Kapitalizm jednak si臋 zwija...

Data: 2012-12-11 20:45:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm jednak si臋 zwija...

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ka7ri1$uvk$1news.task.gda.pl...
To by艂o miesi膮c temu:

http://pl.soc.polityka.narkive.com/v9ktxBSF/kapitalizm-si-zwija

A tydzie艅 temu ci膮g dalszy:
"W zesz艂ym tygodniu sp贸艂ka Fiat Auto Poland og艂osi艂a zamiar grupowego
zwolnienia 1,5 tys. pracownik贸w, czyli jednej trzeciej za艂ogi. "

http://www.tinyurl.pl?Efxcg3d4

No to co tam nowego panie Idzikowski?

Przypomn臋: "Jako艣 mam bujn膮 fantazj臋, czy wyobra藕ni臋, bo zaledwie wczoraj
czy przedwczoraj czyta艂em, czy w TV s艂ysza艂em, 偶e jaki艣 inwestor
zagraniczny
wybuduje jak膮艣 fabryk臋 czy wytw贸rni臋 i 偶e zatrudni 400 pracownik贸w. Ale to
by艂o w re偶ymowej telewizji lub mi si臋 艣ni艂o!".

艢ni艂o si臋 chyba, oj 艣ni艂o :)

Je艣li nie chc膮 kupowa膰 Fiat贸w, to po co produkowa膰? A je艣li nie produkuje si臋, to na ***uj potrzebni pracownicy?
A czy ja pisa艂em, 偶e s艂ysza艂em, 偶e jaki艣 producent samochod贸w jest tym inwestorem zagranicznym?

Czytaj, kole偶ko ze zrozumieniem!

zirytowany ignorancj膮

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-12-11 21:18:50
Autor: boukun
Kapitalizm jednak si臋 zwija...
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50c78d49$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No w艂a艣nie, dlaczego nie dadz膮 nam  zezwllenia na polowanie na zwierzyn臋 w lesie z 艂uk贸w?

boukun

Kapitalizm jednak si臋 zwija...