Kantor internetowy z Citibankiem - który?

Data: 2016-11-12 15:36:57
Autor: kjboss
Kantor internetowy z Citibankiem - który?
Szukam kantoru z obsługą Citibanku ( czemu nikt nie ma kont w CITI??). e-kantorwalutowy niestety nie dziala jak reklamuja sie.

Może ktoś zna jakiś kantor, ktorego nie moglem znalezc?

Data: 2016-11-14 04:48:28
Autor: Dawid Rutkowski
Kantor internetowy z Citibankiem - który?
Kont w citi nie mam, bo są płatne.
Np. dla priority trzeba mieć jakiś kredyt (mam KK) i wpływy 5k miesięcznie (nie chce mi się, choć może być ping-pong i/lub przelew na spłatę KK), żeby było darmowe - skórka nie warta wyprawki, chyba że ktoś naprawdę potrzebuje np. ich debetówki (ma swoje zalety, ale i wady - np. niejasności).
Ew. można mieć 30k depozytu - ale przy ich marnym % już lepiej trzymać gdziekolwiek indziej - chyba że oszczędności w walucie trzymasz, wtedy może się opłacić (bo nie stracisz, na walutowych wszędzie 0%), bo konta walutowe za darmo, co wcale nie jest powszechne.

Wracając do tematu - zależy do zamiany walut w którą stronę potrzebujesz, bo zakładam, że raczej nie po to, żeby zamieniać w te i we wte - plus zapewne chodzi o darmowość operacji, dobre kursy i ew. natychmiastowość.
Bez natychmiastowości warunki przy zamianie złotówek na walutę spełnia kantor aliora - przelewy SEPA oraz SWIFT/SHA z kantoru do dowolnego banku na świecie są darmowe do wysokości sumy wymienionej w kantorze.
W drugą stronę - czyli waluta na złotówki - będzie kosztować wg przelewu do innego banku z TOiP citi.
Jaki kantor ma konto w citi, żeby było za darmo - nie wiem.

Data: 2016-11-16 22:58:40
Autor: przemyslaw.juroszek
Kantor internetowy z Citibankiem - który?
Internetowykantor.pl używam i bezpłatne przelew do Citi.

Kantor internetowy z Citibankiem - który?