Kapitalistyczne wiecznie nienażarte

Data: 2010-01-03 09:46:53
Autor: Jadrys
Kapitalistyczne wiecznie nienażarte

  Å›wiÅ„skie ryje nie mogÄ… pewnie spać po nocach.. - w Korei PÅ‚n podobno miaÅ‚ być głód, a tu proszÄ™ - ludzie bawiÄ… siÄ™ jak i wszÄ™dzie na Å›wiecie.
  (Zaleca siÄ™ przejrzenie zdjęć bez czytania ociekajÄ…cych jadem prokapitalistycznych komentarzy.. OczywiÅ›cie czytanie opinii zwykÅ‚ych  czytelników jak najbardziej wskazane).

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunistycznym-raju-- -zdjecia,galeria.html

Data: 2010-01-03 10:39:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

  Å›wiÅ„skie ryje nie mogÄ… pewnie spać po nocach.. - w Korei PÅ‚n podobno
miał być głód, a tu proszę - ludzie bawią się jak i wszędzie na świecie.
  (Zaleca siÄ™ przejrzenie zdjęć bez czytania ociekajÄ…cych jadem
prokapitalistycznych komentarzy.. Oczywiście czytanie opinii zwykłych
czytelników jak najbardziej wskazane).

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunistycznym-raju-- -zdjecia,galeria.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   za to samo co polecasz innym t.j. czytanie komentow
   - nawiasem mowiac do radosci w jakiejs zapyzialej krld
   gdzie na codzien zwykle ludki zra trawe - mnie nazwales
   idiota ty zalgana czerwona sciereczko.

   w stosunkach z takimi jak ty opuszczaja mnie nawet
   resztki chrzescijanskiego milosierdzia - tu glos oddaje
   towarzyszowi kalachowi!

   ar

Data: 2010-01-03 11:26:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 10:39, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Tak, polecam czytanie komentarzy zwykÅ‚ych czytelników, tego co oni myÅ›lÄ… na ten temat.  A nie gÅ‚osu kapitalistycznej propagandy. Już sam tytuÅ‚ tego artykuÅ‚u " komunistyczny raj.... " odpowiada kto jest autorem. Jeszcze nigdy żaden przedstawiciel rzÄ…du PółnocnokoreaÅ„skiego nie wypowiedziaÅ‚ siÄ™ że KoreaÅ„czycy żyjÄ… w raju.
Za to propaganda nienażartych kapitalistycznych ryjów cały czas pisze o jakimś raju.
Pewnie, pozabijajcie wszystkich wolnomyÅ›licieli majÄ…cych  swoje niezależne od propagandy zdanie. Wtedy pewnie siÄ™ lepiej poczujecie.

Data: 2010-01-03 04:44:36
Autor: Hans Kloss
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
On 3 Sty, 11:26,Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tak, polecam czytanie komentarzy zwyk³ych czytelników,
Jakiekolwiek komentarze na ten temat s± gówno warte, chyba ¿e pope³nia
je kto¶ kto w tym raju krat BY£ OSOBI¦CIE. Ale je¿eli tam jest tak
czarownie to dlaczego rz±dz±ca tym rajem banda trzyma obywateli pod
kluczem tak jak ongi¶ ich kole¿kowie z by³ego enerdówka?? Czy¿by siê
obawiali ¿e im mróweczki z tego raju uciekn± gdzie pieprz ro¶cnie?
Trochê logiki, ch³opie...
J-23

Data: 2010-01-03 15:14:56
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 13:44, Hans Kloss pisze:
[...]

Akurat to zamkniêcie granic jest dla mnie wielka zagadk± pseudokomuny. Za diab³a rogatego nie mam pojêcia czemu mia³oby to s³u¿yæ. W Wietnamie nikt nie trzyma obywateli w zamkniêciu a jednak nie widaæ ¿eby ten kraj siê wyludnia³. Na Kubie jest zreszt± to samo. Nie wspominaj±c ju¿ o Jugos³awii.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-03 15:20:55
Autor: raff
[...]

Moze to sa po prostu kapitalistyczne brednie.

R.

Data: 2010-01-03 15:36:14
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 15:20, raff pisze:
[...]

