Kappa

Data: 2009-03-25 21:23:06
Autor: zeebo79
Kappa
Mam problem z uruchomieniem alarmu w kappie 98 r. Kupilem jakies 2 misiace temu i po przekreceniu kluczyka uruchamiajacego alarm wszystkie swiatla sie palą. Jezeli jakis info wiecej jest potrzeba prosze napisac

Data: 2009-03-26 09:34:33
Autor: Czyzyk
Kappa

Mam problem z uruchomieniem alarmu w kappie 98 r. Kupilem jakies 2 misiace
temu i po przekreceniu kluczyka uruchamiajacego alarm wszystkie swiatla sie palą. Jezeli jakis info wiecej jest potrzeba prosze napisac

Jedz z tym do elektryka.. Moze alarm robi Ci jakies zwarcie? Na taki przypadek nie ma chyba czarodziejskiego rozwiazania.

pozdr

Data: 2009-03-28 10:50:24
Autor: PepedB
Kappa
zeebo79 pisze:
Mam problem z uruchomieniem alarmu w kappie 98 r. Kupilem jakies 2 misiace temu i po przekreceniu kluczyka uruchamiajacego alarm wszystkie swiatla sie palą. Jezeli jakis info wiecej jest potrzeba prosze napisac
Pan się przyzwyczaja. Tak już zostanie. Potem będą nowe bonusy...

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

Data: 2009-03-29 11:48:45
Autor: hamberg
Kappa
Pan się przyzwyczaja. Tak już zostanie. Potem będą nowe bonusy...

juz raz Cie o to prosilem - wymien te bonusy - moze dzieki temu kiedys
do domu dojade jak bede przygotowany na te bonusy...

Data: 2009-03-29 21:56:33
Autor: PepedB
Kappa
hamberg pisze:
Pan się przyzwyczaja. Tak już zostanie. Potem będą nowe bonusy...

juz raz Cie o to prosilem - wymien te bonusy - moze dzieki temu kiedys
do domu dojade jak bede przygotowany na te bonusy...

Z elektroniki? Pad odpowiednika volkswagenowskiego sterownika komfortu, problemy ze sterowaniem lusterek, wieczne zapalanie się "check", wreszcie pad ECU... wystarczy?

Data: 2009-03-30 08:43:39
Autor: hamberg
Kappa
Z elektroniki? Pad odpowiednika volkswagenowskiego sterownika komfortu,
problemy ze sterowaniem lusterek, wieczne zapalanie się "check",
wreszcie pad ECU... wystarczy?

czy to sa wedlug Ciebie typowe usterki? sterownik komfortu - chodzi o
infocenter?

Data: 2009-04-07 13:51:59
Autor: PepedB
Kappa
hamberg pisze:
[...]

Nie wiem, czy są typowe. Zdarzyły się w bezwypadkowym zadbanym aucie o nieponadnormatywnym przebiegu. Elektronicy nie wykazywali zdziwienia, że chciałem usuwać takie usterki, bo spotykali się z nimi wcześniej.
Sterownik komfortu w VAG odpowiada za komunikację z alarmem, elektryczne szyby, lusterka, centralny zamek, działanie oświetlenia wnętrza z różnymi efektami typu opóźnienie gaszenia światła itd. W Kappie padło mi oświetlenie wnętrza. Wydawałoby się, że usterkę da się usunąć szybko i tanio, a skończyło się na wymianie elektronicznego sterownika. Sam jego koszt to kilkaset zł.