Kapitał zakładowy banków - gdzie szukać ?

Data: 2009-04-10 21:41:15
Autor: Mithos
Kapitał zakładowy banków - gdzie szukać ?
Czy jest jakieś zbiorcze zestawienie kapitału zakładowego poszczególnych banków ? Oczywiście na stronie każdego banku można się doszukać takich informacji ale jest to dosyć dużo roboty.

Z ciekawości prześwietliłem banki, z którymi miałem coś do czynienia :

BRE - 123 763 528,00 PLN,
Millenium - 849 181 744,00 PLN,
Bank Handlowy - 522 638 400, 00 PLN,
PKO BP - 1 000 000 000, 00 PLN,
Peako - 262 121 629,00 (z tym nie miałem nigdy nic wspólnego)
BGŻ - 43 136 764,00 PLN,
ING - 130 100 000,00 PLN,
Raiffeisen - 998 018 370,00 PLN,
Alior - 500 000 000 PLN (z nimi jeszcze też nic nie miałem wspólnego).

Trochę mnie to zaskoczyło ponieważ nie sądziłem, że BRE i ING mają tak mało, a Raiffeisen tak dużo.

--
Mithos

Kapitał zakładowy banków - gdzie szukać ?