Nie, zamkniête granice s±/by³y akurat faktem..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-03 18:43:30
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

Moze chodzi o to ze tam jest tak dobrze i zeby wyzyskiwana ludnosc z Korei Pd tam nie uciekala ?

R.

Data: 2010-01-03 20:50:28
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 18:43, raff pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Naprawdê nie sposób zrozumieæ takie postêpowanie pseudokomuchów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-03 11:23:28
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhpli2$3bn$1news.onet.pl...
 ¶wiñskie ryje nie mog± pewnie spaæ po nocach.. - w Korei P³n podobno mia³ byæ g³ód, a tu proszê - ludzie bawi± siê jak i wszêdzie na ¶wiecie.
 (Zaleca siê przejrzenie zdjêæ bez czytania ociekaj±cych jadem prokapitalistycznych komentarzy.. Oczywi¶cie czytanie opinii zwyk³ych czytelników jak najbardziej wskazane).
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunisty
cznym-raju-- -zdjecia,galeria.html

Jak na Titaniku.

--
stevep

Data: 2010-01-03 15:33:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 11:23, cirrus pisze:
[...]

"Orkiestra gra³a do koñca", tak,- my¶lê ¿e masz racjê, gdy zabraknie Kim Dzong Ila to kapitali¶ci zaraz wezm± ten kraj w swoje w³adanie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-03 18:00:15
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jadrys ma oczywi¶cieracjê
> [...]

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jadrys ma oczywi¶cie racjê - kiedy kapitali¶ci wezm± w swoje w³adanie Koreê Pólnocn±, to dopiero zapanuje tam nêdza i g³ód.
Na dowód przytaczam tre¶æ ksi±¿ki dla dzieci pt "Twoi rówie¶nicy" wydanej w Polsce w 1953 (t³umaczenie z rosyjskiego):
Londyn:
Bezdomny 10-latek b³±ka siê po mie¶cie ze swoj± m³odsz± siostr±. ¯yj± z ¿ebraniny i szperania po ¶mietnikach.
USA:
9-letni ch³opiec pracuje w fabryce z gromad± takich jak on.
Nêdza i ci±gle rosn±ce ceny.
Korea:
Dwóch ch³opców haruj±cych w g³oduj±cej Korei Po³udniowej ucieka na pólnoc.
Nareszcie mog± siê naje¶æ do syta.

Data: 2010-01-03 20:52:07
Autor: Jadrys
Jadrys ma oczywi¶cieracjê
W dniu 2010-01-03 18:00, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Propaganda kapitalistyczna nadal ¿eruje na tych klêskach ¿ywio³owych z przed lat gdy w Korei P³n. panowa³ g³ód.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-04 11:51:20
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhq9s9$heq$1news.onet.pl...
[...]

To prawie jak w ZSRR, gdy zabraklo Stalina. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:18:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:51, cirrus pisze:

[...]

Bo ja wiem.. - Raczej jak brak³o Bre¿niewa.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-05 17:14:41
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhvhob$cgh$2news.onet.pl...
[...]

I pewnie jego "ograniczonej suwerenno¶ci"?

--
stevep

Data: 2010-01-03 12:26:23
Autor: marek czaplicki
Kapitalistyczne wiecznie nienażarte
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunistycznym-raju-- -zdjecia,galeria.html
Dziesiątki tysięcy obywateli Korei Północnej uczestniczyły w Phenianie w marszu poparcia dla polityki komunistycznych
władz w nowym roku, w tym dla poprawy stosunków z USA i Koreą Południową, dla podniesienia poziomu życia.
najsmutniejszym krajem nie jest ten w którym śmiech jest zakazany, lecz ten w którym śmiech jest obowiązkowy.

Data: 2010-01-03 15:34:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 12:26, marek czaplicki pisze:
[...]

Bardzo głęboka myśl, jednak nie sądzę żeby się odnosiła do Korei Płn.

Data: 2010-01-03 16:47:46
Autor: marek czaplicki
Jadrys pisze:
najsmutniejszym krajem nie jest ten w którym śmiech jest zakazany, lecz ten w którym śmiech jest obowiązkowy.

