Kangur 1.4 - hamulce

Data: 2011-10-29 10:16:55
Autor: Dysiek
Kangur 1.4 - hamulce
Witam

Mam Kangura 1.4 i mam problem z hamulcami z tylu (bebny). Otoz hamulce tylne strasznie tra (jakby metal o metal), ale tylko przez chwile. Po kilku uzyciach wszystko wraca do normy i hamuja juz bez sluszalnego tarcia. Bebny rozbierane byly dwa razy - okladziny i reszta "systemu" jest OK. O co chodzi? Co moze byc przyczyna tego tarcia?

Dysiek

Data: 2011-10-29 10:38:10
Autor: kamil/Endurorider.pl
Kangur 1.4 - hamulce
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:j8gcpp$s0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Wilgoć". Jeżeli po chwili objaw ustępuje a wynik hamulców na rolkach jest ok to olej to.

kml

Kangur 1.4 - hamulce