Kandydatka do TVP]

Data: 2020-02-17 17:58:23
Autor: A. Filip
Kandydatka do TVP]
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25705088,ja-zadam-zeby-pan-zawetowal-te-ustawe-kidawa-blonska-do.html
 "Ja żądam, żeby pan zawetował tę ustawę". Kidawa-Błońska do Dudy o
 (dwóch) miliardach dla TVP zamiast na onkologię
; pawk 17.02.2020 16:14

Ja ŻĄDAM likwidacji abonamentu RTV przez prywatyzację TVP!

Wbrew pozorom to ma sens dla PiS: będzie już po wyborach prezydenckich,
sporo przed wyborami Sejmowymi i to PiS "będzie miał wpływ" na to kto
kupi TVP.  A ciulom z totalnej jełopozycji się będzie mówić że dopłat to
TVP już nie będzie, więc będą pieniądze na onkologie *tak jak chcieli* .

Uważaj o co prosisz bo możesz to dostać ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-17 16:41:18
Autor: japanizer
Kandydatka Kidawa-Błońska JUŻ żąda [prywaty zacja TVP (PRZEZ PiS) drogą do likwidacji dopłat budżetu do TVP]

https://img.wiocha.pl/images/e/f/efdc4b3fd4c00cedbe860326c5044165.jpg

Kandydatka do TVP]