Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna

Data: 2020-11-13 02:17:09
Autor: witrak()
Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna
1. Automat białkowy Kantoru napisał mi, że logowanie do ST tylko z hasłem maskowanym. Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

2. Apka mi się wywala, gdy klikam na skrót transakcji wymiany,  ale nie wywala się dla skrótu przelewu (mam takie trzy - tyle się mieści oprócz skrótu do przelewu - i w dodatku z identycznym opisem). U Was działa?

witrak()

Data: 2020-11-13 14:49:05
Autor: Pete
Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna
Hello, witrak().
On 13.11.2020 11:17 you wrote:

> 1. Automat bia=C5=82kowy Kantoru napisa=C5=82 mi, =C5=BCe logowanie > do ST t= ylko z has=C5=82em maskowanym. Ja wiem, =C5=BCe to > nieprawda. A Wy? 2. Apka mi si=C4=99 wywala, gdy klikam na > skr=C3=B3t transakcji wymiany,  a= le nie wywala si=C4=99 dla > skr=C3=B3tu przelewu (mam takie trzy - tyle si= =C4=99 mie=C5=9Bci > opr=C3=B3cz skr=C3=B3tu do przelewu - i w dodatku z iden= tycznym > opisem). U Was dzia=C5=82a?

U mnie działa.
 --
Pete

Data: 2020-11-14 10:54:00
Autor: szsz
W dniu 2020-11-13 o 11:17, witrak() pisze:
[...]

ja tak mialem (inny rodzaj niz zwykle) gdy zrobilem literówke w loginie
nie bylo informacji ze uzytkownik nie istnieje tylko haslo inaczej wprowadzane niz sobie ustawilem

m.

Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna