Kantor internetowy w Aliorze

Data: 2012-07-25 10:24:26
Autor: wiatrak
Kantor internetowy w Aliorze
Data: 2012-07-25 09:05:48
Autor: Konfabulator
Kantor internetowy w Aliorze
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
http://kantor.aliorbank.pl/

Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć będ±c klientem Aliora?

Data: 2012-07-25 02:35:01
Autor: eisenberg
Kantor internetowy w Aliorze
W dniu ¶roda, 25 lipca 2012 11:05:48 UTC+2 użytkownik  Konfabulator napisał:
wiatrak &lt;wiatrak@yahoo.pl&gt; napisaďż˝(a): &gt; http://kantor.aliorbank.pl/

A� dziwne, �e bank zaproponowa� taki deal. Czy wiadomo jak tego u�y� b�d�c klientem Aliora?

Trzeba będzie potestować. Na razie widzę ograniczon± ilo¶ć walut.

Data: 2012-07-25 10:49:26
Autor: xbartx
Kantor internetowy w Aliorze
Dnia Wed, 25 Jul 2012 09:05:48 +0000,  Konfabulator napisaĹ‚(a):

Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć
będąc klientem Aliora?

Wczoraj byłem wypłacić euro i zobaczyłem na jednej z kas napis 'kantor exchange' i miałem zgłębić temat czasu nie było. Przede mną jakiś Pan wymieniał w nim euro na złotówki ale nie mam pojęcia czy był klientem banku.

Data: 2012-07-25 12:45:33
Autor: TheBest
W dniu 2012-07-25 11:05,  Konfabulator pisze:
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):

http://kantor.aliorbank.pl/

Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć będ±c klientem Aliora?

Rejestracja, przelew z konta w AliorBank na AliorKantor (natychmiastowy), wymiana walut, przelew z AK na AB (natychmiastowy).

Data: 2012-07-26 09:50:04
Autor: Przemek
Kantor internetowy w Aliorze

Użytkownik " Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juoctc$24o$1inews.gazeta.pl...
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):

http://kantor.aliorbank.pl/

Aż dziwne, że bank zaproponował taki deal. Czy wiadomo jak tego użyć będ±c klientem Aliora?

--

Nie potrafie znalezc na ich stronie czy sa jakies oplaty za przelewy do obcych bankow (mnie interesuje Multi) bo na razie wydaje mi sie ze jedynym ich zarobkiem jest spread (ktory jest bardzo maly przynajmniej dla franka ktory mnie interesuje)

Data: 2012-07-26 01:26:22
Autor: luc
Kantor internetowy w Aliorze
On 26 Lip, 09:50, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
wrote:
Użytkownik " Konfabulator" <wandotroll1.WYT...@gazeta.pl> napisał w
wiadomo¶cinews:juoctc$24o$1inews.gazeta.pl...> wiatrak <wiat...@yahoo.pl> napisał(a):

> [...]

ich zarobkiem jest spread (ktory jest bardzo maly przynajmniej dla franka

Porównywałem kwotowanie dla 650 CHF i wyszło z korzy¶ci± około 2 pln
dla Aliora vs cinkciarz.pl.
Jaki¶ backup to może być, ale dla takiego zysku to mi się nie chce
bawić...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-26 10:14:40
Autor: xbartx
Kantor internetowy w Aliorze
Dnia Thu, 26 Jul 2012 01:26:22 -0700, luc napisał(a):

Porównywałem kwotowanie dla 650 CHF i wyszło z korzyścią około 2 pln dla
Aliora vs cinkciarz.pl.
Jakiś backup to może być, ale dla takiego zysku to mi się nie chce
bawić...

Bawić to nie ale jakby nie patrzeć to Alior jest zdecydowanie bardziej pewny niż cinkciarz.

Data: 2012-07-26 04:05:24
Autor: luc
On 26 Lip, 12:14, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> bawić...

