Kapryśne fordy - z czego to wynika

Data: 2009-06-09 18:37:17
Autor: radxcell
Kapryśne fordy - z czego to wynika
*jowar* wrote in <news:h0l2u9$2u$1atlantis.news.neostrada.pl>:
Jak oni to robią ze wszyscy na te fordy narzekaja

a tam wszyscy... http://miniurl.pl/ford_fiesta
przez 10 lat raz sie zepsula, zrobila 170 tysiecy

teraz zepsula sie drugi raz, da sie jezdzic tylko szarpie. wymieniam cewke i
znowu bedzie smigac...

pozdr, rdx

Data: 2009-06-10 20:52:56
Autor: Marcin J. Kowalczyk
radxcell pisze:
teraz zepsula sie drugi raz, da sie jezdzic tylko szarpie. wymieniam cewke i
znowu bedzie smigac...

"Z ciekawostek, Fiesta dotrwała do 200 tysięcy bez wymiany amortyzatorów przednich"

zmien amorki na nowe i zobaczysz jak Ci sie trakcja poprawi i jak "miarodajny" jest test amortyzatorow..

Data: 2009-06-10 21:48:14
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4a2e8fc1$1news.home.net.pl...
[...]

Ja od roku ujeżdzam pełnoletnią fiestę 1.1 jeszcze na gaźniku. Zrobiłem 30kkm i żadnej awarii (odpukać) nie miałem która by auto unieruchomiła. Jedynie wymiany oleju, zawieszenie przednie (sworznie, końcówki, tuleje), opony, regulacja zaworów - jednym słowem części eksploatacyjne i standardowa obsługa

Z napraw to tylko wymiana przedniego uszczelniacza wału, która zrobiłem sam w 15 minut (koszt 20zł) i tylny teleskop klapy bagażnika (30zł). Kiedyś chyba robili trwalsze auta niż obecnie.

Leszek Kowalski

Kapryśne fordy - z czego to wynika