedza ze to tylko wydmuszka
srodowiska WSI i UDecji.

Pisz za siebie i nie przenoś na innych swych urojeń. :> Przestańcie wycierać sobie mordy cały narodem nie każdy jest wam podobny.

Data: 2010-08-19 15:20:07
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i4ir7l$o21$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-19 02:14, Jaksa pisze:

Zreszta, wszyscy dobrze wiedza ze to tylko wydmuszka
srodowiska WSI i UDecji.

Pisz za siebie i nie przeno¶ na innych swych urojeń. :> Przestańcie wycierać sobie mordy cały narodem nie każdy jest wam podobny.

Ten sposob bycia jest charakterystyczna dla tej najglupszej czesci spoleczenstwa , dla moherow , pospolitych durniow i szalencow .
Jak czytam gdzies na forach np. " napiszcie , ktore miasta wspieraja to , czy tamto " co zdarza sie dosc czesto , to wiem , ze piszacy te bzdury i odpisujacy na nie jest z PiS-u lub radiomaryjny sluchacz . Jeszcze  nigdy sie nie pomylilem .
Ta grupa spoleczna ma to do siebie , ze uzurpuje sobie prawo do wypowiadania sie w imieniu wszystkich . Z takich rodzil sie komunizm i faszyzm . Ten drugi zreszta piescia Kaczynskiego dobija sie teraz do naszych polskich drzwi , dl;atego napilniejsza nasza potrzeba jest wyeliminowanie go z polityki poki nie jest zbyt pozno a trzeba sie juz naprawde spieszyc bo mozemy pewnego ranka obudzic sie z reka w nocniku .

kwakwa

Data: 2010-08-20 01:39:32
Autor: Jaksa
Kandydat z granatem !
On Thu, 19 Aug 2010 10:49:59 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-19 02:14, Jaksa pisze:

Zreszta, wszyscy dobrze wiedza ze to tylko wydmuszka
srodowiska WSI i UDecji.

Pisz za siebie i nie przenoĹ› na innych swych urojeĹ„. :> PrzestaĹ„cie  wycierać sobie mordy caĹ‚y narodem nie kaĹĽdy jest wam podobny.

Piszac wszyscy, mialem na mysli ludzi, a nie podludzi.

Sorry Lorn, ale ty kwalifikujesz sie do tej drugiej grupy.
No offense, nothing personal.

Jaksa

Data: 2010-08-20 12:02:49
Autor: Lorn
Kandydat z granatem !
W dniu 2010-08-20 01:39, Jaksa pisze:
[...]

Nie jesteś w stanie mnie obrazić, żaden z ciebie partner do dyskusji... :) Mało, że obsrany rzucający błotem bolszewik to jeszcze faszysta... Muszę cie zmartwić jesteście mniejszością, która może sobie jedynie pokrzyczeć KOMUNO WRÓĆ! :)

Data: 2010-08-20 12:23:41
Autor: Zahir
Kandydat z granatem !

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i4ljsb$fne$2news.onet.pl...
[...]

Co to za jełop ten Jaksa? Czy zwolennicy PiS to sami pomyleńscy? u2, awe i jaksa, czołowka prostaków i chamów! Kto ich spu¶cił z łańcuca? Prezes PiS czy sami się zerwali i ujadaj± jak pgr-owskie, kołchoĽniane kundle.

--

Zahir

Data: 2010-08-21 00:53:42
Autor: Jaksa
Kandydat z granatem !
On Fri, 20 Aug 2010 12:23:41 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹĽytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:i4ljsb$fne$2news.onet.pl...
[...]

Nie jesteś w stanie mnie obrazić, Ĺźaden z ciebie partner do  dyskusji... :) Mało, Ĺźe obsrany rzucajĂ„Â…cy błotem bolszewik to  jeszcze faszysta... Muszę cie zmartwić jesteście mniejszościĂ„Â…,  ktÄ‚Ĺ‚ra moĹźe sobie jedynie pokrzyczeć KOMUNO WRÓĆ! :)

Co to za jeĹ‚op ten Jaksa? Czy zwolennicy PiS to sami pomyleĹ„scy? u2, awe  i jaksa, czoĹ‚owka prostakĂłw i chamĂłw! Kto ich spuĹ›ciĹ‚ z Ĺ‚aĹ„cuca? Prezes

Kto ci powiedzial ze jestem zwolennikiem PiS?

Mam do nich troche sympatii, tak jak do UPR, LPR, PC czy wczesnego ZChN.
I tyle.

Jestem faszysta.

