Data: 2010-10-01 01:22:40 | |
Autor: VoyteG | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
Witam,
może znajdzie się specjalista, co podpowie... zaczęło mi delikatnie kapac - pod samochodem co dzien mała plamka cieczy - to prawdopodobnie płyn chłodzący - sadzać po kolorze, gęstości i zapachu. zagladalem pod auto i widac, ze cieknie, ale dokladnie nie wiem skad czy ktos ma z was jakis patent, jak to zdiagnozowac, dokladnie skad cieknie i czym uszczelnic? pacjent to fiat Panda dzieki i pozdrawiam |
|
Data: 2010-10-01 11:02:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 2010-10-01 10:22, VoyteG pisze:
Witam, No to jeszcze wyeliminuj płyn do spryskiwacza, bo jest dość podobny. zagladalem pod auto i widac, ze cieknie, ale dokladnie nie wiem skad Dokładnie skąd cieknie to trzeba dokładnie podejrzaną okolicę umyć myjką ciśnieniową, potem wytrzeć, uruchomić i patrzeć gdzie się pojawia wyciek. Skoro nakapie Ci tego plamkę, to znaczy że leci w takim tempie że będzie widać. Co do uszczelnienia to zależy od miejsca. Jak cieknie na pompie wody, to wymiana pompy, jak na łączeniu węży to pewnie wystarczy rozmontować, wyczyścić i lepiej dociągnąć opaskę. Jak na chłodnicy to trzeba wymienić chłodnicę, albo próbować jakieś preparaty do uszczelniania. |
|
Data: 2010-10-01 02:52:14 | |
Autor: VoyteG | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
On 1 Paź, 11:02, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:
W dniu 2010-10-01 10:22, VoyteG pisze: wlalem plyn o ostrym zapachu, wiec to jest z chlodnicy
wszedlem pod samochod i kapie tak na wysokosci osi przedniego kola tylko tam jest wiele zakamarkow czy jest jakis pomysl, poza rozebraniem polowy silnika? najciekawsze jest, ze kiedy podnioslem na lewarku samochod (pod przednim lewym kolem) to przestalo ciec, jak opuscilem i postawilem na ziemi - to kapie polozylem pod autem lustro i jest widoczna ewidentna plama z kapania Jak na chłodnicy to trzeba wymienić chłodnicę, albo próbować jakieś A jakie mozesz polecic preparaty? |
|
Data: 2010-10-01 12:23:02 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 01.10.2010 11:52, VoyteG pisze:
najciekawsze jest, ze kiedy podnioslem na lewarku samochod (pod A może jednak płyn od wspomagania ucieka gdzieś spod magla (przekładni kierowniczej)? Z maglami to jest tak, że czasami kapią bardziej jak zostawisz skręcone koła w którąś ze stron. A jak kapie płyn z chłodnicy/nagrzewnicy, to jest słodki w smaku. :> S. |
|
Data: 2010-10-01 03:34:14 | |
Autor: VoyteG | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
On 1 Paź, 12:23, Stefan Szczygielski <gro...@siospammoomean.eu.org>
wrote: W dniu 01.10.2010 11:52, VoyteG pisze:
Jak to zdiagnozowac? Z maglami to jest tak, że czasami kapią bardziej jak zostawisz skręcone koła w którąś ze stron. A jak kapie płyn z na razie tylko dotykalem, rekami i taki jest cierki i slodki w zapachu :) |
|
Data: 2010-10-01 13:27:14 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 01.10.2010 12:34, VoyteG pisze:
A jak kapie płyn zna razie tylko dotykalem, rekami i taki jest cierki i slodki w A masz w ogóle wspomaganie hydrauliczne? Płyn do wspomagania jest typowo lekko lepisty i czerwony - zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i będziesz wiedział. Ten test ze skręceniem kół też może Cię naprowadzić - jak przy skręceniu kapanie przejdzie w ciurkanie. No i jeszcze kapki raczej będą bliżej kół niż środka. S. |
|
Data: 2010-10-01 04:37:52 | |
Autor: VoyteG | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
On 1 Paź, 13:27, Stefan Szczygielski <gro...@siospammoomean.eu.org>
wrote: W dniu 01.10.2010 12:34, VoyteG pisze: Nie mam wspomagania kierowniocy, wiec raczej standardowy plyn do chlodnicy No i jeszcze kapki Wlasnie tak kapie blizej kola, nie centralnie i jak wspomnialem, podniesienie tego kola lewarkiem sprawia ze nie kapie |
|
Data: 2010-10-01 18:37:50 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 2010-10-01 13:37, VoyteG pisze:
On 1 Paź, 13:27, Stefan Szczygielski<gro...@siospammoomean.eu.org> W Pandzie w okolicach koła to masz do wyboru pompę wody cieknącą od strony napędu, przerdzewiały brok silnika i jeżeli dobrze kojarzę zbiornik z płynem. |
|
Data: 2010-10-01 18:35:24 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 2010-10-01 12:23, Stefan Szczygielski pisze:
W dniu 01.10.2010 11:52, VoyteG pisze: Z maglownicy jest tłusty, koloruje kałuże. |
|
Data: 2010-10-01 14:11:40 | |
Autor: kamil | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
"VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> wrote in message news:17b7d667-fe94-480c-be42-c2a425dbcb8cf6g2000yqa.googlegroups.com...
