Kapitalistyczne wiecznie nienażarte

Data: 2010-01-03 11:23:28
Autor: cirrus
Kapitalistyczne wiecznie nienażarte
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhpli2$3bn$1news.onet.pl...
 świńskie ryje nie mogą pewnie spać po nocach.. - w Korei Płn podobno miał być głód, a tu proszę - ludzie bawią się jak i wszędzie na świecie.
 (Zaleca się przejrzenie zdjęć bez czytania ociekających jadem prokapitalistycznych komentarzy.. Oczywiście czytanie opinii zwykłych czytelników jak najbardziej wskazane).
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11821795,title,Tak-Nowy-Rok-witaja-w-komunisty
cznym-raju-- -zdjecia,galeria.html

Jak na Titaniku.

--
stevep

Data: 2010-01-03 15:33:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 11:23, cirrus pisze:
[...]

"Orkiestra grała do końca", tak,- myślę że masz rację, gdy zabraknie Kim Dzong Ila to kapitaliści zaraz wezmą ten kraj w swoje władanie.

Data: 2010-01-03 18:00:15
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jadrys ma oczywiścierację
> [...]
"Orkiestra grała do końca", tak,- myślę że masz rację, gdy zabraknie Kim Dzong Ila to kapitaliści zaraz wezmą ten kraj w swoje władanie.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jadrys ma oczywiście rację - kiedy kapitaliści wezmą w swoje władanie Koreę Pólnocną, to dopiero zapanuje tam nędza i głód.
Na dowód przytaczam treść książki dla dzieci pt "Twoi rówieśnicy" wydanej w Polsce w 1953 (tłumaczenie z rosyjskiego):
Londyn:
Bezdomny 10-latek błąka się po mieście ze swoją młodszą siostrą. Żyją z żebraniny i szperania po śmietnikach.
USA:
9-letni chłopiec pracuje w fabryce z gromadą takich jak on.
Nędza i ciągle rosnące ceny.
Korea:
Dwóch chłopców harujących w głodującej Korei Południowej ucieka na pólnoc.
Nareszcie mogą się najeść do syta.

Data: 2010-01-03 20:52:07
Autor: Jadrys
Jadrys ma oczywiścierację
W dniu 2010-01-03 18:00, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Propaganda kapitalistyczna nadal żeruje na tych klęskach żywiołowych z przed lat gdy w Korei Płn. panował głód.

Data: 2010-01-04 11:51:20
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhq9s9$heq$1news.onet.pl...
[...]

To prawie jak w ZSRR, gdy zabraklo Stalina. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:18:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:51, cirrus pisze:

[...]

Bo ja wiem.. - Raczej jak brakło Breżniewa.

Data: 2010-01-05 17:14:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvhob$cgh$2news.onet.pl...
[...]

I pewnie jego "ograniczonej suwerenności"?

--
stevep

Kapitalistyczne wiecznie nienażarte