Bardzo głęboka myśl, jednak nie sądzę żeby się odnosiła do Korei Płn.

w tym problem, że nie wiadomo. Korea Północna jest najbardziej zamkniętym krajem świata. władza w Korei przechodzi drogą sukcesji z ojca na syna. nikt tam nie organizuje takich bezeceństw :-) jak wolne wybory. wystarczają organizowane przez władze "dobrowolne" wiece poparcia.

Data: 2010-01-03 18:05:28
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 16:47, marek czaplicki pisze:
Jadrys pisze:
[...]

No wiem.. Ale dlaczego w tzw. wolnych krajach wygrywajÄ… zawsze te same partie?  PostawiÅ‚bym znak równoÅ›ci w prawdopodobieÅ„stwie przegrania wyborów w Korei PÅ‚n. przez pseudokomunistów a w zwyciÄ™stwem kogoÅ› z poza dwójki "demokraci >< republikanie w USA.

Data: 2010-01-03 18:19:42
Autor: marek czaplicki
Jadrys pisze:
[...]

problem nie sprowadza się do tego, że wygrywają ci sami lecz do tego czy obywatele mają jakikolwiek wybór. zastanawia mnie też że system panujący w Korei Płn traktujemy jako coś naturalnego, dla którego nie widzimy alternatywy. tak jakby były publikowane sondaże poparcia przeprowadzane przez niezależne ośrodki badania opinii publicznej, wskazujące na stuprocentowe poparcie dla reżimu w Korei Płn.
demokracja przywołana przez Ciebie jako analogia, czyli USA skutecznie broni się przed ustanawianiem kultu jednostki poprzez publikowanie sondaży opinii dotyczącej różnych spraw w USA. i można powiedzieć, że politycy bardzo skupiają się na tej opinii wysłuchiwaniu.
zresztą w USA mają prawo działać najróżniejsze partie od prawa do lewa, a to że wygrywa zawsze jedna z dwóch to już sprawa Amerykanów, którzy po prostu na nie głosują.

Data: 2010-01-03 20:53:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 18:19, marek czaplicki pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Jest to bardzo dziwne, to gÅ‚osowanie Amerykanów.  Nieomal 90% obywateli jest za zakoÅ„czeniem obecnych wojen i wycofaniem wojsk z Iraku i Afganistanu, a jednak wygrywa wybory czÅ‚owiek który jasno deklaruje że wojny bÄ™dzie kontynuowaÅ‚.
Mówisz że to sprawa Amerykanów na kogo głosują? A czy to nie przypadkiem sprawa Koreańczyków na kogo głosują? - Efekt głosowań w obydwu tych krajach jast taki sam, - wygrywają ci co mają wygrać.
W USA z tymi wyborami jest tak jak z samochodami marki "Ford" na początku XX wieku - możesz kupić w każdym kolorze pod warunkiem że jest to kolor czarny.

Data: 2010-01-04 13:07:45
Autor: Tomek
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhq9tk$heq$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-03 12:26, marek czaplicki pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunistycznym-raju-- -zdjecia,galeria.html

Dziesi±tki tysiêcy obywateli Korei Pó³nocnej uczestniczy³y w Phenianie w marszu poparcia dla polityki komunistycznych
w³adz w nowym roku, w tym dla poprawy stosunków z USA i Kore± Po³udniow±, dla podniesienia poziomu ¿ycia.
najsmutniejszym krajem nie jest ten w którym ¶miech jest zakazany, lecz ten w którym ¶miech jest obowi±zkowy.

Bardzo g³êboka my¶l, jednak nie s±dzê ¿eby siê odnosi³a do Korei P³n.

T³umy na zdjêciach niczego nie dowodz±. Za komuny mojej mamie powiedziano, ¿e jak nie pójdzie na pochód, to j± wylej± z pracy. Ojca z kolei wyrzucili ze szko³y, bo siê nie chcia³ do partii zapisaæ. Te¿ byli¶my oaz± szcze¶liwo¶ci?
Ps. Czasami jednak rodzice na pochód szli z w³asnej nieprzymuszonej woli - urywali siê zaraz i stawali do kolejki do jednego z samochodów ciê¿arowych ustawionych wokó³ pochodu - sprzedawali w nich z okazji 1-maja deficytowy towar, jakim by³y parówki.
Tomek

Data: 2010-01-05 15:18:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 13:07, Tomek pisze:

[...]