Bawić to nie ale jakby nie patrzeć to Alior jest zdecydowanie bardziej

No tu racja, ale pozostaje rozpracować ten ich licznik, co by za
przelew waluty słono nie zapłacić...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-26 15:22:33
Autor: JotBe
Dnia Thu, 26 Jul 2012 04:05:24 -0700 (PDT), luc napisał(a):

..ale pozostaje rozpracować ten ich licznik, co by za
przelew waluty słono nie zapłacić...

Licznik rejestruje ilo¶ci ¶rodków wymienionych przez Klienta w Kantorze
Walutowym w każdej z walut oddzielnie. Przelewy walutowe do wysoko¶ci
wskazanej przez Licznik s± wolne od opłat. Każdy walutowy przelew w ramach
Licznika pomniejsza warto¶ć Licznika.

Aktualna warto¶ć Licznika jest prezentowana w Ustawieniach.

https://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63

Czyli, to co się wymieniło w kantorze mozna przetransferować za darmo.

Data: 2012-07-26 06:39:25
Autor: luc
Kantor internetowy w Aliorze
On 26 Lip, 15:22, JotBe <j0...@op.pl> wrote:
Dnia Thu, 26 Jul 2012 04:05:24 -0700 (PDT), luc napisa (a):

> ..ale pozostaje rozpracowa ten ich licznik, co by za
> przelew waluty s ono nie zap aci ...

Licznik rejestruje ilo ci rodk w wymienionych przez Klienta w Kantorze
Walutowym w ka dej z walut oddzielnie. Przelewy walutowe do wysoko ci
wskazanej przez Licznik s wolne od op at. Ka dy walutowy przelew w ramach
Licznika pomniejsza warto Licznika.

Aktualna warto Licznika jest prezentowana w Ustawieniach.

https://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63

Czyli, to co si wymieni o w kantorze mozna przetransferowa za darmo.

Hmmm... Przelewy z Licznika id± w opcji SHA. Wg opisu ze strony:
-- -- -- -- -- -- -- -
Opcja SHA oznacza, że koszty, zwi±zane z realizacj± przelewu, dzielone
s± pomiędzy zleceniodawcę i beneficjenta przelewu. W przypadku
przelewów, zlecanych w Banku, zleceniodawca pokrywa koszty Alior
Banku, natomiast beneficjent pokrywa koszty swojego banku oraz banków
po¶rednicz±cych.
-- -- -- -- -- -- -- -

Pytanie, czy za przelew z Aliora do Multibanku marka BRE nie zażyczy
sobie dodatkowej opłaty? No i jeszcze, czy będzie wtedy różnica w
cenie dla przelewu normalnego, pilnego i express (2 dni robocze
realizacji, jeden dzień i w tym samym dniu)?
Trzeba będzie testować...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-26 15:48:33
Autor: JotBe
Dnia Thu, 26 Jul 2012 06:39:25 -0700 (PDT), luc napisał(a):

[...]

Przećwiczyłem tylko opcję przelewu walutowego do Aliora.
Przelew normalny SHA, zaksięgowany natychmiast na rachunku walutowym w
Aliorze. Za darmo.
Co ciekawe, przelew ten nie pomniejszył licznika.

Data: 2012-07-26 07:11:24
Autor: luc
Kantor internetowy w Aliorze
On 26 Lip, 15:48, JotBe <j0...@op.pl> wrote:
Dnia Thu, 26 Jul 2012 06:39:25 -0700 (PDT), luc napisa (a):

> [...]
> Opcja SHA oznacza, e koszty, zwi zane z realizacj przelewu, dzielone
> s pomi dzy zleceniodawc i beneficjenta przelewu. W przypadku
> przelew w, zlecanych w Banku, zleceniodawca pokrywa koszty Alior
> Banku, natomiast beneficjent pokrywa koszty swojego banku oraz bank w
> po rednicz cych.
> -- -- -- -- -- -- -- -

> Pytanie, czy za przelew z Aliora do Multibanku marka BRE nie za yczy
> sobie dodatkowej op aty? No i jeszcze, czy b dzie wtedy r nica w
> cenie dla przelewu normalnego, pilnego i express (2 dni robocze
> realizacji, jeden dzie i w tym samym dniu)?

