Kapitalizm zdycha!

Data: 2011-10-29 20:18:17
Autor: sofu
Kapitalizm zdycha!
Kapitalizm który miał byc remedium na szaleństwo komunizmu i pochodnych zaczyna na naszych oczach zdychać.
Po tym jak skonał jego zacięty wróg komunizm, kapitali¶ci zaczeli bez umiaru i bez żadnych moralnych zasad się pogacić.
Wykorzystuj±c nowoczesne zdobycze nauki takie jak systemy informatyczne, komputery, nowoczesne ¶rodki przewozowe a nadewszystko globalizacje z jej mozliwosciami przenoszenia produkcji w dowolny punkt Ziemi i analogicznie sprzedaży.
Kapitalizm się wyko¶lawił podcinajac zywotne juz nie tyle gałęzie co korzenie na których sie opierał i z kórych czerpał wszelkie soki.
Je¶li kapitalizm doprowadzi do ekonomicznej plajty spoleczeństwa zachodu, to na kim będzie żerował? Rodzimi (zachodni ) kapitali¶ci prawie na pewno w końcu sami polegn± gdyż wschodzaca Azja bedzie miała swoich rzadnych fosy kapitalistów którzy nie będa zbytnio skłonni dzielic się korzysciami z  z zachodnimi krwiopijcami.  Wychodzi na to, że po mału odwraca się sytuacja gdy to zachodni kupcy przypływali np do takiej Japonii czy Chin i zmuszali ich do handlu . Biliony dolarów wreszcie zostana przełożone na nowoczesne technologie będ±ce w rekach np. Chinczyków. Technologie na które Europy po prostu nie bedzie stać.  Wtedy zobaczymy czym jest zapóĽnienie i prawdziwy upadek Europy.

sofu

Data: 2011-10-29 20:20:54
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!
Użytkownik - sofu napisał:
[...]

Że niby po gaciach?
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 20:29:19
Autor: sofu
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "oyster" <mykmyk300@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8hg64$2cd$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - sofu napisał:
[...]

Zaczęli się bogacić na wszelkie możliwe sposoby.

sofu.

Data: 2011-10-29 20:46:24
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!

Zaczęli się bogacić na wszelkie możliwe sposoby.

to chyba dobrze  ?

Nullification

Data: 2011-10-29 20:57:52
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!
Użytkownik - pluton napisał:

Zaczęli się bogacić na wszelkie możliwe sposoby.

to chyba dobrze  ?

Najlepszym dowodem, że komunizm triumfuje nad kapitalizmem, jest fakt, ze Ryło Kalisz jeĽdzi Jaguarem. he he he
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 21:05:18
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!
Najlepszym dowodem, że komunizm triumfuje nad kapitalizmem, jest fakt,
ze Ryło Kalisz jeĽdzi Jaguarem. he he he

Jezeli sa swoje, to ok.

Ale jezeli ta kurwa rydzyk okrada emerytow i jezdzi maybachem, to juz nie
jest ok.

Nullification

Data: 2011-10-29 21:12:10
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:05, pluton pisze:
Najlepszym dowodem, ĹĽe komunizm triumfuje nad kapitalizmem, jest fakt,
ze Ryło Kalisz jeździ Jaguarem. he he he

Jezeli sa swoje, to ok.

Ale jezeli ta kurwa rydzyk okrada emerytow i jezdzi maybachem, to juz nie
jest ok.

Widziałeś tego Maybacha na własne oczy?

Data: 2011-10-29 21:15:56
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Widziałe¶ tego Maybacha na własne oczy?

Nie widział, ale wierzy!
Zdumiewaj±ce! :-D
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 21:22:14
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:15, oyster pisze:
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

ZdumiewajÄ…ce! :-D

Ani chybi, - przeczytał w "Gazecie" i uwierzył że Rydzyk jest zły, i że ma drogie auto..

Data: 2011-10-29 21:39:23
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

To może by mu tak dać do ręki biblię do poczytania...
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 21:54:40
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:39, oyster pisze:

[...]

