Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku

Data: 2011-03-28 09:45:35
Autor: Kwik
Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku
Witam,

Rozwazam opcje przejscia na bezposrednia splate kredytu w CHF. Zeby dobrze oszacowac oplacalnosc tej zmiany, chcialbym upewnic sie co do poprawnosci mojego rozumowania:

1. Prowadzenie rachunku w CHF w Polbanku jest darmowe (wg. TOiP oraz infolinii)
2. Przelew z mBanku do Cinkciarz-a jest bezplatny (wg. TOiP)
3. Cinkciarz nie pobiera dodatkowych oplat za prowadzenie konta, operacje wymiany walut (jak rozumiem zarabiaja na spread-ach) oraz przelew do Polbanku
4. Polbank nie pobiera oplat za przelew przychodzacy w CHF (wg. infolinii, nie znalazlem rowniez takiej pozycji w TOiP)

Podsumowujac - cala operacja bedzie kosztowna jedynie w momencie podpisania aneksu do umowy kredytu, a pozniej juz czysta oszczednosc? Czy cos przeoczylem?

Pytanie dodatkowe:

Jaka jest alternatywa dla Cinkciarza? Czy sa serwisy, ktore maja lepsze kursy wymiany CHF oraz rowniez darmowe przelewy do Polbanku

Dzieki i pozdrawiam,
Kwik

Data: 2011-03-28 09:08:37
Autor: Tolek
Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku
Kwik <kwik@interia.pl> napisał(a):
(...)
3. Cinkciarz nie pobiera dodatkowych oplat za prowadzenie konta, operacje wymiany walut (jak rozumiem zarabiaja na spread-ach) oraz przelew do Polbanku
Też się nad tym zastanawiałem. Czy rzeczywiście Cinkciarz nie pobiera żadnych
opłat za przelew? Czy może wysyła to w opcji "płaci odbiorca"?
Jaka jest alternatywa dla Cinkciarza? Czy sa serwisy, ktore maja lepsze kursy wymiany CHF oraz rowniez darmowe przelewy do Polbanku
jest jeszcze https://internetowykantor.pl/ Ale nie wiem jak tam z Polbankiem

A ja dorzucę jeszcze jedno pytanie - co będzie z tymi co mają już spłacane
kredyty w CHF z kont prowadzonych w CHF jak Pawlak przeforsuje spłacanie
kredytów po kursie NBP? Czy wtedy będzie trzeba znowu zmieniać rachunki na
PLN, żeby bank przeliczał sam? --

Data: 2011-03-28 15:12:01
Autor: PH

Użytkownik "Tolek" <tolek_88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:impj6l$nlb$1inews.gazeta.pl...
[...]

stawiam flaszkę że to czcze (Pawlakowe) gadanie przedwyborcze i nic z tego nie wyjdzie (niestety)

Data: 2011-03-28 15:14:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "Tolek" <tolek_88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:impj6l$nlb$1@inews.gazeta.pl...

[...]

No ja Cię proszę.... na poważnie bierzesz takie pieprzenie?

Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku