[Eurobank]Kapitalizacja dzienna na KO

Data: 2009-05-05 13:03:28
Autor: Krzysztof
[Eurobank]Kapitalizacja dzienna na KO

"miecznik" <pmiec.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gtouis$f0q$1inews.gazeta.pl...
Z której godziny Eurobank bierze pod uwagę saldo na rachunku oszczędnościowym
do naliczania odsetek?
Przelałem odsetki z RORu na Oszczędnościowy  3.05.09 o godz. 22:30 i w
historii operacji Oszczędnościowego widzę tak:

3.05.09 Odsetki
3.05.09 Przelew wenętrzny

Oczywiście odsetki zostały naliczone od salda z przed otrzymaniem przelewu.
Czy środki z przelewu zaprocentują mi za 3.05.09 na koniec miesiąca na RORze?

Odsetki dopisane 3.05. sa to odsetki za saldo do 2.05 wlacznie. odsetki od nowej wplaty dokonanej 3.05 zobaczysz dopiero 4.05.

[Eurobank]Kapitalizacja dzienna na KO