Dla niego ta "Gazeta" jest BibliÄ….. A jej szef ajatollahem prawdy.

Data: 2011-10-29 21:58:55
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!

Dla niego ta "Gazeta" jest Bibli±.. A jej szef ajatollahem prawdy.

powiedzial wyznawca stalina , lenina, edkagerka, pinoczeta i innego gowna.
howg.

Nullification

Data: 2011-10-30 07:48:46
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:58, pluton pisze:
Dla niego ta "Gazeta" jest BibliÄ….. A jej szef ajatollahem prawdy.

powiedzial wyznawca stalina , lenina, edkagerka, pinoczeta i innego gowna.
howg.

Mylisz siÄ™, nie jestem wyznawcÄ… ĹĽadnego z nich. A juĹĽ przypisanie mi ĹĽe jestem wyznawca "Gazety" to normalne fantasy.

Data: 2011-10-29 22:02:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "oyster" <mykmyk300@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8hjda$abl$3inews.gazeta.pl...
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Cóż takiego cię zdumiewa? Boga też nikt nie widział!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-29 22:07:20
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!

Cóż takiego cię zdumiewa? Boga też nikt nie widział!

Po jednej imprezce widzialem. ale nie wierze.

Nullification

Data: 2011-10-29 22:34:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8hmi2$k5m$1inews.gazeta.pl...

Cóż takiego cię zdumiewa? Boga też nikt nie widział!

Po jednej imprezce widzialem. ale nie wierze.

Czy tylko widziałe¶, a może rozmawiałe¶ z nim?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-29 23:44:44
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!
> Po jednej imprezce widzialem. ale nie wierze.

Czy tylko widziałe¶, a może rozmawiałe¶ z nim?

Pewnie, ze gadalismy. Wyjaralismy po 2 skrety, powiedzial mi, co mysli
o swoim tatusiu, , bylo cool.

Nullification

Data: 2011-10-30 00:13:52
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Wła¶nie o tym piszę, gamoniu.
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 21:31:47
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!
> Ale jezeli ta kurwa rydzyk okrada emerytow i jezdzi maybachem, to juz
nie
> jest ok.

Widziałe¶ tego Maybacha na własne oczy?

widziales, ze edekgerek uczciwym czlowiekiem jest na wlasne oczy ?

Nullification

Data: 2011-10-29 21:54:32
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:31, pluton pisze:
[...]

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

Data: 2011-10-29 21:57:51
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!

> widziales, ze edekgerek uczciwym czlowiekiem jest na wlasne oczy ?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

No wez chociaz raz pokaz, ze jestes inteligentniejszy od psa.
To bylo pytanie retoryczne.

Nullification

Data: 2011-10-30 02:58:33
Autor: stevep
Kapitalizm zdycha!
Dnia 29-10-2011 o 21:57:51 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> widziales, ze edekgerek uczciwym czlowiekiem jest na wlasne oczy ?

CzÂłowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

No wez chociaz raz pokaz, ze jestes inteligentniejszy od psa.
To bylo pytanie retoryczne.

Na przykĹ‚ad od azora?  ;)

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-30 07:48:26
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-29 21:57, pluton pisze:
[...]

Akurat w stosunku do ciebie, do tego co tu prezentujesz to nawet przeciętny pies jest inteligentniejszy.
Kultura zobowiązuje do odpowiadania na zadane pytanie a nie odpowiadanie pytaniem, nawet retorycznym. Tak robią zwykłe cymbały bez krzty ogłady.

Data: 2011-10-29 22:03:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8hllq$bou$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiesz co odpowiedzieć?

Data: 2011-10-29 22:07:56
Autor: pluton
Kapitalizm zdycha!

Nie wiesz co odpowiedzieć?

wie. edekgerek uczciwym czlowiekiem jest.

Nullification

Data: 2011-10-30 07:48:01
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!

[...]

Wiem, wiem, - nie ma pytania od kogoś prezentującego taki poziom intelektu jak pluton na które bym mógł nie odpowiedzieć.

Data: 2011-10-30 09:56:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8is0g$h7q$1node2.news.atman.pl...

