Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!

Data: 2013-01-05 16:03:23
Autor: boukun
Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!
Data: 2013-01-05 16:25:40
Autor: pluton_
Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!
Ale nie, żeby rabować ten wolny od kapitalistycznej zarazy kraj...

powiedzial wyludzacz zasilkow.

Nullification

Data: 2013-01-05 16:32:26
Autor: boukun
Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc9gi4$ojk$1node2.news.atman.pl...
Ale nie, żeby rabować ten wolny od kapitalistycznej zarazy kraj...

powiedzial wyludzacz zasilkow.

Gnij na ¶mietniku...

boukun

Data: 2013-01-05 16:47:32
Autor: pluton_
Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!
Gnij na ¶mietniku...

Pojeb*alo cie ? Jak ja nie bede placil podatkow, to ty zdechniesz z glodu.

Nullification

Data: 2013-01-05 16:50:53
Autor: boukun
Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc9hr3$pu7$1node2.news.atman.pl...
Gnij na ¶mietniku...

Pojeb*alo cie ? Jak ja nie bede placil podatkow, to ty zdechniesz z glodu.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

I tak czeka cię ¶mietnik, bo¶ głupi debil i zasługujesz na dziadowski los... Już sam nie wiesz, kogo i jak chcesz zagłodzić..., swoimi podatkami... i kto cię rucha...

boukun

Data: 2013-01-05 17:05:57
Autor: pluton_
[...]

Dokladnie wiem, kto mnie rucha. Taka fajna blondyna.

Nullification

Kapitali¶ci, spierdalać na Białoru¶!