A jak to siê ma do mnie? Cztery razy sk³ada³em wnioski o przyjêcie do partii i za ka¿dym razem dostawa³em odmowê..

[...]

Nie pamiêtam ¿adnych przymusów w uczestnictwie. Gdy tylko mia³em czas o okazjê to szed³em na pierwszomajowe pochody ze wzglêdu na ró¿nego rodzaju festyny które siê odbywa³y po skoñczonym pochodzie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-05 17:13:36
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhvhn5$cgh$1news.onet.pl...
[...]

No, no cztery razy, ja znam faceta, który w ankiecie o przyjêcie do bandy wpisa³ pochodzenie drobnomieszczañskie (rodzice mieli sk³ad wêgla), a mimo tego choæ by³ zbyt uczciwy na tamt± szubrê po pewnych perturbacjach i tak go przyjeli.

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:26:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 17:13, cirrus pisze:

[...]

A jak by³o z tob± Stefan? By³e¶ w partii?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-09 09:53:12
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hi7mbc$f79$2news.onet.pl...
[...]

Na szczê¶cie Bóg uchowa³, ale mia³em takie zdarzenie, brat cioteczny napu¶ci³ mnie, abym zg³osi³ swój akces na posadê G³ównego Mechanika w jego firmie, podczas rozmowy z dyrektorem, ten stwierdzi³: zasiêgniemy opinii o panu po linii partyjnej. Ale ja jestem bezpartyjny odpowiedzia³em, nie szkodzi stwierdzi³ towarzysz dyrektor.

--
stevep

Data: 2010-01-03 18:00:42
Autor: kefirh
Jadrys pisze:

[...]

napisz do niego, Ty go rozumiesz..., prawda?

http://www.youtube.com/watch?v=xh_9QhRzJEs

k.

Data: 2010-01-03 20:54:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 18:00, kefirh pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Nie chce mi się to odtworzyć.. :-(

Data: 2010-01-03 21:48:00
Autor: kefirh
Kapitalistyczne wiecznie nienażarte
Jadrys pisze:
Nie chce mi się to odtworzyć.. :-(

A mnie sie takie cus jeszcze otworzylo:
http://www.youtube.com/watch?v=67eBYOBHn1E&feature=related

Nie wiem, czy czytales troche jakiejs literatury since fiction
albo innej, gdzie autorzy pisza co mozna zrobic z czlowiekiem, spoleczenstwem.
Prawdziwy ideowiec (za jakiego sie podajesz) musi byc zdolny do wszystkiego..., no wiesz -- w imie idei!

k.

Data: 2010-01-04 09:54:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 21:48, kefirh pisze:
Jadrys pisze:
[...]

No i co to takiego dziwnego jest w tych ich paradach wojskowych? Na pewno w obliczu zagrożenia imperialistycznego podtrzymują one na duchu.

Nie gadaj bzdetów. - Komunizm jest tylko po to żeby ukrócić wyzysk najsłabszych.

Data: 2010-01-04 11:52:56
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhsabm$5vj$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-03 21:48, kefirh pisze:
Jadrys pisze:
Nie chce mi siê to odtworzyæ.. :-(
[...]
No i co to takiego dziwnego jest w tych ich paradach wojskowych? Na pewno w obliczu zagro¿enia imperialistycznego podtrzymuj± one na duchu.
Nie gadaj bzdetów. - Komunizm jest tylko po to ¿eby ukróciæ wyzysk najs³abszych.

Najczê¶ciej nios±c ¶mieræ i prze¶ladowania.

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:21:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:52, cirrus pisze:

[...]

Wprowadzanie sprawiedliwo¶ci spo³ecznej to nie uprawa kwiatków.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-05 17:15:28
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie niena¿arte
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhvhsg$cgh$3news.onet.pl...
[...]

Najczê¶ciej to w±chanie kwiatków od spodu. ;)

--
stevep

Kapitalistyczne wiecznie nienażarte