Kapitał początkowy - dokumenty RP7

Data: 2010-10-27 08:34:19
Autor: Irena
Kapitał początkowy - dokumenty RP7
Witam ,
pracodawca a ściślej pracownik firmy , któremu ufnie oddałam komplet dokumentów do ustalenia KP ( wszystkie RP7) nie dostarczył dokumentów do ZUS .. Było to w 2005 roku .
 Pani odpowiedzialna za dostarczenie dokumentów do ZUS potwierdza fakt że ich tam nie dostarczyła a z niewiadomych przyczyn zaniosła je do domu .
Od marca tego roku szuka tych dokumentów przesuwając termin ich oddania .
Z prawem jestem na bakier , bo jestem człowiekiem niezwykle spokojnym , raczej ustąpię niż wyegzekwuję .
Tym razem czuję się już jak idiotka.  Przez skórę czuję , że tych dokumentów po prostu juz nie ma.
Co  mogę z tym fantem zrobić?

Pozdrawiam
Irena

 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5456 (20100916) __________