Prze wiczy em tylko opcj przelewu walutowego do Aliora.
Przelew normalny SHA, zaksi gowany natychmiast na rachunku walutowym w
Aliorze. Za darmo.
Co ciekawe, przelew ten nie pomniejszy licznika.

To może być ciekawe dla spłacaj±cych kredyt:

Zlecenie mieszane cykliczne - usługa ta ł±czy zalety pozostałych
zleceń - cykliczno¶ć oraz monitorowanie ceny waluty. Transakcje
wymiany s± realizowane co miesi±c do okre¶lonego dnia miesi±ca, w
przypadku osi±gnięcia zadeklarowanego poziomu kursu wymiany. Dostępna
jest opcja pozwalaj±ca w przypadku nieosi±gnięcia zadanego poziomu
kursu na realizację zlecenia po kursie bież±cym z ostatniego dnia
danego cyklu. Tak jak w pozostałych typach zleceń, deklarowany jest
termin ważno¶ci zlecenia.

A tu już można więcej niż 2 pln zaoszczędzić.

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-27 04:44:30
Autor: MrMrooz
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 12:14:40 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> bawić...

Bawić to nie ale jakby nie patrzeć to Alior jest zdecydowanie bardziej pewny niż cinkciarz.
Ale chyba jednak wolę Cinkciarza i alerty i automatyczne zawieranie transakcji. Co prawda Alior oferuje zlecenia, ale o ile zd±żyłem się zorientować - kasa musi być na koncie w kantorze, w Cinkciarzu przelewa się po zawarciu transakcji.

Ponawiam pytanie - czy kto¶ się orientuje czy karta do kantoru ma dodatkow± prowizję przy przewalutowaniu z waluty innej niż waluta karty?

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-07-27 16:30:49
Autor: xbartx
Kantor internetowy w Aliorze
Dnia Fri, 27 Jul 2012 04:44:30 -0700, MrMrooz napisał(a):

Ponawiam pytanie - czy ktoĹ› siÄ™ orientuje czy karta do kantoru ma
dodatkowÄ… prowizjÄ™ przy przewalutowaniu z waluty innej niĹĽ waluta karty?

Nie zaglądałem do papierów, bo nie mam zbytnio czasu ale wydaje mi się że karty będą rozliczane tak jak w Aliorze no bo po co by mieli sobie dodatkowe kłopoty robić.

--
xbartx

Data: 2012-07-25 10:46:02
Autor: Przemek
Kantor internetowy w Aliorze

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juoafs$jra$1node1.news.atman.pl...
http://kantor.aliorbank.pl/

Czy dobrze widze ze przelewy do innych bankow sa darmowe? Ciekawe czy sa gdzies jakies haczyki lub ukryte oplaty, bo kurs tez jest lepszy niz mam w TOPFX.

Data: 2012-07-25 10:54:58
Autor: xbartx
Kantor internetowy w Aliorze
Dnia Wed, 25 Jul 2012 10:24:26 +0200, wiatrak napisał(a):

http://kantor.aliorbank.pl/

Ciekawe jak będzie z tą kartą. Znalazłem coś takiego:

-- -
Jakie opłaty związane są z korzystaniem z karty?

Zamówienie karty jest bezpłatne, pod warunkiem, że w ciągu 6 miesięcy od aktywowania karty lub do momentu jest zastrzeżenia/zamknięcia zostanie dokonana za jej pomocą operacja na dowolną kwotę. W przeciwnym wypadku po 6 miesiącach od aktywowania karty lub w momencie jej zastrzeżenia/
zablokowania zostanie pobrana opłata w wysokości 15 zł. Korzystanie z karty jest bezpłatne.
-- -

Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak to wygląda to bardzo interesująco, bardzo.