Jaksa

Data: 2010-08-20 19:23:12
Autor: [he®sk]
Kandydat z granatem !
On Fri, 20 Aug 2010 12:02:49 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> Piszac wszyscy, mialem na mysli ludzi, a nie podludzi.
> Sorry Lorn, ale ty kwalifikujesz sie do tej drugiej grupy.
> No offense, nothing personal.

Nie jeste¶ w stanie mnie obrazić, żaden z ciebie partner do dyskusji... :) Mało, że obsrany rzucaj±cy błotem bolszewik to jeszcze faszysta... Muszę cie zmartwić jeste¶cie mniejszo¶ci±, która może sobie jedynie pokrzyczeć KOMUNO WRÓĆ! :)

 ten bandyta jaksa potrafi jedynie bluzgac!  to prywmityw nie wart spluniecia!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 00:52:24
Autor: Jaksa
Kandydat z granatem !
On Fri, 20 Aug 2010 19:23:12 +0200, [he®sk] <_bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]

pokrzyczeć KOMUNO WRÓĆ! :)

 ten bandyta jaksa potrafi jedynie bluzgac!

W sumie to zastanawiajace i aksjologicznie ciekawe, jak najwiekszy
prymityw na grupie moze innych wyzywac od prymitywow.

Jaksa

Data: 2010-08-21 00:49:50
Autor: Jaksa
Kandydat z granatem !
[...]

Nosz mowilem chlopie bys nie bral tego osobiscie!

ĹĽaden z ciebie partner do dyskusji...

Ty partnerem dla mnie? Kpisz sobie chloptas?

Jestes dla mnie akurat takim partnerem do dyskusji
jak ubrudzony waciak tankujacy mi bak do pelna.

:) MaĹ‚o, ĹĽe obsrany rzucajÄ…cy bĹ‚otem bolszewik to jeszcze faszysta...  MuszÄ™ cie zmartwić jesteĹ›cie mniejszoĹ›ciÄ…, ktĂłra moĹĽe sobie jedynie  pokrzyczeć KOMUNO WRÓĆ! :)

Czy to juz wszystkie 'wyzwiska' ktore wyczytales w zydowskiej gazecie
dla Polakow?

Nie wiem na Jahwe, co mam z bolszewikami wspolnego. Ale z faszyzmem
masz racje, jestem polskim faszysta i jestem z tego bardzo dumny.

I tu cie zegnam tradycyjnym faszystowskim okrzykiem Czuwaj!

Jaksa

Data: 2010-08-21 12:32:37
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci

..............<

[...]

Nie rozumiem dlaczego pisowcy skrywaja sie ze swoimi sympatiami do faszyzmu ..
Ty przynajmniej uczciwie to potwierdziles , inni nie wiem dlaczego sie oburzaja a przeciez  faszyzm wasz i waszego konusowatego furera , jak rowniez ideowego guru z Torunia widoczny jest na kazdym kroku . Nie tylko w wypowiedziach ale rowniez w dzialaniu .
Nie rozumiem jednego . Jak mozna byc dumnym ze swoich faszystowskich inklinacji ? .
Tak moze pojmowac problem tylko ewidentny wrog Polski bo zaden Polak po doswiadczeniach z faszyzmem nie moglby w ten spsob do niego podejsc .
Jednym slowem , stawiana przezemnie teza , ze pis to partia ludzi wrogich Polsce , kolejny raz sie sprawdzila .

kwakwa

Data: 2010-08-20 05:45:13
Autor: zbig
Kandydat z granatem !
On 19 Sie, 02:14, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

> Te insynuacje, ze jakoby Komorowski zorganizował zamach to szczyt
> cynicznego manipulanctwa.

Ale tego zbigu chyba nikt nigdzie nie twierdzil.
 Oczywi¶cie ż e twierdził:
Prezydent gdzie¶ poleci i może będzie po wszystkim". - Ta wypowiedĽ
powinna być przedmiotem działań ¶ledczych. Mam nadzieję, że będzie,
je¶li nie teraz, to kiedy¶ - powiedział prezes PiS.
Jak wiadomo wypowiedĽ ta dotyczyła obstrukcji kaczyńskiego w kwestii
mianowania ambasadorów. Komorowski sugerował, że Kaczyński będzie
zmuszony do mianowania ambasaorów w krajach , które odwiedza.

Data: 2010-08-20 15:58:30
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4b712648-39e5-45c6-90e8-be3f4a02b30ax42g2000yqx.googlegroups.com...
> [...]

mianowania ambasadorów. Komorowski sugerował, że Kaczyński będzie
zmuszony do mianowania ambasaorów w krajach , które odwiedza.

