Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC

Data: 2009-03-11 20:10:57
Autor: ColgatesBilly
Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC
http://osiolek.com/?id=21256

Az sie nie chce wierzyc, ze cos takiego pozwolili wyprodukowac!

Tam chyba jeszcze jest demokracja....

PS sciagnij se BIGu a bedziesz mial katharsiziwy org****  ;)

Kol

Data: 2009-03-11 20:32:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC
środa, 11 marca 2009 19:10. carbon entity 'ColgatesBilly'
<Sir_kolgejts@op.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Tylko po co z osiołka, jak można z chomika?

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-11 22:35:03
Autor: ColgatesBilly

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp93fr$dbk$1news.onet.pl...
[...]

____________

ChamSter? - a co, i gdzie to jest?

Ma np. taka strone,. gdzie mozna poczytac co jest grane?
( mi sie widzi to: Ostatnie 7 dni )

Kol

Data: 2009-03-12 01:45:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC
środa, 11 marca 2009 21:35. carbon entity 'ColgatesBilly'
<Sir_kolgejts@op.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

ChamSter? - a co, i gdzie to jest?

Nie ChamSter tylko chomikuj.pl ;)))

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-12 09:59:56
Autor: ColgatesBilly

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp9lrg$282$1news.onet.pl...
[...]

No i co to za dziadowstwo?

Trza placic, logowac, a wyszukanka nie pokazuje wyniku
jak wpisac: War.Inc

Data: 2009-03-12 10:05:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC
czwartek, 12 marca 2009 08:59. carbon entity 'ColgatesBilly'
[...]

Szukaj pod tytułem polskim: Wojenny biznes.
Tylko trzeba zapłacić SMS-em za (3 GB na tydzień) miesięczne konto Explorer
i ściągnąć cały na dysk, bo podgląd jest tylko 10 min.

Chomik w przeciwieństwie do osła nie łamie prawa od strony formalnej, jeśli
na własnym nic nie umieszczasz. Teoretyczne szanse beknięcia mają tylko ci
city slickers którzy tam publikują.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-12 11:06:42
Autor: ColgatesBilly

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> wrote in message news:gpaj5f$u5$2news.onet.pl...
[...]

A jak sie sciaga?

Od jednego, czy kilku naraz, i jakie typowe szybkosci sciagania?
No i... jakim programem sie sciaga?
Mozna zapauzowac, wznowic?

P-Kol

Data: 2009-03-12 10:32:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kapitalna, antyamerykanska satyra polityczna: WAR.INC
czwartek, 12 marca 2009 10:06. carbon entity 'ColgatesBilly'
[...]

Szybkości ściągania są ZTCW sieciowe, ja mam co prawda tylko 2 Mbps, ale
ciągnie u mnie na całą wolną część pasma (nie zapycham jej zazwyczaj
jakimiś P2P). Ściąga się z serwera HTTP czyli w Polsce jedyny legalny
sposób, żeby się nikt nie przyczepił. Firefoxem z akceleratorem typu
DownThemAll (na którym transfery są pauzowalne i wznawialne) czy coś
takiego.