wszedlem pod samochod i kapie tak na wysokosci osi przedniego kola Warsztaty dolewaja jakiegos plynu swiecacego pod lampa UV czy czegos podobnego. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-10-01 12:10:30 | |
Autor: =Marcos= | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
czy ktos ma z was jakis patent, jak to zdiagnozowac, dokladnie skad O ile kapie gdy auto jest uruchomione. Mi na przykład z Peugeota 106 kapało tylko gdy był wyłączony. -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży |
|
Data: 2010-10-01 03:09:41 | |
Autor: VoyteG | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
On 1 Paź, 12:10, "=Marcos=" <mar...@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> wrote:
Wlasnie, mi kapie, gdy jest zimny... i postoi 2 godziny widac zwlaszcza rano po nocy |
|
Data: 2010-10-01 11:05:03 | |
Autor: Agent | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:7e0f19b0-b338-4ab1-811e-4327ff4070f7d25g2000yqc.googlegroups.com... Witam, może znajdzie się specjalista, co podpowie... zaczęło mi delikatnie kapac - pod samochodem co dzien mała plamka cieczy - to prawdopodobnie płyn chłodzący - sadzać po kolorze, gęstości i zapachu. zagladalem pod auto i widac, ze cieknie, ale dokladnie nie wiem skad czy ktos ma z was jakis patent, jak to zdiagnozowac, dokladnie skad cieknie i czym uszczelnic? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Zagrzać dobrze tak aby się włączył wentylator. Wtedy jak jest nieszczelność to będzie leciało jak z kranu. Ja tak miałem że nie leciało dopóki sie wentylator nie włączył. Tuż przed włączeniem zaczęło sie lać. |
|
Data: 2010-10-01 18:41:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
W dniu 2010-10-01 11:05, Agent pisze:
Zagrzać dobrze tak aby się włączył wentylator. Wtedy jak jest W zasadzie na czas eksperymentu można by wentylator odłączyć tak żeby silnik się podgrzał w okolice temperatury wrzenia płynu, a wentylator nie zaburzał obserwacji (bo będzie dmuchał i przeszkadzał). Tyle że trzeba uważać żeby silnika jednak nie przegrzać i żeby samemu się nie poparzyć jak nieszczelność nagle się zrobi dużo większa. Z miejsca nieszczelności powinna wydobywać się para którą w chłodne wieczory będzie doskonale widać przy świetle np. latarki. Natomiast są też nieszczelności takie że leci tylko na zimno. |
|
Data: 2010-10-01 12:01:31 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
czym uszczelnic? na pewno nie uszczelniaczami do chłodnic, może się tak zdarzyć, że najpierw to co uszczelniacz uszczelni to będzie nagrzewnica i dopiero wtedy się zaczynają korowody, chyba że sprzedajesz auto i masz to w d..., brat |
|
Data: 2010-10-01 17:55:28 | |
Autor: J_K_K | |
Kapie, jak zdiagnozować? | |
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:7e0f19b0-b338-4ab1-811e-4327ff4070f7d25g2000yqc.googlegroups.com... zagladalem pod auto i widac, ze cieknie, ale dokladnie nie wiem skad pacjent to fiat Panda -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Jaki przebieg ? Może pora na wymianę pompy ? Co do rodzaju płynu - z Twojego opisu wygląda, że faktycznie chłodniczy. Dodatkowy test - jest lekko "żrący", palce robią się "śliskie". Pzdr JKK |