Kapelan *Solidarnosci* ks. Popieluszko - bestialsko zamordowany

Data: 2011-12-13 18:40:03
Autor: Obserwator
Kapelan *Solidarnosci* ks. Popieluszko - bestialsko zamordowany

...przez junte sowieckiego pacholka: Jaruzelskiego.

Pod linkiem zamieszczono makabryczne fotografie zrobione ukrytym aparatem
przez ksiedza uczesniczącego w prosektorium. http://michaelstanislaus.salon24.pl/43546,ksiadz-jerzy-popieluszko-kapelan-solidarnosci

Dzieki Jaruzelskiemu oprawcy ksiedza, zyja i pewnie dostaja niezle renty.

Data: 2011-12-13 19:43:09
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

..przez junte sowieckiego pacholka: Jaruzelskiego.

A dzisiaj taki bezczelny złodziej Rydzyk śmie twierdzić że jego wielki
kałdun jest PRZEŚLADOWANY!

Podejrzewam że gdyby kazano mu tylko przebiec truchcikiem wzdłuż tej tamy,
padłby trupem po mniej więcej 1/3 dystansu. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-13 23:32:19
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc8662$p0d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdybyś był bardziej dociekliwy to byś się dowiedział, że morderstwo Popiełuszki było wymierzone przeciw Jaruzelskiemu i Kiszczakowi i miało doprowadzić do ich usunięcia.
Ucz się i czytaj, będziesz więcej wiedział.

Data: 2011-12-13 22:56:34
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Gdybyś był bardziej dociekliwy to byś się dowiedział, że morderstwo Popiełuszki było wymierzone przeciw Jaruzelskiemu i Kiszczakowi i miało doprowadzić do ich usunięcia.
Ucz się i czytaj, będziesz więcej wiedział.

tak twierdzi ruska Ochrana czy Talmud? --

Data: 2011-12-14 00:04:14
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Tak twierdzi pewien Żyd ze Stalowej Woli. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-14 14:27:54
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:bovqu6pwj3oo$.6ujxzi2qo7i$.dlg40tude.net...
Obserwator napisał:

[...]

No i wyszło szydło z worka, zgrzesio jest antysemitą.
Rozczaruję cię, nie jestem ani Żydem, ani żydem.

Data: 2011-12-14 13:59:17
Autor: Obserwator
Kapelan *Solidarnosci* ks. Popieluszko - bestialsko zamordowany

> Tak twierdzi pewien Żyd ze Stalowej Woli.

No i wyszło szydło z worka, zgrzesio jest antysemitą.
Rozczaruję cię, nie jestem ani Żydem, ani żydem.

wasza logika tawarisz mkarwan, jest powalajaca:)

Data: 2011-12-14 19:37:56
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

"Grzesia" to sobie poszukajcie wiecie gdzie, kurwan.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-14 14:31:23
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc8l72$huq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty też ucz się i czytaj, będziesz więcej wiedział.
Wiedzy nigdy za wiele.

Data: 2011-12-14 14:04:22
Autor: Obserwator
> [...]

> tak twierdzi ruska Ochrana czy Talmud?

Ty też ucz się i czytaj, będziesz więcej wiedział.

wasza wiedza jak widac jest dosc tendencyjna. Uznajecie bowiem, ze tylko
przedpotopowe teksty oparte na hipotezach, a nie dokumentach historycznych sa do zaakceptowania.

Dzisiaj wklejajac tekst Mariusza Dawida Dastych z 2001 r. to udowodniliscie.

To wy sie uczcie mkarwan o ile jeszcze to mozliwe.

Data: 2011-12-13 23:42:02
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ee7d275$0$1189$65785112news.neostrada.pl...
[...]

??????????????????
A to z jakiego niby powodu?

boukun

Data: 2011-12-14 14:34:39
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jc8kh8$qk3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Z prostego, to chyba oczywiste.
Popiełuszko porwany, opinię społeczna kieruje się przeciw Kiszczakowi i Jaruzelskiemu.
Oni odchodzą, a na ich miejsce przychodzą ci, którzy o tym wiedzieli.
Ucz się i czytaj, dużo czytaj, wiedzy nigdy za wiele.

Data: 2011-12-14 17:40:02
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ee8a5f0$0$1464$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nosz kuźwa, i dlaczego Kiszczak i Jaruzelski nie odeszli? Dlaczego stworzyli ten kurewski system i żyją jak pączki w maśle?

boukun

Data: 2011-12-14 18:39:55
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jcajmr$3k0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kiedy i gdzie mieli odejść?

Data: 2011-12-14 18:41:39
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ee8df6d$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobra, dobra, dobra, daj już spokój...

boukun

Data: 2011-12-14 18:44:43
Autor: Obserwator
Kapelan *Solidarnosci* ks. Popieluszko - bestialsko zamordowany
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Kiedy i gdzie mieli odejść?

 nie rob z siebie durnia, mkarwan.

Data: 2011-12-13 23:55:00
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

To że milicja znalazła później u niego na plebanii broń, amunicję i
koktajle mołotowa gromadzone z myślą o bojówkarzach "S" to podawał wówczas
nawet Dziennik Telewizyjny, ale żeby kogoś zdążył zamordować to przyznam że
nie słyszałem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-13 22:58:22
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

[...]

pewnie znalezli tez narkotyki i zdjecia pedowfilskie?

:)))

Data: 2011-12-14 14:36:41
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc8lae$i3v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?

Data: 2011-12-14 13:57:37
Autor:
> [...]
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> pewnie znalezli tez narkotyki i zdjecia pedofilskie?

ale tobie nie dorownam, nieprawdaz tawarisz mkarwn?

Data: 2011-12-14 14:36:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1tny1cl3oc8lz$.17cdtvspxfwiu$.dlg40tude.net...
[...]

Masz jakieś źródło na potwierdzenie tego co napisałeś czy tylko tak ci się p....?

Data: 2011-12-14 19:39:38
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Nie, to wam się p..... kurwan. Przecież podałem źródło.