Data: 2012-07-25 13:07:13
Autor: Matt
Kantor internetowy w Aliorze
On Wed, 25 Jul 2012 12:54:58 +0200, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Jednak nie mogę znaleĽć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak
to wygl±da to bardzo interesuj±co, bardzo.

Jest w TOiP.
Wypłata z bankomatu za granic±, pierwsza w miesi±cu za darmo, następne po  9 zł, niezależnie od ilo¶ci wypłacanej gotówki, więc bardzo interesuj±co.  Prawdopodobnie karta z AliorKantor zast±pi u mnie Visę Electron z Polbanku.

Matt

Data: 2012-07-25 12:52:01
Autor: xbartx
Dnia Wed, 25 Jul 2012 13:07:13 +0200, Matt napisał(a):

On Wed, 25 Jul 2012 12:54:58 +0200, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli
tak to wyglÄ…da to bardzo interesujÄ…co, bardzo.

Jest w TOiP.
Wypłata z bankomatu za granicą, pierwsza w miesiącu za darmo, następne
po 9 zł, niezależnie od ilości wypłacanej gotówki, więc bardzo
interesujÄ…co.
Prawdopodobnie karta z AliorKantor zastÄ…pi u mnie VisÄ™ Electron z
Polbanku.

No ciekawie to również wygląda do płacenia w sieci taka karta. Jakby przechodziła jako MC prepaid w Ryanair albo MC debit w Easyjet czy tam innych liniach lotnicznych to mamy kolejne jej zalety - bardzo dobry przelicznik.

Data: 2012-07-25 15:11:05
Autor: Matt
Kantor internetowy w Aliorze
On Wed, 25 Jul 2012 14:52:01 +0200, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

No ciekawie to również wygl±da do płacenia w sieci taka karta. Jakby
przechodziła jako MC prepaid w Ryanair albo MC debit w Easyjet czy tam
innych liniach lotnicznych to mamy kolejne jej zalety - bardzo dobry
przelicznik.

Według stron Aliora to ma być MC Debit.

Matt

Data: 2012-07-25 13:42:11
Autor: xbartx
Dnia Wed, 25 Jul 2012 15:11:05 +0200, Matt napisał(a):

Według stron Aliora to ma być MC Debit.

No ale z mojego doświadczenia np na Easyjet niestety wszystkie debit nie przechodziły - na szczęście VISA Półbanku tak.

Data: 2012-07-25 13:48:35
Autor: Waldek

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:juoja1$3ft$3inews.gazeta.pl...

Jednak nie mogę znaleźć czy wypłaty z bankomatów za darmowe - jeżeli tak
to wyglÄ…da to bardzo interesujÄ…co, bardzo.

Jaja sobie robisz ??  :D

http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-prowizje

Data: 2012-07-25 12:45:51
Autor: xbartx
Dnia Wed, 25 Jul 2012 13:48:35 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

Kurde przyglądałem się tej stronie ze dwa razy i dopiero po Twoim poście zobaczyłem - chyba za gorąco dzisiaj ;)

Data: 2012-07-26 02:31:18
Autor: MrMrooz
W dniu ¶roda, 25 lipca 2012 13:48:35 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-prowizje

A ja z kolei nie widzę czy jest prowizja przy płatno¶ciach/wypłatach w innej walucie niż waluta karty.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-07-25 19:03:50
Autor: MarcinF
Kantor internetowy w Aliorze
W dniu 2012-07-25 10:24, wiatrak pisze:
http://kantor.aliorbank.pl/

Kurs na stronie aktualizowany na bież±co, teraz EUR wychodzi
taniej niż dzisiejszy kurs visy, ale rano wychodziło drożej :)

Data: 2012-07-26 07:05:31
Autor: xbartx
Dnia Wed, 25 Jul 2012 19:03:50 +0200, MarcinF napisał(a):

W dniu 2012-07-25 10:24, wiatrak pisze:
http://kantor.aliorbank.pl/

Kurs na stronie aktualizowany na bieĹĽÄ…co, teraz EUR wychodzi taniej niĹĽ
dzisiejszy kurs visy, ale rano wychodziło drożej :)

Czyli jakby się wstrzelić to jest szansa na dorównanie Polbank z 1%MB no jak się w końcu dobre kursy w Półbanku skończą to alternatywa jakaś jest pod ręką.

