Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS

Data: 2018-01-26 16:18:11
Autor: A. Filip
Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nieoficjalna-lista-chetnych-do-krs,809418.html
 18 kandydatów do KRS. Wśród nich sędzia z Iustitii, która apelowała o
 bojkot wyborów do Rady ; 26 stycznia 2018, 12:38

Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

--
A. Filip

Data: 2018-01-26 16:31:32
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:18:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

Nie wiem czemu niektórym się wydaje że sędziowie muszą być jacyś inni
niż reszta populacji. Zapewne jest wśród nich taki sam odsetek kłamców,
karierowiczów, nieudaczników jak wśród reszty populacji. Dlatego właśnie
należy dbać o niezależność sędziów, bo tylko wtedy ich wady mają szansę
nie wpłynąć na ich wyroki. Gdyby sędziowie byli idealni, ich zależność
by nie miała znaczenia :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-28 23:00:33
Autor: Budzik
Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Jedna z 10.000?
Ech Filip biedoku...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2018-01-29 10:29:35
Autor: rg
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

> -do-krs,809418.html >>  18 kandydatów do KRS. Wśród nich sędzia z Iustitii, która

No mądry to nasz Filipek nie jest ...

Data: 2018-01-29 12:48:37
Autor: Olin
Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS
Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:18:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

O kandydatach do KRS można o nich poczytać tu:
http://wyborcza.pl/7,75398,22954762,oto-ludzie-ktorzy-kandyduja-do-krs-sedziowie-od-ziobry.html

Jest koleżanka szkolna Ziobry, sędzia z postępowaniem dyscyplinarnym na
koncie, a nawet sędzia Mariusz Witkowski, nowy prezes Sądu Rejonowego w
Siemianowicach Śląskich, który "chce się przypodobać jedynie Jezusowi
Chrystusowi".

Za ozdobę listy kandydatów może służyć sędzia Maciej Nawacki, "Od grudnia prezes Sądu Rejonowego w Olsztynie. Ma doktorat z prawa, jest
adiunktem na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Na profilu na FB ma zdjęcie
sędziowskiej togi i grafiki w stylu: ,,Imigranci w Polsce dostaną 3000 euro:
12 tys. zł miesięcznie na rodzinę!". ,,Nie ma Boga nad Allaha, psie
niewierny" - mówi Czerwony Kapturek do wilka na obrazku wrzuconym przez
sędziego. Jest w czerwonym nikabie, a w koszyku ma karabin i dynamit."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS