Kapitał własny banku i maksymalny możl iwy kredyt.

Data: 2010-11-01 15:48:19
Autor: BAREK
Kapitał własny banku i maksymalny możl iwy kredyt.
Dzień Dobry,
Może początkowo to wyda się śmieszne, ale chciałem zapytać;
Czy można jakoś sprawdzić jaki maksymalny kredyt może dany bank udzielić jednemu podmiotowi?
Siedzi mi jakoś w pamięci, że każdy bank nie może na jeden podmiot biorący kredyt przeznaczyć więcej niż jakiś kawałek kapitału własnego-co wynika z prawa bankowego. Dlatego też banki dla większych kredytów dogadują się i zakładają konsorcja.
Są małe banki-banki spółdzielcze i one często nie mogą tych kredtów zbyt dużych udzielać.
Czy da się jakoś sprawdzić kilka takich banków na okoliczność maksymalnej kwoty dopuszczalnego kredytu?

barek

Data: 2010-11-01 18:50:53
Autor: brum
Kapita³ w³asny banku i maksymalny mo¿liwy kredyt.
Czy da siê jako¶ sprawdziæ kilka takich banków na okoliczno¶æ maksymalnej kwoty dopuszczalnego kredytu?

zapytac w banku ?

Kapitał własny banku i maksymalny możl iwy kredyt.