Kandydatów by³o wielu

Data: 2010-10-10 20:12:29
Autor: Marek Czaplicki
Kandydatów by³o wielu
,-- -- [  ]
| Danuta Bodzek jest kandydatk± PSL w wyborach na urz±d prezydenta
Warszawy - poinformowano podczas konferencji prasowej, inauguruj±cej
kampaniê samorz±dow± tej partii w stolicy. | `-- --
,-- -- [  ]
| Podczas konferencji przedstawiono tak¿e kandydatów Stronnictwa do sejmiku
województwa mazowieckiego, w¶ród których znale¼li siê: ekonomista i
publicysta Ryszard Miazek, dyrektor Biblioteki Publicznej m.st. Warszawy
Micha³ Str±k, dziennikarka Walentyna Rakiel-Czarnecka, prezes Mazowieckiego
Regionalnego Funduszu Po¿yczkowego Anna Ma³ecka.
Akademii Nauk Janusz Dyduch, DANUTA BODZEK (podkre¶lenie moje), prezes
zarz±du Szpitala Bródnowskiego Teresa Bogiel, ekonomista i politolog Tomasz
Wa¼biñski oraz obecna wiceminister sportu i turystyki Katarzyna
Sobierajska.
`-- --
ja rozumiem, ¿e nie zawsze ma siê 100% pewno¶æ, ale czy to nie jest swoiste
polityczne rozdowjenie ja¼ni? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 20:17:00
Autor: abc
Kandydatów by³o wielu
ja rozumiem, ¿e nie zawsze ma siê 100% pewno¶æ, ale czy to nie jest
swoiste polityczne rozdowjenie ja¼ni? :-)

Nie przejmuj siê tym tak bardzo...

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-10-10 20:21:16
Autor: Marek Czaplicki
Kandydatów by³o wielu
abc dnia nie pa¼dziernik 10 2010 20:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
ja rozumiem, ¿e nie zawsze ma siê 100% pewno¶æ, ale czy to nie jest
swoiste polityczne rozdowjenie ja¼ni? :-)
Nie przejmuj siê tym tak bardzo...
ale¿ ja siê nie przejmujê. zastanawia mnie tylko sposób my¶lenia polityków
czy kandydatow na polityków. kandydowaæ wszêdzie gdzie tylko siê da, a
potem zobaczymy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 20:25:45
Autor: abc
Kandydatów by³o wielu
Nie przejmuj siê tym tak bardzo...

ale¿ ja siê nie przejmujê. zastanawia mnie tylko sposób my¶lenia polityków
czy kandydatow na polityków. kandydowaæ wszêdzie gdzie tylko siê da, a
potem zobaczymy. :-)

Dlatego trzeba bojkotowaæ te wyborcze komedie.  Nie wolno daæ siê nabraæ na
g³osowanie na "mniejsze z³o" - z³o to z³o.

Data: 2010-10-10 20:35:25
Autor: Marek Czaplicki
Kandydatów by³o wielu
abc dnia nie pa¼dziernik 10 2010 20:25 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

niestety. z przyczyn obiektywnych (nie jestem mieszkañcem stolicy) to mnie
nie dotyczy. natomiast wybory samorz±dowe s± najwazniejszymi wyborami,
poniewa¿ dotycz± bezpo¶rednio ma³ych ojczyzn. acha i zapomnialem o linku na
artyku³ na jaki sie powo³ywa³em
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8489500,Znamy_piekna_kandydatke_PSL_na_prezydenta_Warszawy_.html