[...]

I dlatego nie odpowiedziałeś wykręcając się gów...em o człowieku kulturalnym?

Data: 2011-10-30 21:02:20
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!

I dlatego nie odpowiedziałeś wykręcając się gów...em o człowieku kulturalnym?

Na początek kultura, a odpowiedzi później.

Data: 2011-10-30 02:57:53
Autor: stevep
Kapitalizm zdycha!
Dnia 29-10-2011 o 21:54:32 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ani też nie jest papug±.

--
stevep

Data: 2011-10-30 07:47:52
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-30 02:57, stevep pisze:
[...]

Ani teĹĽ nie jest papugÄ….

Papuga to dla ciebie za mÄ…dre stworzenie do dyskusji.

Data: 2011-10-30 11:53:24
Autor: stevep
Kapitalizm zdycha!
Dnia 30-10-2011 o 07:47:52 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Papuga to dla ciebie za m±dre stworzenie do dyskusji.

Być może, ale chyba nie pantofelek, który jest odpowiedni dla ciebie.
--
stevep

Data: 2011-10-29 21:14:01
Autor: oyster
Kapitalizm zdycha!
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

No zaraz - to ten komunizm wygrywa czy nie?
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 23:33:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Kapitalizm zdycha!
sofu wrote:

[...]

To¶to piknie ujonł...!!!

- skodaino, ze wce¶niej zdonżyły nas BLOKWSCHODNI rozpiĽdzić i rozcłonkować.

Gdybynieto, to ostałybymysiem GOSPODARCO, JENERGETYCNIE I MILUTARNIE NIEZALEżNE i wewturomkolwiek stronem bytosyćko teroski posło, tomy bezpiecne w BLOKU bybyły....

Data: 2011-10-30 09:32:15
Autor: raff
Kapitalizm zdycha!

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:ac7un8-s43.ln1server.linuxfan.de...
sofu wrote:

[...]

was blok ?

no faktycznie, jak nikt sie nnie chcial do niego przyznac.

R.

Data: 2011-10-30 09:55:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

No RAFAŁELO...!

- ty¶ modzik, to¶ GUPEK...

Pockejno jesce ze 20 lot, a wspomnis słowa Bacy, gdy żułtkuw wryksach nabale nosić bedzies...

Data: 2011-10-30 10:07:51
Autor: raff
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

Modzik nie modzik, ale dobrze pamietam to szambo ktore tu nam zgotowaliscie.

Nigdy wiecej.

R.

Data: 2011-10-30 10:14:49
Autor: Polok_Prawdziwy
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

Jednymbeblaniem...

- ZDESCU POD RYNNEM WOLIS...?

Mitamto zielonym raberbarem zwiso - jo dutki mom, i mieć bedem...!

GOżEJ ZWAMI BEDZIE...

Data: 2011-10-30 10:21:24
Autor: raff
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

Ja tez mom i mnie to zwisa.

A was, szczekajacych za niemieckie pieniadze (bo przeciez dla Niemca robisz ?), to na kanal, dwie cegly i w sin± dal.

R.

Data: 2011-10-30 10:35:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Kapitalizm zdycha!
raff wrote:

Jednymbeblaniem...

- ZDESCU POD RYNNEM WOLIS...?

Mitamto zielonym raberbarem zwiso - jo dutki mom, i mieć bedem...!

GOżEJ ZWAMI BEDZIE...

Ja tez mom i mnie to zwisa.

RAFAŁELO....!

Gdyby¶ dutki mioł, toby¶ tukej łodranadowiecora niesiedzioł i gupot niepociskoł...!!!

- GUWNO, NIEDUTKI MOS...!!!

Robis gdziesik, jako nendzny "edministrator sieci", albo inksy komputrowiec i taćcować musis, jakci twuj sef (wła¶ciciel firmy!) zagro...

RAFAŁELO...!

- cheba zdziesińć lot mineło, jaksiem tukej bawić poconłem, aty nic inksego wtym casie niełosiongnołe¶...!

NIECYGOń SOMSIEBIE...!

