Kanister

Data: 2012-10-03 11:19:30
Autor: J.F
Kanister
U偶ytkownik "Tata"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k4gscc$lvn$1@news.dialog.net.pl...
Jak w 20 litrowym blaszanym kanistrze sprawdzi膰, bez przelewania do naczy艅 pomiarowych, ile litr贸w paliwa znajduje si臋 wewn膮trz? Np. z dystrybutora na stacji paliw, do pustego kanistra, wlewam licznikowo r贸wno 20 litr贸w ON i chc臋 upewni膰 si臋, 偶e w kanistrze jest rzeczywi艣cie 20 litr贸w ON. S膮 jakie艣 proste i sprawdzone metody?

Waga ? Uprzedzam ze jest pewnien rozrzut gestosci, i zaleznosc od temperatury.

Albo jedziesz z pustym kanistrem do UM, prosisz o nalanie 20 litrow wody, zaznaczasz sobie dokad siega ... ale kanister to nie naczynie miarowe i sie wygina.

J.

Data: 2012-10-03 11:25:26
Autor: Ergie
Kanister
U偶ytkownik "J.F"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:506c0327$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...

Albo jedziesz z pustym kanistrem do UM, prosisz o nalanie 20 litrow wody, zaznaczasz sobie dokad siega ... ale kanister to nie naczynie miarowe i sie wygina.

Blaszany, wygina?

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-03 09:30:48
Autor: masti
Kanister
Dnia pi臋knego Wed, 03 Oct 2012 11:25:26 +0200 osobnik zwany Ergie napisa艂:

[...]

pod wp艂ywem temperatury? Jak najbardziej.
Do tego paliwo ma r贸偶n膮 g臋sto艣膰.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-10-03 11:32:30
Autor: J.F
Kanister
U偶ytkownik "Ergie"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

No, blacha to do siebie ma, ze sie wygina pod niewielka sila :-)

J.

Data: 2012-10-03 11:35:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kanister
Hello Ergie,

Wednesday, October 3, 2012, 11:25:26 AM, you wrote:

Albo jedziesz z pustym kanistrem do UM, prosisz o nalanie 20 litrow wody,
zaznaczasz sobie dokad siega ... ale kanister to nie naczynie miarowe i sie wygina.
Blaszany, wygina?

Masz poj阠ie o podstawowych sprawach... Daj mi kanister i korek do
niego z wentylkiem - zobaczysz, o ile powi阫sz jego pojemno舵 w kilka
minut.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-03 11:39:41
Autor: Ergie
Kanister
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1706193545.20121003113558@pik-net.pl.invalid...

Masz poj阠ie o podstawowych sprawach... Daj mi kanister i korek do
niego z wentylkiem - zobaczysz, o ile powi阫sz jego pojemno舵 w kilka
minut.

Masz poj阠ie, 縠 mowa jest o wlewaniu 20l wody i benzyny, a nie o pompowaniu kanistra do kilku atm.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-03 11:01:52
Autor: t慰
Kanister
Ergie wrote:

Masz poj臋cie, 偶e mowa jest o wlewaniu 20l wody i benzyny, a nie o
pompowaniu kanistra do kilku atm.

Ma poj臋cie, ale trolluje, bo mu si臋 akurat nudzi. Dyskusja z tym trollem nigdy nie prowadzi do niczego dobrego. Na sam koniec odwr贸ci kota ogonem i Ci臋 splonkuje za... trolling. ;)

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 18:06:39
Autor: masti
Kanister
Dnia pi臋knego Wed, 03 Oct 2012 11:01:52 +0000 osobnik zwany t慰 napisa艂:

Ergie wrote:

[...]

jak chcesz potrollowa膰 to jeszcze sporo si臋 musisz nauczy膰

Data: 2012-10-03 19:30:22
Autor: t慰
Kanister
masti wrote:

jak chcesz potrollowa膰 to jeszcze sporo si臋 musisz nauczy膰

A masti to z kolei nie troll, ale zwyk艂y przyg艂up. :) Jak zwykle odpisa艂 co艣 nie na temat.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 19:37:51
Autor: masti
Kanister
Dnia pi臋knego Wed, 03 Oct 2012 19:30:22 +0000 osobnik zwany t慰 napisa艂:

masti wrote:

jak chcesz potrollowa膰 to jeszcze sporo si臋 musisz nauczy膰

A masti to z kolei nie troll, ale zwyk艂y przyg艂up. :) Jak zwykle odpisa艂
co艣 nie na temat.

tak, tak. Lekarz kaza艂 przytakiwa膰

Data: 2012-10-03 20:03:22
Autor: t慰
Kanister
masti wrote:

tak, tak. Lekarz kaza艂 przytakiwa膰

Dobrze, 偶e przynajmniej si臋 leczysz. Szacun za to.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 22:20:00
Autor: liquidmolly
Kanister
On 03 Oct 2012 20:03:22 GMT, t慰 wrote:

masti wrote:
[...]

Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za pozno

Data: 2012-10-03 20:54:03
Autor: t慰
Kanister
liquidmolly wrote:

Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za
pozno

No nie, kolejny analfabeta. Sk膮d was powypuszczali?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 23:00:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kanister
Hello liquidmolly,

Wednesday, October 3, 2012, 10:20:00 PM, you wrote:

jak chcesz potrollowa to jeszcze sporo si musisz nauczy
A masti to z kolei nie troll, ale zwyk硑 przyg硊p. :) Jak zwykle odpisa
co nie na temat.
tak, tak. Lekarz kaza przytakiwa
Dobrze, 縠 przynajmniej si leczysz. Szacun za to.
Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za pozno

Mo縩a jeszcze uratowa nogi...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-03 21:28:31
Autor: t慰
Kanister
RoMan Mandziejewicz wrote:

Mo偶na jeszcze uratowa膰 nogi...

Ch臋tnie by艣 si臋 ze mn膮 na nie zamieni艂, starcze. ;-)

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 23:38:47
Autor: liquidmolly
Kanister
On 03 Oct 2012 21:28:31 GMT, t慰 wrote:

RoMan Mandziejewicz wrote:

Mo偶na jeszcze uratowa膰 nogi...

Ch臋tnie by艣 si臋 ze mn膮 na nie zamieni艂, starcze. ;-)

Reszta juz zarezerwowana dla oranguanow i slepnacej papugi w pobliski zoo?

Data: 2012-10-03 21:44:22
Autor: t慰
Kanister
liquidmolly wrote:

Ch臋tnie by艣 si臋 ze mn膮 na nie zamieni艂, starcze. ;-)

Reszta juz zarezerwowana dla oranguanow i slepnacej papugi w pobliski
zoo?

Ch艂opcze, czy nie ma jakiej艣 grupy dla analfabet贸w, gdzie m贸g艂by艣 si臋 produkowa膰 w gronie sobie podobnych?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-03 11:44:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kanister
Hello Ergie,

Wednesday, October 3, 2012, 11:39:41 AM, you wrote:

[...]

Mowa o tym, dlaczego kanister nie mo縠 by legalnym naczyniem
miarowym. A dlatego w砤秐ie, 縠 zbyt 砤two zmieni jego pojemno舵 bez
niszczenia.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-03 12:48:47
Autor: Jakub Witkowski
Kanister
W dniu 2012-10-03 11:39, Ergie pisze:

[...]

Wystarczy nacisn辨 禼iank, 縠by zmniejszy obj阾o舵 o 鎤ier litra albo wi阠ej.
Naci秐ij mocniej, a nie wr骳i ju w 100% do pocz眛kowego kszta硉u. To jest blacha.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowa縩e,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w cz甓ci

Data: 2012-10-03 13:33:46
Autor: Ergie
Kanister
U縴tkownik "Jakub Witkowski"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:k4h56g$30j3$1@news2.ipartners.pl...

Wystarczy nacisn辨 禼iank, 縠by zmniejszy obj阾o舵 o 鎤ier litra albo wi阠ej.
Naci秐ij mocniej, a nie wr骳i ju w 100% do pocz眛kowego kszta硉u. To jest blacha.

Wyt硊macz mi prosz bo nie 砤pi. Jad do UM wlewam 20l wody i zaznaczam. Jad na stacj by wla 20l paliwa do zaznaczonego miejsca. W jaki spos骲 ten karnister ma si w mi阣zyczasie sam odkszta砪i?

W za硂縠niach nie by硂 nic o deptaniu itp. Bo zniszczy to mo縩a ka縟e narz阣zie pomiarowe, ale nie 秝iadomym niszczeniu tu dyskutujemy.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-03 14:07:22
Autor: J.F
Kanister
U縴tkownik "Ergie"  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

Moze sie i nie odksztalci znaczaco, ale wlales benzyne, ten pomiar jest dokladny, zatkales, wsadziles do bagaznika, sloneczko przygrzalo, w bagazniku sie zrobilo 80 C ... otwierales kiedys kanister rozgrzany ?

Benzyne wlales do baku, zamknales szczelnie, zostawiles na noc, zima przyszla, zrobilo sie -30 ...

W za硂縠niach nie by硂 nic o deptaniu itp. Bo zniszczy to mo縩a ka縟e narz阣zie pomiarowe, ale nie 秝iadomym niszczeniu tu dyskutujemy.

A przewozisz w specjalnym etui na kanistry miarowe, czy wrzucasz do bagaznika i nie interesujesz sie co sie dzieje ?

Tak czy inaczej - blaszany kanister to nie jest rzetelne narzedzie pomiarowe, ktoremu mozna wierzyc dlugo po wzorcowaniu.

J.

Kanister