Data: 2012-07-26 13:25:30
Autor: Matt
On Thu, 26 Jul 2012 09:05:31 +0200, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Kurs na stronie aktualizowany na bież±co, teraz EUR wychodzi taniej niż
dzisiejszy kurs visy, ale rano wychodziło drożej :)

Czyli jakby się wstrzelić to jest szansa na dorównanie Polbank z 1%MB no
jak się w końcu dobre kursy w Półbanku skończ± to alternatywa jaka¶ jest
pod ręk±.

Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a  AliorKantor nie.

Matt

Data: 2012-07-26 12:19:59
Autor: xbartx
Dnia Thu, 26 Jul 2012 13:25:30 +0200, Matt napisał(a):

Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a
AliorKantor nie.

No brałem podstawowe pod rozwagę czyli EUR, USD i GBP.

Data: 2012-07-26 12:37:47
Autor: eisenberg
Kantor internetowy w Aliorze
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 13:25:30 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
/.../
Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a  AliorKantor nie.

Jak to nie? Twoje rachunki -> Dodaj kolejny rachunek walutowy. S± nie tylko CZK, ale i HUF, JPY, RUB i inne. Ja mam 10 walut

Data: 2012-07-26 22:49:54
Autor: mx
Kantor internetowy w Aliorze
"eisenberg"  wrote

Jak to nie? Twoje rachunki -> Dodaj kolejny rachunek walutowy. S± nie tylko CZK, ale i >HUF, JPY, RUB i inne. Ja mam 10 walut

Fajne, każdy rachunek ma na końcu login Aliora, a przed nim numer waluty, zawsze ten sam. I tak: 00-pln, 01-usd, 02-eur, 03-chf, 04-gbp, 05-aud- 06-cad, 07-czk, 08-dkk, 09-huf, 10-jpy, 11-rub, 12-nok, 13-sek. Kontrolna to jak wyjdzie oczywi¶cie.

Data: 2012-07-26 23:17:35
Autor: RobertS
Kantor internetowy w Aliorze
przy założeniu konta w kantorze mam pytanie o kod promocyjny, chce kto¶ 20 zł zarobić? ;-)

pozdrawiam
RobertS

Data: 2012-07-26 21:54:14
Autor: totula
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
przy założeniu konta w kantorze mam pytanie o kod promocyjny, chce kto¶ 20 zł zarobić? ;-)

było by miło: TF1A1QQDWUFV

pozdrawiam
RobertS

pzdr
totula

Data: 2012-07-28 00:08:01
Autor: RobertS
[...]

kod wykorzystany, tylko teraz muszę jak±¶ transakcję przeprowadzić :-)

RobertS

Data: 2012-07-27 10:55:42
Autor: Matt
On Thu, 26 Jul 2012 21:37:47 +0200, eisenberg <eisenberg@neo.pl> wrote:

[...]

Przecież rozmawiamy o karcie, na której transakcje walutowe s± przeliczane  po korzystnym kursie. Do rachunków w Aliorze w CZK czy HUF nie dostaniesz  karty.

Matt

Data: 2012-08-26 13:20:47
Autor: kejt
Kantor internetowy w Aliorze
Pomagamy w wyborze godnego zaufania kantoru internetowego! Prezentujemy w jednym miejscu opinię Internautów na temat wszystkich kantorów. Jeste¶my jedynym niezależnym Ľródłem zaufanych opinii !

http://jakikantor.pl

--
Wyslano z serwisu -> http://

Kantor internetowy w Aliorze