Jestem zaskoczony , ze nikt z rzadowych gremiow nie zlozyl wniosku do prokuratury oskarzajacego Kaczynskiego za te slowa , ba , nie moge zrozumiec , ze prokurator z urzedu nie wystapil w tej ssprawie .

kwakwa

Data: 2010-08-18 16:24:33
Autor: exPO
Kandydat z granatem !
Ewentualmny kandydat w ewentualnym przyszlym rzadzie Kaczynskiego przyszedl pod prezydencki palac z granatem w celu wyegzekwowania "sprawiedliwosci spolecznej " .

"przyszedł pod Pałac Prezydencki z granatem i
groził _przeciwnikom przeniesienia krzyża._"

Czytaj ze zrozumienien, pajacu.

To pewnie kumpel z UB twojego starego.

--
exPO

Data: 2010-08-18 17:15:00
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "exPO" <exPO@xnibylandia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c6bed21$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ! prawdziwie pisowska odpowiedz i do tego ten " pajac " . Wy pisomatolki , nigdy nie nauczycie sie odpowiadac z sensem i na temat , dla was personalne wycieczki maja priorytet . Nie ma sie co zreszta dziwic bo to typowy dla matlokow spsob dyskutowania a tych ci w pisie pod dostatkiem .
A w temacie . Przecez napisalem , ze "przyszedl pod palac prezydencki z granatem " a grozic przeciwnikom postawienia pomnika blizniakowi , moze tylko jakis kumpel Kaczynskiego .
Logika wydarzen jest oczywista . Skoro Macierewicz robi u Kaczynskiego za harcownika , to bojowkarz moze robic w przyszlosci za ew. ministra . Takie scenariusze dla kaczki , nielota , to betka .
Od mojego " starego " zas , odczep sie gowniarzu i nie rob wiecej podobnych wycieczek w stosunku do nikogo bo za takie kiedys , ktos Ci tak spreparuje twarz , ze sie nie poznasz w lustrze i do konca zycia patrzac w nie , bedziesz sie zastanawial , czy to ja , czy to tylko rzadkim gownem oblana dupa .

kwakwa

Data: 2010-08-18 19:00:16
Autor: exPO
Kandydat z granatem !
Logika wydarzen jest oczywista .

Mało wiesz o logice, pajacu.

--
exPO

Data: 2010-08-19 15:25:30
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "exPO" <exPO@xnibylandia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c6c1356$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Logika wydarzen jest oczywista .

Mało wiesz o logice, pajacu.

-- exPO

No fakt !. W tej materii wy pisomatolki z kaczka i Macierewiczem na czele jestescie nie do pobicia.
Jak tam z ta sztuczna mgla ? , bronia magnetyczna , zestrzeleniem rakieta samolotu , dobijaniem rannych i uprowadzeniem ich ? .
Wasza logika przeciez doprowadzila was do takich wnioskow . Chylic tylko czola przed waszymi ujmiejetnosciami precyzyjnego myslenia  :) , moherowy durniu bo na pajaca jestes za glupi .

kwakwa

Data: 2010-08-18 16:27:12
Autor: brat_olin
Kandydat z granatem !
"konus" <pralat@mojapolska.watykan> wrote

[...]

GWno prawda, p. konus.  To byl leming z grantem.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-18 17:16:15
Autor: konus
Kandydat z granatem !

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:i4gqjv$4fm$1news.onet.pl...
[...]

Moze i leming ale z granatem i wyraziciel mysli Kaczynskiego .

kwakwa

Data: 2010-08-19 15:38:55
Autor: cirrus
Kandydat z granatem !
[...]

Zdecydowanie, bo w PiS-ie same lemingi.

--
stevep

Data: 2010-08-18 17:21:18
Autor: awe
Kandydat z granatem !

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomo¶ci news:i4gm5j$mj0$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
spozniles sie - to byl wycierkowski
awe

Data: 2010-08-18 18:35:22
Autor: Kostek Wycirowski
Kandydat z granatem !

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4gtli$cup$1news.onet.pl...

[...]

Goł±bki wysysać, pedale...

Data: 2010-08-18 22:20:32
Autor: awe
Kandydat z granatem !

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomo¶ci news:i4h24f$1hn$1news01.versatel.de...

[...]

lubicie sie co?
awe

Data: 2010-08-19 16:48:44
Autor: u2
Kandydat z granatem !
[...]

A masz jakie¶ dowody, że to był zwolennik Jarka a nie złodziejskiej
pełobandy ? :)

Kandydat z granatem !