Data: 2011-10-30 11:42:45
Autor: raff
Kapitalizm zdycha!
- GUWNO, NIEDUTKI MOS...!!!

Robis gdziesik, jako nendzny "edministrator sieci", albo inksy komputrowiec i taćcować musis, jakci twuj sef (wła¶ciciel firmy!) zagro...

Buehehehe

R.

Data: 2011-10-30 11:47:13
Autor: Leprechaun
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8j9nb$6du$1news.onet.pl...
[...]

Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe Buehehehe - zachichotał piskliwie tłu¶cioch Rafałek.

BomBel

Data: 2011-10-30 11:54:00
Autor: u2
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-30 11:42, raff pisze:
[...]

Hehehe, kozojebca baca falszywy lubi swoja robote dymania koz na hali :)

Data: 2011-10-30 11:59:09
Autor: Leprechaun
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ead2cc9$0$8448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, suwalski pojebie. Ty juz nie dymasz bo z fiuta zrobił ci się flak. ;)

BomBel

Data: 2011-10-30 12:14:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Kapitalizm zdycha!
Leprechaun wrote:

[...]

Atobym i wiezył, bo wiecnie łodymaniu prawi...

- jakte dziadki, wture modo¶ć wspominajom...!

Chaaa....!!! chaaa...!!! chaaa...!!!

- miołe¶ ciulu twardego, ostoł cisiem jeno... FLAK...!

Data: 2011-10-30 10:14:59
Autor: .
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

Te, Biedak. Masz sklerozę? Przypomnieć ci jak poniżałe¶ żonę prezydenta
Komorowskiego? Nie odgrywaj tu ofairy ty napasiony sukinsynu! Że też cos
takiego jak ty nasza ¶l±ska ziemia nosi!

Dominik

Data: 2011-10-30 21:02:13
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-30 10:07, raff pisze:

[...]

Nie mĹ‚odzik, pewnie pamiÄ™tasz stare dobre przedwojenne czasy..  Pewnie marzyĹ‚ ci siÄ™ powrĂłt jaĹ›niepanĂłw na swoje wĹ‚oĹ›ci. Tak ĹĽeby Polak tych paniczĂłw musiaĹ‚ prosić o pozwolenie na kÄ…piel w jeziorze czy spacer po lesie.

Data: 2011-10-30 21:08:30
Autor: raff
Kapitalizm zdycha!
Nie mĹ‚odzik, pewnie pamiÄ™tasz stare dobre przedwojenne czasy..

Alez oczywiscie. Tylko ktorej wojny, bo ja pamietam obie ?

R.

Data: 2011-10-30 21:12:27
Autor: jadrys
Kapitalizm zdycha!
W dniu 2011-10-30 21:08, raff pisze:
Nie młodzik, pewnie pamiętasz stare dobre przedwojenne czasy..
Alez oczywiscie. Tylko ktorej wojny, bo ja pamietam obie ?

R.

Tej, po której zdegradowano jaśniepanów - właścicieli nieba i ziemi.

Data: 2011-10-30 21:51:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Kapitalizm zdycha!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8kafv$1j3$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co! Pogonili cię, gdy kłusowałeś na prywatnym jeziorze?

Data: 2011-10-31 05:48:15
Autor: stevep
Kapitalizm zdycha!
Dnia 30-10-2011 o 21:02:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie młodzik, pewnie pamiętasz stare dobre przedwojenne czasy..  Pewnie  marzył ci się powrót ja¶niepanów na swoje wło¶ci. Tak żeby Polak tych  paniczów musiał prosić o pozwolenie na k±piel w jeziorze czy spacer po  lesie.

A ty to oczywi¶cie pamiętasz, pewnie z wykładów na WUML-u?

--
stevep

Data: 2011-10-30 10:21:19
Autor: .
Kapitalizm zdycha!

sofu wrote:

[...]

Skoro jełopie nie masz nic do powiedzenia to się zamknij ty tłusty
sukinsynu!

Dominik

Data: 2011-10-29 23:40:44
Autor: Kolargol