"Kapitalizmm okazal sie porazka " !.

Data: 2009-05-26 18:37:20
Autor: bolek
"Kapitalizmm okazal sie porazka " !.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gvh04d$j67$1news.onet.pl...

Ludobojcu Busha juz nie ma przy sterze ale
przeciez wiadomo wszystkim , ze byl tylko marionetka w rekach sprawnych manipulantow siedzacych w innym nieco miejscu niz  Bialy Dom !.

Jest gorzej, bo wiadomo że na wojnie zginie najwięce białych.
/choćby tylko procentowo/
A czyją marionetką jest Obama to nie wiem.
Ale biały nie jest.

bolek

Data: 2009-05-26 22:04:34
Autor: Polok_prawdziwy
bolek wrote:

Jest gorzej, bo wiadomo że na wojnie zginie najwięce białych.
/choćby tylko procentowo/
A czyj± marionetk± jest Obama to nie wiem.
Ale biały nie jest.

Acoto mo dozecy CIULIMANDżE...!?

"Kapitalizmm okazal sie porazka " !.