Kandydatka picu epatuje seksem. Co kurdupel na to?

Data: 2011-08-29 08:19:44
Autor: Przemysław W
Kandydatka picu epatuje seksem. Co kurdupel na to?
PRZEGLĄD PRASY. Erotyczne podteksty pojawiły się na ulotkach wyborczych kandydatki PiS. Wcześniej była to domena środowisk liberalnych obyczajowo, ale kandydatki epatujące seksem zwykle przepadały w wyborach - stwierdza "Rzeczpospolita".
Kokieteryjna poza, czerwień sweterka zsuniętego tak, by pokazać nagie ramiona i odrobinę czarnej bielizny oraz bijące w oczy z łososiowego tła hasło: "Inteligentna czwóreczka" - tak wygląda wyborcza wizytówka Anny Mętlewicz. - Postanowiłam złamać stereotypy i pokazać, że nie jesteśmy "brzydotą" i "zaściankiem", jak nas się powszechnie maluje - mówi.

Radna Koszalina, kandydująca do Sejmu z 4. miejsca listy PiS, przyznaje, że pomysłu z partią nie konsultowała. Nie ukrywa, że to świadoma prowokacja. - Znana jestem tylko w Koszalinie, w terenie nie. Uznałam więc, że tak mogę zwrócić na siebie uwagę - wyjaśnia.

- Ania i tak przesadziła, bo choć znana jest z politycznego temperamentu, to żaden z niej wamp, a PiS to nie SLD - mówi nieoficjalnie jej partyjny kolega. I dodaje: - Ale już się stało i trzeba robić dobrą minę do złejgry. - Nie mam żadnych sygnałów od kolegów, że moja reklama kogoś oburza, jest wręcz przeciwnie - dziwi się Mętlewicz.

Zdradza, że inspiracją był plakat wyborczy kandydatki niemieckiej CDU, która sfotografowała się z kanclerz Angelą Merkel. Obie miały wyeksponowane biusty, a hasło brzmiało: "Oferujemy więcej".

Według Eryka Mistewicza, specjalisty od wizerunku politycznego, taka kampania może być skuteczna, ale pod warunkiem, że jest profesjonalna, tworząca konsekwentną, spójną i długofalową opowieść. - Jeśli będzie doraźna i amatorska, może się skończyć ruiną wizerunku - podkreśla.

Gazeta przypomina, że "pieprzna" kampania nie pomogła m.in. Agnieszce Rupniewskiej z hasłem: "Proponuję S.E.K.S." (skuteczne, efektywne, kreatywne, sumienne) czy Katarzynie Szczołek, która wystąpiła w skąpym bikini na plakacie z hasłem: "Piękna, niezależna i kompetentna".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,10190191,Wybory_2011__Kandydatka_PiS_jako___inteligentna_czworeczka__.html

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Kandydatka picu epatuje seksem. Co kurdupel na to?